Zarząd Powiatu w Kętrzynie ogłasza przetarg
- Adres: 11-400 Kętrzyn, Plac Grunwaldzki 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7517500, 7511690 , fax. 089 7512401
- Data zamieszczenia: 2009-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Kętrzynie
Plac Grunwaldzki 1 1
11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7517500, 7511690, fax. 089 7512401
REGON: 51074245100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Zbożowej, Usługowej i Rzemieślniczej w Kętrzynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa ulicy Zbożowej, Usługowej i Rzemieślniczej w Kętrzynie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości - 40.000,00 PLN, (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22. ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:-wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością (min. 3,0 mln PLN łącznie) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;-dysponują min. 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, sanitarnej i elektrycznej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne o doświadczeniu zawodowym min. 3 lata jako kierownik budowy podobnych robót;-dysponują min. 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji majstra budowy, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie techniczne oraz doświadczenie zawodowe min. 2 lata jako majster budowy podobnych robót,-dysponują lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, leasing itp.) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu zapewniających właściwą realizację zamówienia, tj:a) wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) wyposażona w dozowanie składników przy użyciu wagi sterowanej automatycznie, o wydajności min. 100 Mg/h zlokalizowana w odległości gwarantującej czas transportu od załadunku do wyładunku nie przekraczający 1,5 godz. z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury - 1 szt.;b)mechaniczna układarka mas bitumicznych o wydajności skorelowanej z wydajnością otaczarki i posiadająca: automatyczne sterowanie pozwalające na ułożenie warstwy zgodnie z założoną niweletą oraz grubością, elementy wibrujące (nóż i płyta) do wstępnego zagęszczania wraz ze sprawną regulacją częstotliwości i amplitudy drgań, urządzenie do podgrzewania elementów roboczych układarki - 1 szt.;c)sprzęt do wałowania (walec gładki - 2 szt., walec ogumiony - 1 szt., walec wibracyjny - 1 szt.); d)samochody ciężarowe samowyładowcze przystosowane do przewozu mas bitumicznych (przykrycie skrzyni ) - 4 szt.,3)znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia;- Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z Wykonawców;.4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców składających ofertę wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia doświadczenie zawodowe oraz potencjał techniczny i kadrowy mogą łączyć. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wg. uwarunkowań art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia albo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego;5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował;6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.W przypadku podmiotów składających ofertę wspólnie: - dokumenty wymienione w pkt. 2, 3 i 6 - składa każdy podmiot; - dokumenty wymienione w pkt. 1 (oświadczenie) oraz w pkt. 4 i 5 - składa ustanowiony pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi wraz z chodnikiem do bloku ul. Jeleńska 9 w Lidzbarku
Dodano: 2016-07-15 - Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych na działkach nr 97 i nr 98 przy ul. Jeleńskiej w Lidzbarku
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa chodnika na ul. Brzozowej w Lidzbarku II etap
Dodano: 2016-06-22 - WYKONANIE NAWIERZCHNI Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
Dodano: 2016-06-07 - 1. Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych na działkach nr 54 i nr 104 w miejscowości Chełsty. Przebudowa drogi w m. Chełsty. 2. Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych na działkach nr 81 i nr 85 w miejscowości Cibórz. Przebudowa dróg w m. Cibórz
Dodano: 2016-05-13 - Przebudowa drogi gminnej Kiełpiny - Wąpiersk
Dodano: 2016-05-12 - WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA. CZĘŚĆ 1- BUDOWA UL. SPOKOJNEJ. CZĘŚĆ 2- MODERNIZACJA UL. KOŚCIUSZKI. CZĘŚĆ 3- MODERNIZACJA UL. KĘTRZYŃSKIEGO. CZĘŚĆ 4- MODERNIZACJA UL. HANDLOWEJ.
Dodano: 2016-05-09 - Przebudowa ulicy Harcerskiej w Biskupcu
Dodano: 2016-03-30 - Remont nawierzchni ciągów komunikacyjnych na terenie miasta Kętrzyn w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych w 2016 roku
Dodano: 2016-03-23 - Przebudowa chodnika na ul. Brzozowej w Lidzbarku
Dodano: 2016-03-15