Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-325 Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka 50
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7444628, 603 460681 , fax. 081 7442885
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie
ul. Droga Męczenników Majdanka 50 50
20-325 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7444628, 603 460681, fax. 081 7442885
REGON: 00009264000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wiw.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa testów ELISA do diagnozowania choroby Aujeszkyego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów Elisa do diagnozowania choroby Aujeszkyego, zwanych dalej towarem. Ilość 13 opakowań - zestawów Opakowanie - min. 960 oznaczeń (10 płytek na 96 oznaczeń) do wykonywania badań na automatycznym analizatorze ETI-max 3000. a)Opakowanie - zestaw musi zawierać odczynniki i kontrole w ilościach umożliwiających wykonania testu na analizatorze w pełnej automatyce b)Test musi umożliwiać wykonanie badania w dwóch wariantach: -badanie jednodniowe (dzienna inkubacja) w temp. 37 stopni C dla inkubacji po dodaniu prób i koniugatu , łączna suma inkubacji testu nie dłuższa niż 2 godziny (na podstawie instrukcji producenta testu) -badanie całonocne (inkubacja całonocna) bez przenoszenia płytek z pokładu aparatu (aparat jest podłączony do systemu elektronicznej rejestracji laboratoryjnej - program Vet-Link) - wykonywane w temp. pokojowej (posiadane przez Zamawiającego aparaty ETI-MAX3000 nie mają możliwości chłodzenia prób) - czas realizacji nie dłuższy niż 18 godzin c)test musi umożliwiać użycie nierozcieńczonych surowic ( badania jednodniowe) - ze względu na uzyskanie maksymalnej przerobowości z wykorzystaniem aparatu d)koniugaty w teście w postaci liofilizatów , koncentratów lub gotowe do użycia e)test musi charakteryzować się wysoką czułością, specyficznością i powtarzalnością f)do oferty Wykonawca dołączy funkcjonalną aplikację oferowanego testu na aparat ETI-MAX3000 wersja programowa 1.7 na nośniku trwałym (np. płyta CD) - aplikacja musi umożliwiać pracę z dwoma płytkami na starcie (poprzedzone rozpipetowaniem prób) i następne doładowywanie dwóch kolejnych płytek (z rozpipetowaniem prób badanych jak i pozostałych odczynników Elisa) - Zamawiający przeznacza nie więcej niż 3,5 h na (obrobienie) czterech płytek g)aplikacja nie może ingerować w aplikacje testów i aplikacje walidacyjne wgrane na aparat Zamawiającego oraz musi zapewniać kompatybilność z programem Vet-Link (Marcel sp. z o.o.) - poprawność dostarczonej aplikacji zostanie sprawdzona przez Zamawiającego na etapie rozpatrywania ofert h)Wykonawca zobowiązany jest wgrać aplikacje oferowanego testu na aparaty Zamawiającego w sposób niepowodujący ingerencji w istniejące aplikacje testów i aplikacje walidacyjne a także zapewniający kompatybilność z programem Vet-Link i)Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić personel Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy w zakresie stosowania aplikacji i testu, co będzie wiązało się z przeznaczeniem do tego celu min. 4 płytek nieodpłatnie przez Wykonawcę - dotyczy testów innych niż SVANOVIR PRV-gE-Ab/PRV-gE-Ab. 2.Do każdej serii dostarczonych testów powinny być dołączone certyfikaty analityczne, pozytywne opinie PIWet PIB w Puławach oraz zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Do każdej serii dostarczonych testów powinny być dołączone instrukcje wykonania w języku polskim. 3.Dostarczany towar nie może mieć krótszego terminu ważności niż 8 miesięcy licząc od dnia dostawy. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania do siedziby Zamawiającego na własny koszt. 5.Wykonawcy są zobowiązani do zapewnienia właściwych warunków przechowywania towaru podczas transportu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.1) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wiw.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa podłoży, krążków antybiotykowych i odczynników do Laboratorium Mikrobiologicznego SPZOZ w Krasnymstawie
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa odczynników do wykonywania badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu medycznego i odczynników laboratoryjnych
Dodano: 2016-07-19 - dostawa odczynników laboratoryjnych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa odczynników chemicznych, testów i krążków dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej wg zadań 1-7
Dodano: 2016-07-12 - dostawa odczynników laboratoryjnych w 2016r. - trzecie postępowanie powtórzone.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa odczynników laboratoryjnych
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego do działalności naukowo-badawczej (nr sprawy UM-ZP-262-35/16)
Dodano: 2016-07-01 - Przedmiotem zamówienia ZM 29/230/2016 jest dzierżawa analizatorów laboratoryjnych wraz z zakupem i dostawą odczynników dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa kontroli i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do odczytu OB
Dodano: 2016-06-09