Przetargi.pl
PRZEBUDOWĘ ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU II ODZIAŁU ŻŁOBKA MIEJSKIEGO WRAZ Z DOCIEPLENIEM - etap I

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
    ul. Zamkowa 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
    REGON: 00051691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWĘ ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU II ODZIAŁU ŻŁOBKA MIEJSKIEGO WRAZ Z DOCIEPLENIEM - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego budynku II Oddziału Żłobka Miejskiego w Pabianicach przy ul. Moniuszki 146 w zakresie obejmującym przebudowę pomieszczeń parteru. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w projekcie architektoniczno- budowlanym opracowanym przez Pracownię Architektoniczną TOLOS arch. Tomasz Rzepkowski, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do niniejszej SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia zakłada etapowanie prac. 1 I etap obejmuje przebudowę pomieszczeń parteru budynku w pełnym zakresie wraz z wykonaniem: instalacji kanalizacyjnej minimum z wyprowadzeniem pionów ponad strop parteru i zakończeniem zaworami napowietrzającymi; instalacji wody ciepłej i zimnej; instalacji CO wraz z wykonaniem instalacji zasilającej odbiorniki na piętrze i wykonaniem podejść przez strop do grzejników oraz wykonaniem instalacji odpowietrzającej na piętrze; instalacji wentylacji mechanicznej dla sal zabaw i odpoczynku (układ AHU1, AHU2) wraz z budową wyrzutni dachowych i instalacją odprowadzenia skroplin; instalacji wentylacji wywiewnej w pomieszczeniach toalet, łazienek i umywalni; zasilenia i montażu rozdzielnicy RO1, montażu rozdzielnic RO2-RO7 wraz z zasilaniem z RO1, instalacji elektrycznych zasilanych z rozdzielnic RO1-RO5, przebudowy instalacji oddymiania, napowietrzania i sygnalizacji ppoż; elementów ochrony pożarowej tj. montażem 5 sztuk drzwi o odporności ogniowej EI30, 2 sztuk okien automatycznie otwieranych, drzwi ażurowych na klatkę schodową i klapy automatycznej; instalacji telefonicznej. Prace związane z realizacją I etapu winny być prowadzone w sposób niezakłócający pracy placówki, z maksymalnym wykorzystaniem czasu przerwy wakacyjnej tj. okresu od 01 lipca do 31 sierpnia 2014 r., w pozostałym okresie prace uciążliwe lub ingerujące w przestrzeń piętra winny być realizowane po godzinach pracy placówki i w dni wolne; Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: II oddział Żłobka Miejskiego w Pabianicach, ul. Moniuszki 146 Na wykonane roboty budowlano - instalacyjne Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36- miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Warunki finansowe rozliczeń: 1 Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), zgodnie z przyjętymi założeniami w harmonogramie rzeczowo finansowym przedłożonym na etapie składania oferty przez Wykonawcę (wzór w siwz), 2 Podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, 3 Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. 4 Podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. Uwagi: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w projekcie, kosztorysie nakładczym lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Wszędzie tam, gdzie w załącznikach do niniejszej SIWZ występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. 3. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 4. Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. Wykonawca będzie usuwał z pomieszczeń na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 6. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 7. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 20 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy PZP, w szczególności: Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1560 0013 2473 5210 8000 0006. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż pieniężna winien być złożony w sekretariacie zamawiającego w odrębnej zamkniętej kopercie zawierającej informacje dotyczące podmiotu wnoszącego wadium oraz informację o treści: Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Przebudowa istniejącego budynku II Oddziału Żłobka Miejskiego wraz z dociepleniem - I etap. Za skuteczne wniesienie wadium Zamawiający uzna obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego lub złożenie w sekretariacie innego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie przed upływem termin przeznaczonego na składanie ofert. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw chyba, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Uwagi: Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach