Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest remont sali konferencyjnej w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa przy ul. Kruczej 36,Wspólnej 6 w Warszawie.

Ministerstwo Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-522 Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6958719 , fax. 022 6958935
  • Data zamieszczenia: 2014-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Skarbu Państwa
    ul. Krucza 36/Wspólna 6
    00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6958719, fax. 022 6958935
    REGON: 01214918700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest remont sali konferencyjnej w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa przy ul. Kruczej 36,Wspólnej 6 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont sali konferencyjnej w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa przy ul. Kruczej 36,Wspólnej 6 w Warszawie. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zawierającej: Projekt budowlany architektura, Opinię techniczną dotyczącą wykucia otworu w ściance konstrukcyjnej, Dokumentację projektową instalacji elektrycznych, Dokumentację projektową elektryczną niskoprądową. Projekt wykonawczy Instalacja audio-wideo Przedmiary robót budowlanych i instalacyjnych Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robot. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. 4.Kod CPV: - 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne - 45111300-1 Roboty rozbiórkowe - 45262520-2 Roboty murowe - 45410000-4 Tynkowanie - 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian - 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne - 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego - 32330000-5 Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo UWAGA: -W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych badań, pomiarów i prób wykonanych instalacji. 5.WYKONAWCA wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.. Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: Atest, Świadectwo, Certyfikat Zgodności. 6.Potwierdzeniem odbioru przez ZAMAWIAJĄCEGO przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez ZAMAWIAJĄCEGO protokołu odbioru robót. 7.Okres gwarancji: WYKONAWCA udzieli ZAMAWIAJĄCEMU co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz na zamontowane urządzenia i infrastrukturę. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego protokół końcowy tych robót bez wad. 8.WYKONAWCA jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót. 9.Każdy WYKONAWCA ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. 10.WYKONAWCA jest zobowiązany do zabezpieczania i utrzymywania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 11.Prace będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócać pracy w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa. Wszystkie prace powodujące nadmierny hałas powinny być wykonywane po godzinie 1900 i w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach 700- 2400. 12.W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 700- 1900. 13.W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 14.Prace należy wykonać ostrożnie, tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego oraz innych instalacji w budynku. 15.Przed złożeniem oferty WYKONAWCY zobowiązani są do przeprowadzenia wizji lokalnej w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO, w celu dokonania niezbędnych sprawdzeń, obliczeń, ekspertyz, uzgodnień, aby rozstrzygnąć ewentualne wątpliwości i zapewnić jednoznaczność składanej oferty, zarówno w zakresie cenowo przedmiotowym jak również odnośnie do terminu wykonania robót. Całkowite koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi WYKONAWCA. 16.ZAMAWIAJĄCY umożliwi WYKONAWCOM przeprowadzenie wizji lokalnej terenu przyszłych robót w dniu 17 września 2014 r. o godzinie 11:00. Osoby przybyłe na wizję lokalną musza posiadać ze sobą dokument tożsamości i zgłosić się w recepcji siedziby ZAMAWIAJĄCEGO przy ul. Kruczej 36, Wspólnej 6 w Warszawie. 17.WYKONAWCA zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do przestrzegania zasad bezpieczeństwa. W celu realizacji powyższego obowiązku zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym a także posiadających wymagane prawem uprawnienia. 18.W SIWZ przedstawiono minimalne warunki dotyczące zastosowanych materiałów i technologii. Warunki zaoferowane mogą być korzystniejsze nie mogą być gorsze niż przedstawiono. W związku z powyższym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zaoferowanie ww materiałów i technologii lub równoważnych. 19.WYKONAWCA może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 20.WYKONAWCA wskaże części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 25 000 zł słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych, 00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach