Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest praca sprzętu do zimowego utrzymania dróg /wraz z kierowcą- operatorem/ w roku 2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Łapiguz 112
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982617, 7982020 , fax. 025 7987187
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Łapiguz 112 112
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982617, 7982020, fax. 025 7987187
    REGON: 71158662700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest praca sprzętu do zimowego utrzymania dróg /wraz z kierowcą- operatorem/ w roku 2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest praca sprzętu do zimowego utrzymania dróg /wraz z kierowcą- operatorem/ w roku 2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie według zapotrzebowania jak poniżej : - Pług dwustronny ciężki na nośniku o ładowności min. 10 ton , napęd na dwie osie - 4 szt. orientacyjna ilość godzin pracy /łącznie/ - ok. 800 - Równiarka - 1 szt. , orientacyjna ilość godz. pracy -ok. 200. Podstawianie sprzętu na wskazane przez Zamawiającego miejsce odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Gotowość podjęcia pracy przez wymieniony sprzęt - do 2 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek uwarunkowań i okoliczności w konsekwencji, których nie wystąpi potrzeba użycia sprzętu w pełnej ilości godzin określonych w SIWZ, Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac wykonywanych w zakresie utrzymania dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o niezaleganiu w opłatach na rzecz ZUS, KRUS i US - zał. nr 4 5. Oświadczenie wykonawcy o wskazaniu części zamówienia, której wykonanie planuje/nie planuje powierzyć podwykonawcy - zał. nr 5 6. Zaparafowany wzór umowy - zał nr 6 * W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wymagane dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z nich w tym również przez pełnomocnika /lidera/ reprezentującego podmioty składające ofertę. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentacji /lidera/. Podmioty występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Należy zapoznać się z ogólnymi warunkami umowy. Dokumenty składane są w oryginale lub za poświadczeniem zgodności kserokopii z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach