Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Tczewskiej w zakresie branży drogowej i oświetlenia ulicznego oraz ul. Marii Kazimiery w zakresie oświetlenia ulicznego w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-824 Warszawa, ul. Przybyszewskiego 70/72
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8651935 , fax. 022 8644857
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Przybyszewskiego 70/72 70/72
    01-824 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8651935, fax. 022 8644857
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Tczewskiej w zakresie branży drogowej i oświetlenia ulicznego oraz ul. Marii Kazimiery w zakresie oświetlenia ulicznego w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w: 1. branża drogowa - wykonanie koryta, ułożenie warstw konstrukcyjnych, ułożenie nawierzchni jezdni, chodnika i zjazdów z kostki brukowej, 2. branża oświetlenie uliczne - wymiana i budowa oświetlenia ulicznego. Wykonanie i odbiór robót będą się odbywały w oparciu o: a) dokumentację projektową, b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; c) dokumenty, o których mowa w art. 30 ustawy - Prawo zamówień publicznych;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 700,00 zł. (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami), a także: a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: - jedno zamówienie w zakresie wykonania robót brukarskich i oświetlenia ulicznego o wartości sprzedaży brutto minimum 450 000,00 zł. (czterysta pięćdziesiąt tysięcy zł.) lub - dwa zamówienia (jedno zamówienie = jedna umowa) o łącznej wartości sprzedaży brutto minimum 450.000,00 zł.,(słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych): jedno zamówienie w zakresie wykonania robót brukarskich, i jedno zamówienie w zakresie wykonania oświetlenia ulicznego. Wykazane w załączniku do oferty zamówienie(a) musi(szą) być poparte dokumentem potwierdzającym, iż zostało(y) wykonane z należytą starannością (np. referencje). b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował w celu wykonania zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niniejszego zamówienia w branży a) drogowej b) elektrycznej oraz aktualne zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten w imieniu wszystkich składa Pełnomocnik. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. nr 2a do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum). 3. dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie poświadcza za zgodność z oryginałem pełnomocnik. 4. wykaz zamówienia(ń) opisanego w Części III ust.1. pkt.2 lit. a) zrealizowanego(nych) w okresie ostatnich 5 lat - wzór stanowi zał. 3 do SIWZ, poparty dokumentem(ami) świadczącym(i) o należytym wykonaniu np. referencje. Dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien zawierać informacje pozwalające Zamawiającemu przyporządkować je do odpowiedniej pozycji wykazu. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa Pełnomocnik w imieniu wykonawcy, który spełnia warunek udziału w postępowaniu. 5. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia w branży 1) drogowej, 2) elektrycznej, oraz aktualne zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Polską Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie poświadcza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w zamówieniu będzie uczestniczyć osoba lub osoby którymi wykonawca będzie dysponował. Oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie poświadcza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu 1) Wypełniony druk FORMULARZ OFERTY - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa Pełnomocnik. 2) Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej, zgodnie z wymogami opisanymi w Części III pkt. 3 SIWZ. UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokument określony w Sekcji III.2) pkt.3) i 5) odpowiedni w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP (podstawa prawna - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ) oraz zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188, poz.1155). Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy umownego tylko w przypadku braku dostępu do placu budowy w związku z prowadzoną przebudową ul. Gwiaździstej. W tej sytuacji aneks dotyczyć będzie przedłużenia terminu realizacji umowy o ilość dni braku dostępu do budowy udokumentowanych protokołem oraz chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.: zmiana siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego; zmiana inspektora nadzoru; zmiana kierownika robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach