Urząd Gminy Lubawa ogłasza przetarg
- Adres: 14-260 Lubawa, Fijewo 73
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6455410 , fax. 089 6455415
- Data zamieszczenia: 2009-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lubawa
Fijewo 73 73
14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6455410, fax. 089 6455415
REGON: 51074288200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalubawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych Gminy Lubawa, oddzielnie dla każdego zadania według zamówień Zamawiającego. 2. Sprzęt pracujący musi być wyposażony w telefon, łańcuchy na koła oraz linkę holowniczą lub hol sztywny. 3. Sprzęt na okres umowy musi być sprawny technicznie - zarejestrowany i ubezpieczony OC. 4. Awaria sprzętu natychmiast musi być zgłaszana Zamawiającemu i może występować do 1 doby, po tym terminie oferent musi zapewnić zastępstwo. 5. Sprzęt winien być przygotowany i gotowy do pracy od dnia zawarcia umowy. 6. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu aby mógł być gotowy do użycia w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia. 7. Sprzęt musi być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny barwy żółtej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3) Spełniają pozostałe warunki określone w SIWZ. 2. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach. 4. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty (zał. nr 1); 2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone z art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy (zał. nr 2); 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) kopia dowodu rejestracyjnego pojazdu; 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - konsorcjum: a) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. b) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem; d) w odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 muszą udokumentować wspólnie; e) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; f) w miejscach, gdzie należy wpisać /nazwę i adres Wykonawcy/ podaje się dane dotyczące konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika. 3. W przypadku składnia oferty przez spółkę cywilną: a) w przypadku wyboru oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej; b) w odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1, ppkt. 3, lit. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Dokument, o którym mowa w pkt 4, ppkt 1, lit a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin określony w pkt 5 stosuje się odpowiednio. 7. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 10. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z wyjątkiem sytuacji opisanej w art. 26 ust 3 ustawy. 11. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy. 12. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminalubawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY IŁAWA W SEZONIE ZIMOWYM 2016 - 2017
Dodano: 2016-07-15 - Zimowe utrzymanie jezdni, ulic na terenie miasta Mrągowo w sezonie 2016-2018
Dodano: 2016-07-15 - Montaż, utrzymanie i demontaż siatki przeciwśnieżnej w sezonie zimowym 2016-2017, w ciągach dróg krajowych nr 51, 51a i 57 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Lidzbarku Warmińskim.
Dodano: 2016-07-14 - Montaż i demontaż siatki przeciwśnieżnej w sezonie zimowym 2016/2017 w ciągu dróg krajowych nr 7, 15 i 16 administrowanych przez Rejon w Ostródzie
Dodano: 2016-07-05 - Zimowe utrzymanie chodników i dróg osiedlowych na terenie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Dodano: 2016-06-30 - Montaż i demontaż siatki przeciwśnieżnej w sezonie zimowym 2016/2017 w ciągu dróg krajowych nr 53, 57, 58 i 59 administrowanych przez Rejon w Szczytnie
Dodano: 2016-06-10 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Susz w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-03-16 - Zimowe utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Gołdap
Dodano: 2016-02-15 - Zimowe utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie gminy Gołdap
Dodano: 2016-01-22 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy w sezonie zimowym 2016: część I; część II; część III
Dodano: 2016-01-12