Przetargi.pl
Przebudowa uszkodzonego korpusu drogi, odwodnienia, pobocza i nawierzchni w km 0+735,00-0+921,00 i km 1+120,00 - 1+331,00 ul. Wrzosowej w Szczyrku

Urząd Miejski w Szczyrku ogłasza przetarg

  • Adres: 43-370 Szczyrk, ul. Beskidzka 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8295026 , fax. 033 8178763
  • Data zamieszczenia: 2014-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szczyrku
    ul. Beskidzka 4 4
    43-370 Szczyrk, woj. śląskie
    tel. 033 8295026, fax. 033 8178763
    REGON: 00052528600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczyrk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa uszkodzonego korpusu drogi, odwodnienia, pobocza i nawierzchni w km 0+735,00-0+921,00 i km 1+120,00 - 1+331,00 ul. Wrzosowej w Szczyrku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Przebudowa uszkodzonego korpusu drogi, odwodnienia, pobocza i nawierzchni w km 0+735,00-0+921,00 i km 1+120,00 - 1+331,00 ul. Wrzosowej w Szczyrku. 1) Podstawowe parametry techniczne inwestycji: Ulica Wrzosowa - odc. od km 0+735,00 do km 0+921,00 i odc. od km 1+120,00 - 1+331,00 -Jezdnie: jedno-jezdniowa, dwukierunkowa -Szerokość jezdni: ok. 5,5-8,0 m -Nawierzchnia: beton asfaltowy Podstawowe dane przedmiotowej inwestycji: Długość remontowanej ulicy: odcinek I - 186,0mb i odc. II - 211,00mb 2) Opis stanu istniejącego Przedmiotem przebudowy są dwa odcinki ulicy Wrzosowej w miejscowości Szczyrk. Cała nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym i nie nadaję się już do dalszej eksploatacji jest ona zdeformowana i posiada liczne ubytki i przełomy, przy krawędziach jezdni od strony pobocza wytworzyły się ścieki na głębokość około 10 cm co powoduje podmakanie konstrukcji drogi i degradacje nawierzchni. W stanie istniejącym, w granicach opracowania, jezdnia posiada szerokości około 5,5 - 8,0m. Odwodnienie drogi realizowane jest powierzchniowo, a wody opadowe są odprowadzane w teren. Na pierwszym odcinku istnieje ściek prefabrykowany od strony skarpy oraz wpusty deszczowe z przykanalikami. Odwodnienie to jednak całkowicie jest zanieczyszczone i niedrożne. 3) Rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe W ramach przebudowy planuje się na całej długości drogi zachować pierwotny jej przebieg. Przebudowa, polegać będzie na wykonaniu remontu nawierzchni bitumicznej wraz z poboczami. Celem inwestycji jest przebudowa ulicy, natomiast jej ukształtowanie sytuacyjne pozostaje zgodne ze stanem istniejącym. W przekroju poprzecznym droga będzie składała się z jezdni obustronnie ograniczonej poboczem z płyt typu krata. Przekroje typowe: Jako typowy przekrój poprzeczny dla ulicy Wrzosowej przewidziany został przekrój drogowy z obustronnym poboczem o szerokości dostosowanej do warunków lokalnych. Niweleta drogi pozostanie bez zmian i będzie przebiegała na całej długości po stanie istniejącym. Spadek podłużny drogi pozostanie bez zmian w stosunku do stanu istniejącego. a)konstrukcja nawierzchni jezdni odcinek I: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 5cm -warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC08 gr. śr 3cm -frezowanie istniejącej nawierzchni gr. śr. 3cm b)konstrukcja nawierzchni jezdni odcinek I (w miejscu wzmocnienia konstrukcji): -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 5cm -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6cm -geowłóknina polipropylenowa z włókien ciągłych wzmocnionych podwójnym włóknem szklanym -warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC08 gr. śr 3cm -frezowanie istniejącej nawierzchni gr. śr. 3cm c)konstrukcja nawierzchni jezdni odcinek II: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 5cm -warstwa wiążąca z betony asfaltowego AC16W gr. 5cm -warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC08 gr. śr 3cm -frezowanie istniejącej nawierzchni gr. śr. 3cm d)konstrukcja pobocza : -płyty ażurowe typu krata gr. 10cm -podsypka piaskowa gr. 3cm -podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm gr. 15cm -podłoże stabilizowane i profilowane mechanicznie e)konstrukcja pobocza w miejscach włączenia dróg bocznych oraz początku odcinka II po stronie prawej: -płyty ażurowe typu krata gr. 10cm -podsypka piaskowa gr. 3cm -podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm gr. 25cm -podłoże stabilizowane i profilowane mechanicznie 4) Odwodnienie W celu poprawienia spływu wód deszczowych odwodnienie drogi będzie realizowane przez wyprofilowanie istniejących spadków poprzecznych i podłużnych. Na odcinku I przyjmuje się odtworzenie istniejącego systemu odwodnienia. Po stronie lewej założono wymianę zniszczonego ścieku i zastąpienie go ściekiem prefabrykowanym trójkątnym. Woda ze ścieku odprowadzona będzie za pomocą przebudowanych wpustów deszczowych i dalej za pomocą przebudowanych przepustów w teren. Dodatkowo w celu odprowadzenia wód gruntowych pod ściekiem przyjęto wykonanie drenażu, który należy opróżniać do przebudowanych wpustów deszczowych. Dla poprawy bezpieczeństwa dodatkowo na drodze bocznej zastosowano wodo spust z bali drewnianych usytuowany poprzecznie do drogi, który ma za zadanie zminimalizowanie wód spływających z drogi bocznej na skrzyżowanie z ul. Wrzosową. Wpusty deszczowe: Wpusty deszczowe wykonane zostaną ze studzienek ściekowych z kręgów betonowych ? 500 mm wraz z osadnikiem o głębokości min 80 cm. Wpusty deszczowe żeliwne klasy D-400 wg PN - 88/H-74080/01 zostaną zamontowane na betonowych pierścieniach odciążających. Na odcinku II odwodnienie zostanie realizowane jak w stanie istniejącym tzn. w teren. 5) Projekt organizacji ruchu na czas robót Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót jest po stronie wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót drogowy w sposób zapewniający w miarę możliwości codzienny dojazd do nieruchomości usytuowanych wzdłuż ul. Wrzosowej w Szczyrku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.263,20 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście sześćdziesiąt trzy złote 20/100) . 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.09.2014r., do godz. 10:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Radziechowach-Wieprzu konto: 58 8140 0009 0043 8656 2000 0030 z dopiskiem wadium na: Przebudowa uszkodzonego korpusu drogi, odwodnienia, pobocza i nawierzchni ul. Wrzosowej w Szczyrku. Przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaleca się dołączyć do oferty kopię wykonania przelewu. 4. Wadium w postaci dokumentu należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Miejskiego w Szczyrku, ul. Beskidzka 4, pokój nr 24 w terminie przed upływem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.szczyrk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach