Przetargi.pl
PRZEBUDOWĘ ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU II ODDZIAŁU ŻŁOBKA MIEJSKIEGO WRAZ Z DOCIEPLENIEM - II ETAP

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2254600 , fax. 42 2254669
  • Data zamieszczenia: 2015-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
    ul. Zamkowa 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 2254600, fax. 42 2254669
    REGON: 00051691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWĘ ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU II ODDZIAŁU ŻŁOBKA MIEJSKIEGO WRAZ Z DOCIEPLENIEM - II ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego II Oddziału Żłobka Miejskiego w Pabianicach przy ul. Moniuszki 146 w zakresie obejmującym przebudowę pomieszczeń pietra, termomodernizację budynku i zagospodarowanie terenu. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w projekcie architektoniczno -budowlanym opracowanym przez Pracownię Architektoniczną TOLOS arch. Tomasz Rzepkowski, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do niniejszej SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia zakłada etapowanie robót. W roku 2014 został wykonany I etap robót obejmujący przebudowę pomieszczeń parteru, przebudowę kuchni i zaplecza kuchennego na piętrze oraz wymianę instalacji c.o. w całości. Etap II obejmuje: 1) przebudowę pozostałych pomieszczeń piętra budynku wraz z wykonaniem: instalacji sanitarnej; instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji; instalacji wentylacji mechanicznej w salach zabaw i odpoczynku oraz pralni i suszarni (układ AHU3 i AHU5) wraz z montażem czerpni i wyrzutni oraz instalacją odprowadzania skroplin; instalacji wentylacji wywiewnej w pomieszczeniach toalety, łazienki, archiwum i gabinetu pracy indywidualnej; montażu rozdzielnic RO6 i RO7 i instalacji elektrycznych z nich zasilanych; elementów ochrony pożarowej tj. montażem 3 szt drzwi z przeszkleniem o odporności ogniowej EI30 (w tym zamiana - demontaż 1 drzwi z parteru i ich montaż na piętrze oraz montaż w ich miejsce drzwi z szybą); wykonanie otworu, zakup i montaż drzwi 90 200 - wyjście z pomieszczenia odpoczynku dzieci (0 23) na parterze budynku do komunikacji wraz z robotami towarzyszącymi; dostawa, montaż i wykonanie zasilania (wraz z rozszyciem przewodów telefonicznych doprowadzonych z pomieszczeń parteru) szafy wiszącej Rack 19 12 U wraz z niezbędnymi elementami wyposażenia (patchpanele, listwa zasilająca itp.) w pomieszczeniu 0 3 oraz wykonanie okablowania strukturalnego kategorii 5 dla pomieszczeń 0 3, 1 2, 1 5, 1 6, 1 13, 1 21, 1 22 wraz z wykonaniem wydzielonych obwodów do zasilania komputerów (w każdym pomieszczeniu po dwa zestawy 2 x RJ45 plus 2 gniazda elektryczne dedykowane). 2) termomodernizację budynku żłobka obejmującą: docieplenie ścian budynku styropianem metodą lekką mokrą z wyprawą tynkarską tynkiem mineralnym wraz z wykonaniem robót naprawczych wskazanych w dokumentacji projektowej; docieplenie stropodachów pełnych nad niskimi częściami budynku (warsztatowo - techniczną i biurową) płytami styropianowymi laminowanymi z mocowaniem do podłoża; docieplenie stropu nad piętrem granulatem z wełny mineralnej - dobór grubości warstwy i gęstości zasypowej tak, aby osiągnąć izolacyjność przegrody określoną w dokumentacji projektowej; pokrycie dachów papą termozgrzewalną wierzchniego krycia; wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych; 3) zagospodarowanie terenu obejmujące: rozbiórki istniejących nawierzchni tarasów i ciągów pieszych z betonu, trylinki i płyt chodnikowych; wykonanie nawierzchni tarasów i ciągów pieszych z kostki betonowej na podsypce piaskowej z obrzeżami betonowymi Prace związane z realizacją II etapu winny być prowadzone w sposób niezakłócający pracy placówki, przy czym prace wewnętrzne oraz dociepleniowe na elewacji południowej i zachodniej muszą być wykonane w okresie przerwy w pracy placówki tj. od 27 czerwca do 31 sierpnia 2015 r., w pozostałym okresie prace uciążliwe winny być realizowane po godzinach pracy placówki i w dni wolne Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: II oddział Żłobka Miejskiego w Pabianicach, ul. Moniuszki 146 Na wykonane roboty budowlano - instalacyjne Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36- miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Warunki finansowe rozliczeń: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), zgodnie z przyjętymi założeniami w harmonogramie rzeczowo finansowym przedłożonym na etapie składania oferty przez Wykonawcę (wzór w siwz), 2) Podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowy lub końcowy bez uwag, 3) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. 4) Podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. Uwagi: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w projekcie, kosztorysie nakładczym lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Wszędzie tam, gdzie w załącznikach do niniejszej SIWZ występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. 3. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 4. Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. Wykonawca będzie usuwał z pomieszczeń na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także uzyskał, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 6. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 7. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy PZP, w szczególności: 8.1. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 8.2. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1560 0013 2473 5210 8000 0006. 8.3. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż pieniężna winien być złożony siedzibie Zamawiającego- w Biurze Obsługi Interesantów przy ul. Zamkowej 16 w Pabianicach, w odrębnej, zamkniętej kopercie zawierającej informacje dotyczące podmiotu wnoszącego wadium oraz informację o treści: Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Przebudowa istniejącego budynku II Oddziału Żłobka Miejskiego wraz z dociepleniem - II etap. 8.4. Za skuteczne wniesienie wadium Zamawiający uzna obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego lub złożenie w siedzibie Zamawiającego- w Biurze Obsługi Interesantów przy ul. Zamkowej 16 w Pabianicach, innego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie przed upływem terminu przeznaczonego na składanie ofert. 8.5. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwagi: Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach