Przetargi.pl
Przedmiotem postępowania nr sprawy ZP 09/2012 jest: Remont z częściową przebudową pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc w Jaroszowcu w zakresie przystosowania dla osób niepełnosprawnych klatki schodowej łączącej blok główny szpitalny z segmentem żywieniowym, administracyjnym, rekreacyjnym i kaplicą

Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-312 Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6428090 w. 53, 6428031w.53 , fax. 032 6428100
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu
    ul. Kolejowa 1a 1a
    32-312 Jaroszowiec, woj. małopolskie
    tel. 032 6428090 w. 53, 6428031w.53, fax. 032 6428100
    REGON: 00029421400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem postępowania nr sprawy ZP 09/2012 jest: Remont z częściową przebudową pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc w Jaroszowcu w zakresie przystosowania dla osób niepełnosprawnych klatki schodowej łączącej blok główny szpitalny z segmentem żywieniowym, administracyjnym, rekreacyjnym i kaplicą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Określenie i opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu wraz z częściową przebudową klatki schodowej łączącej blok główny szpitalny z segmentem żywieniowym, administracyjnym, rekreacyjnym i kaplicą w celu przystosowania jej dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, W ramach remontu i częściowej przebudowy, objętych przedmiotem zamówienia należy wykonać następujące roboty budowlane: 1) roboty przygotowawcze i demontażowe, (stopnice, podstopnice schodów i balustrady) 2) wykonanie fundamentu pod dźwig, 3) podparcie biegów schodów belkami stalowymi, 4) wycięcie części biegów schodowych wraz z wewnętrznymi żelbetowymi belkami policzkowymi (co umożliwi poszerzenie otworu pod zabudowę dźwigu platformowego), 5) zabudowa podestów do windy od strony bloku szpitalnego ( konstrukcja stalowa) z wypełnieniem płytą żelbetową) 6) częściowa przebudowa ścianki dzielącej ostatnie piętro bloku szpitalnego od klatki schodowej w celu umożliwienia dostępu do windy osobom z tego piętra wraz z przebudową drzwi P.Poż. 7) montaż nowych belek konstrukcji stalowej kotwionych do belek podestowych kotwami Hilti, 8) obudowa nowych belek policzkowych wraz z konstrukcją stalową podpierającą nowe podesty przywindowe, 9) obudowa lub pomalowanie farbą ognioochronną dla uzyskania odporności ogniowej elementu R120 pozostałych elementów stalowych, 10) uzupełnienie warstw posadzkowych po zainstalowaniu dźwigu, 11) wyłożenie schodów i posadzki podestu wykładziną PCV, 12) malowanie i montaż istniejących balustrad, 13) wykonanie fragmentów nowych balustrad przy nowoprojektowanych podestach dostępu do dźwigu od strony bloku szpitalnego - nawiązujących materiałem i detalem do istniejących, 14) malowanie nowopowstałych elementów i ścian, 4. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Pzp stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres robót budowlanych zleconych Wykonawcy w ramach zamówienia uzupełniającego polegać będzie na malowaniu remontowanej i przebudowanej klatki schodowej, 5. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty w postępowaniu przetargowym, dokonał wizji lokalnej w obiekcie w obecności Jego przedstawiciela. Wykonawca, który nie weźmie udziału w wizji ponosi wszelkie ryzyko związane z wykonaniem zamówienia. 3) Wszystkie materiały zastosowane powinny posiadać stosowne atesty i dopuszczenia do obrotu i użytkowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Roboty należy prowadzić zgodnie z polskimi normami i sztuką budowlaną pod nadzorem osób uprawnionych z zachowaniem przepisów BHP. 4) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zgody Zamawiającego na użycie w trakcie realizacji zadania konkretnych materiałów i urządzeń, a zwłaszcza ich kolorystyk. 6. DODATKOWE ZASADY ZAMÓWIENIA: 1) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, 2) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego specyfikacji zostaną odrzucone, 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz wyboru oferty najkorzystniejszej za pomocą aukcji elektronicznej, 4) Zamawiający nie dopuszcza zamówień dodatkowych. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części niniejszego zamówienia przez podwykonawców (art. 36 ust. 4 ustawy PZP), 6) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która część niniejszego zamówienia będzie wykonana przez podwykonawców, 7) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 8) Nie dopuszcza się składanie ofert równoważnych. 7. HARMONOGRAM RZECZOWO-FINANSOWY 1) Wykonawca opracuje projekt harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia obejmujący w szczególności zakres rzeczowo-finansowy. 2) Harmonogram realizacji prac budowlanych zakładał będzie możliwość odbierania przedmiotu zamówienia w podziale na etapy wykonanych robót. 3) W harmonogramie ma być dokładnie określony zakres i termin wykonania prac. Ponadto harmonogram rzeczowo-finansowy musi uwzględniać: - etapy prac uwzględniające elementy rozliczeniowe ze wskazaniem ich wartości; - porządek w jakim Wykonawca będzie przeprowadzał prace budowlane; - terminy dostarczenia kompletu wymaganych dokumentów związanych z czynnościami odbioru oraz dokumentacją powykonawczą. 4) Najpóźniej z datą zawarcia umowy w celu weryfikacji i koordynacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy i uzgodni z Zamawiającym harmonogram realizacji zamówienia i płatności. 8. GWARANCJE. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu, co najmniej: 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane przez siebie roboty budowlane. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zero groszy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschp.pl/bip.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach