Ministerstwo Skarbu Państwa ogłasza przetarg
- Adres: 00-522 Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6958719 , fax. 022 6958935
- Data zamieszczenia: 2009-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Skarbu Państwa
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6958719, fax. 022 6958935
REGON: 01214918700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją systemu informacji prawnej dla Ministerstwa Skarbu Państwa oraz Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją systemu informacji prawnej dla Ministerstwa Skarbu Państwa oraz Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa(Wykaz Delegatur terenowych - ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. co oznacza, że WYKONAWCA musi spełniać następujące warunki: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; c) dysponuje doświadczeniem zawodowym, rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobnych dostaw porównywalnych z zakresem niniejszego zamówienia, o wartości minimum 300 tys. złotych brutto każda z dostaw. Przez dostawę porównywalną z zakresem niniejszego zamówienia należy rozumieć wdrożenie systemu informacji prawnej w sieciach lokalnych (LAN) dla liczby co najmniej 100 równoczesnych użytkowników lub świadczeniem usług wsparcia (aktualizacji) dla takich wdrożeń. Rozwiązania internetowe i intranetowe nie będą uznawane za spełniające powyższy warunek. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez WYKONAWCĘ wraz z ofertą dokumentów, których wykaz zawiera Rozdział 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamówienie na usługę polegającą na stworzeniu dla Związku Rzemiosła Polskiego Platformy internetowej czeladniczych i mistrzowskich egzaminów zawodowych
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa infrastruktury Red Hat o oprogramowanie Red Hat Satelite
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI)
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa aplikacji kadrowo - płacowej
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa oprogramowania bazodanowego Microsoft SQL Serwer
Dodano: 2016-07-21 - System do backupu urządzeń sieciowych (zwany dalej: Systemem) dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Nr referencyjny postępowania WZP.221.87.2016
Dodano: 2016-07-19 - WYKONANIE I WDROŻENIE APLIKACJI BIURA LUSTRACYJNEGO (ABeL)
Dodano: 2016-07-19 - usługi konserwacji oraz modernizacji systemu - SZ-23/05/2016.
Dodano: 2016-07-15 - Subskrypcja pakietu biurowego oraz subskrypcja usługi szkoleniowo-certyfikacyjnej dla pracowników i studentów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na okres 36 miesięcy od daty zapewnienia Zamawiającemu dostępu do oprogramowania pakiet biurowy oraz do platformy szkoleniowo-certyfikacyjnej
Dodano: 2016-07-08