Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest remont pokoi mieszkalnych na I i II piętrze oraz korytarza i umywalni na I piętrze wraz z dostawą i montażem wyposażenia w budynku internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie przy ul. Lanca 10.

Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Lanca 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 624 28 18 , fax. 089 624 28 18
  • Data zamieszczenia: 2011-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego
    ul. Lanca 10 10
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 624 28 18, fax. 089 624 28 18
    REGON: 51954718800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.loszczytno.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pokoi mieszkalnych na I i II piętrze oraz korytarza i umywalni na I piętrze wraz z dostawą i montażem wyposażenia w budynku internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie przy ul. Lanca 10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: I. ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE: 1. Należy wymienić wszystkie drzwi wejściowe do pokoi mieszkalnych wraz z naświetlami i obsadzić nowe o wymiarach w świetle ościeżnic 90x200cm poszerzając otwory i zamurowując miejsca po wyjętych naświetlach. 2. W pomieszczeniach w których znajdują się szafy wnękowe należy je zdemontować. 3. W pomieszczeniach Nr 54 i 72 rozebrać ścianki (jak na załączonym rysunku) oraz skuć ze ścian płytki glazurowane i w ich miejscu uzupełnić tynki. 4. We wszystkich pomieszczeniach mieszkalnych rozebrać stare wykładziny podłogowe i wykonać nowe rulonowe typu przemysłowego grub. 2mm z warstwą ścieralną 0,8mm, z naprawą podłoża i listwami przyściennymi. Na korytarzu I p. wykonać posadzki z wykładzin PCW typu TARKETT jednowarstwowych homogenicznych spełniających warunki norm PN-EN 14041 i PN-EN 649 posiadających własności rozpraszania ładunków elektrycznych o odporności na poślizg klasy DC przeznaczonych do stosowania w obiektach użyteczności publicznej o dużym natężeniu ruchu w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi.Wykładziny wywinąć na ściany na wys. 10cm. 5. Usunąć stare powłoki malarskie, wykonać gładzie gipsowe i pomalować ściany i sufity farbami emulsyjnymi. Na ścianach na wys. 1,50m wykonać tynki mozaikowe ich kolorystykę i strukturę uzgodnić z Inwestorem. W umywalni na I p. zmyć i zeskrobać stare zagrzybione powłoki malarskie, zagruntować tynki preparatem grzybobójczym oraz pomalować sufity i ściany farbą emulsyjną kryjącą przeznaczoną do pomieszczeń wilgotnych. W pokojach Nr 38 i 56 przy umywalkach na ścianach ułożyć płytki glazurowane na wys.1,50m oraz zabudować piony sanitarne płytą gipsowo-kartonową. Wymienić zniszczone skrzydło drzwiowe do ubikacji na II piętrze. II. INSTALACJA WODNO-KANALIZACYJNA. 1. Wymienić rurociągi doprowadzające ciepłą i zimną wodę w pokojach Nr 38 i 56 chowając je w bruzdach w ścianach. Wymienić baterię umywalkową i umywalkę na nowe. 2. Zdemontować istniejące zlewozmywaki w pokojach Nr 54 i 72. III. INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA: 1. Zdemontować grzejniki rurowo-żebrowe wraz z gałązkami w pokojach Nr 54 i 72. 2. Zamontować nowe grzejniki żeliwne członowe wraz z nowymi gałązkami zaworami i regulacją instalacji. 3. Na wszystkich pionach CO na II piętrze zamontować odpowietrzniki automatyczne. 4. Stare rurociągi odpowietrzające rozebrać. IV. INSTALACJA ELEKTRYCZNA: 1. Zdemontować oprawy oświetleniowe w pokojach Nr 38, 54, 56 i 72. 2. Zamontować nowe plafoniery na ścianach przy umywalkach w pokojach Nr 38 i 56. 3. Zamontować nowe oprawy oświetleniowe jarzeniowe 2x40W w pokojach Nr 54 i 70. 4. Wymienić sprzęt elektryczny oraz ułożyć przewody zasilające. V. WYPOSAŻENIE WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI: Należy dostarczyć wyposażenie wraz montażem mebli do 28 pokoi mieszkalnych w internacie. Każdy pokój ma być wyposażony w: 1. Szafa ubraniowa jednodrzwiowa, o wymiarach wysokość 240 cm, szerokość 50 cm, głębokość 55 cm , wykonana z płyty laminowanej obustronnie 18 mm, o klasie higieniczności E1 , obrzeże na krawędziach ABS grubości 2 mm w kolorze płyty, plecy z płyty HDF wsuwane w nafrezowane boki szafy. Skrzydło szafy zamocowane na 3 zawiasach o kącie rozwarcia do 110st.Szafa wyposażona w 3 półki i drążek metalowy chrom. na ubrania , 1półka nad cokołem (na buty) na wysokości 30 cm , pozostałe dwie co 35 - 40 cm od wieńca górnego pod nimi drążek na wieszaki .Cokół wysokości 7 cm. Uchwyt metalowy satyna L 96 lub równoważne . Szafy mają być dostarczone i zamontowane po 4 szt w pokoju tj. skręcone między sobą , aby tworzyły zabudowę. Kolor okleiny olcha . 2. Półka wisząca otwarta, o wymiarach wysokość 44 cm, szerokość 100 cm, głębokość 28 cm , wykonana z płyty laminowanej obustronnie 18 mm, o klasie higieniczności E1 obrzeże na krawędziach ABS grubości 2 mm w kolorze płyty, plecy do wysokości górnej półki tj. 35 cm z płyty HDF wsuwane w nafrezowane boki, wyżej z płyty laminowanej 18mm wiązanie z górną półką i bokami o wysokości 9 cm przez które będzie półka zamontowana na ścianie. Półki mają być dostarczone i zamontowane po 4 sztuki w pokoju na ścianach, nad łóżkami. Okleina olcha. 3. Szafka nocna o wymiarach wysokość 50 cm, szerokość 43,6 cm, głębokości 40 cm, wykonana z płyty laminowanej obustronnie 18mm, o klasie higieniczności E1 , obrzeża na krawędziach ABS grubość 2 mm w kolorze płyty, plecy z płyty HDF wsuwane w nafrezowane boki szafki, cokół wysokość 7cm, środek podzielony w równych częściach niżej szuflada na prowadnicach kulkowych z pełnym wysuwem, powyżej pusta wnęka . W szufladzie uchwyt metalowy satyna L 96 lub równoważne, blat szafki głębokość 42 cm, licowany z szufladą, kolor okleiny olcha. Szafki mają być dostarczone i ustawione po 4 sztuki w pokojach. 4. Stół tracy lub równoważny o wymiarach blatu 80 cm x 80 cm o grubości 25 mm, z płyty laminowanej obustronnie, o klasie higieniczności E1 , obrzeże ABS gr.2 mm w kolorze płyty olcha, na stelażu chromowanym. Stół ma być dostarczony i ustawiony w pokoju w ilości 1szt. 5. Krzesło cortessa chrom lub równoważne z siedziskiem i oparciem z tworzywa sztucznego w kolorze zielonym na stelażu chromowanym ma być dostarczone i ustawione w pokoju w ilości 4 sztuk. 6. Wieszak na ubrania o wymiarach szerokość 50 cm, wysokość 20cm, płyty laminowanej w kolorze olchy , obrzeża ABS gr. 2mm, co 10cm cztery metalowe uchwyty-wieszaki pojedyncze satyna. Mocowanie na dwie śruby. Wieszak ma być dostarczony i zamontowany na boku szafy w ilości 1 szt. w pokoju. 7. Lustro o wymiarach szerokość 40cm, wysokość 80cm, o grubości 3 mm w ramie drewnianej kolor olcha, szerokość ramy od 4 - 6 cm, ma być dostarczone i powieszone (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) na ścianie w ilości 1 szt. w pokoju. 8. Lampka nocna o wys.35-45cm, klasa ochronności: II, stojąca, wykonana z metalu i plastiku, posiadająca elastyczne ramię z regulacją kąta oświetlenia pozwalającą skierować strumień światła w wybrane miejsce, 220-230V/50Hz, przewód zasilający o dł. 1,5 do 2 m, włącznik na podstawie, lampka ma być wyposażona w żarówkę o max mocy 60W typu E 27, dwie sztuki na pokój . 9. Kosz na śmieci metalowy-siatka, otwarty, kolor czarny, pojemność 20-30l., 1szt. na pokój. 10. Tapczan 1-osobowy ze skrzynią na pościel, ma być dostarczony i ustawiony w pokoju w ilości 1szt. na pokój, tapczan charakteryzujący się trwałą konstrukcją: - rama wykonana z tarcicy sosnowej, łączonej na czopy, z minimum trzema poprzeczkami podnośniki jednosprężynowe po każdej stronie, mocowanie podnośnika zapewniające jego stabilność oraz nie wyrywanie się od konstrukcji tapczanu, skrzynia wykonana z płyty wiórowej o grubości 18 mm, drewnopodobna w kolorze olcha, krawędzie płyty wykończone listwą ABS o grubości nie mniejszej niż 2 mm, dno skrzyni z płyty pilśniowej o grubości nie mniejszej niż 3,2 mm, wysokość skrzyni 180-200 mm, czoło skrzyni wzmocnione dodatkową płytą o szerokości 150 mm, skrzynia skręcana za pomocą konfirmantów - materac o wymiarach: długość 2000 mm, szerokość 800-900 mm, wysokość 120 - 160 mm materac sprężynowy + pianka o gęstości T30, odporny na odkształcania, zapewniający sprężystość i stabilność powierzchni do spania, wykonany w sposób nie powodujący uszkadzania pianki oraz materiału obiciowego, tkanina nie rozciągająca się, nie powodująca zmiany kształtu powierzchni spania typu szenill lub równoważna o gramaturze nie mniej niż 650gr/mb, trudnopalna(PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-0), kolor jednolity w odcieniach ciemnej zieleni. Zakres prac do wykonania ujęty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający załącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót oraz wykaz cenowo asortymentowy, które służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia rozbieżności między opisami robót do wykonania w dokumentacji projektowej a opisami robót w załączonych przedmiarach, podstawą do określenia opisu robót jest dokumentacja projektowa. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia określonego w pkt XVI niniejszej SIWZ Wykonawcy zobowiązani są do sporządzenia własnych przedmiarów robót celem wyliczenia ceny oferty. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej, weryfikację dokumentacji projektowej i wykonanie niezbędnych pomiarów z natury. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej nazwy wyrobów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert z wyrobami równoważnymi, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że: - prace remontowe wykonywane będą w obiekcie czynnym użyteczności publicznej, Wykonawca musi przewidzieć konieczność wykonywania prac porządkowych - codzienne sprzątanie i zmywanie schodów, korytarzy, wywożenie śmieci i gruzu. - roboty należy prowadzić sukcesywnie pokój po pokoju ze względu na zakwaterowanie młodzieży w pozostałych pokojach. Po skończeniu remontu jednego pokoju oraz dostawy i montażu jego wyposażenia Zamawiający przeprowadzi odbiór ukończonego pokoju. - Szerszy zakres prac remontowych (to znaczy w więcej niż jednym pokoju na raz) możliwy będzie w dniach wolnych od nauki tj: w soboty od dnia 23.12.2011r do 01.01.2012r od dnia 28.01.2012r do 12.02.2012r od dnia 05.04.2012r do 10.04.2012r - przy wykonywaniu robót należy przewidzieć konieczność przesuwania wyposażenia pokoi mieszkalnych, - wykonawca musi przewidzieć wykonywanie robót w systemie zmianowym tj. w godzinach rannych i popołudniowych, - Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych ( bieżące usuwanie gruzu, odpadów materiałowych, utrzymanie czystości, porządkowanie narzędzi pracy, zabezpieczenie podłóg i wyposażenia pokoi folią ). - podczas wykonywania prac Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia folią znajdujących się w pomieszczeniu mebli i sprzętu komputerowego, które nie będą mogły być przeniesione do innego pomieszczenia. - kolejność remontowania pokoi mieszkalnych Zamawiający ustali z Wykonawcą po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.loszczytno.edu.pl - zakładka bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach