Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Szlacheckiej, Czarnieckiego i Wołodyjowskiego w Nowym Gulczewie wraz z infrastrukturą

Gmina Słupno ogłasza przetarg

  • Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2619529 , fax. 024 2612977
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupno
    ul. Miszewska 8A 8A
    09-472 Słupno, woj. mazowieckie
    tel. 024 2619529, fax. 024 2612977
    REGON: 00053902900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Szlacheckiej, Czarnieckiego i Wołodyjowskiego w Nowym Gulczewie wraz z infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt przewiduje przebudowę ulicy: Szlacheckiej, Wołodyjowskiego i Czarnieckiego tj. głównego układu komunikacyjnego w m. Nowe Gulczewo. Wraz z przebudową ulic planowana jest budowa chodników z wyznaczonymi trasami dla ruchu rowerowego, budowa kanalizacji deszczowej oraz przebudowa kabli telekomunikacyjnych i sieci gazowej. I. Ulica Szlachecka Początek robót km 0+000 tj. krawędź nawierzchni bitumicznej ulicy Wyszogrodzkiej, koniec km 1+756, krawędź nawierzchni bitumicznej skrzyżowania z ulicą Ketlinga. Szerokość w liniach rozgraniczających - 15m; jezdnia o szerokości 6,0 m; chodnik prawy szerokości 2,5 przy jezdni z dostosowaniem do ruchu rowerowego; chodnik lewy o szerokości od 1,25 do 1,5 m o zmiennej szerokości. Na odcinku od 0+000 do 0+156: nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm; odcinek od 0+156 do 1+756: nawierzchnia bitumiczna. Prawy chodnik o szerokości 2,5 m podzielony zostanie kolorystycznie na zewnętrzną część szerokości 1,25 m dla rowerów - czerwona i na część wewnętrzną dla pieszych o szerokości 1,25 m - szara. W ulicy zaprojektowano kanalizację deszczową z rur kielichowych PP 800 i PE 600 mm oraz PVC 200, 315 i 400. Na trasie kanalizacji deszczowej zaprojektowano studnie żelbetowe 1600, 1400 i 1200 mm oraz żeliwne wpusty uliczne. Na projektowanym odcinku istnieje przepust (będący własnością gminy) odwadniający teren projektowanej ulicy. Przepust ten pozostanie do czasu pełnej zabudowy przyległych terenów. Przebudowa sieci gazowej na odcinku kolidującym z zaprojektowana nawierzchnią na odcinku ca 300mb i 6 przyłączy oraz kabla telekomunikacyjnego rozdzielczego i abonenckiego. II. Ulica Wołodyjowskiego Nawierzchnia ulicy: od km 0+000 do 0+338,8 bitumiczna, szerokość w liniach rozgraniczających drogi - 15m; jezdnia szerokości 6,0 m; chodniki szerokości 2,5 m, przy jezdni z dostosowaniem do ruchu rowerowego, W ulicy zaprojektowano kanalizację deszczową z rur PVC 250, 315 i 400. Na trasie kanalizacji deszczowej zaprojektowano studnie żelbetowe 1200 mm oraz żeliwne wpusty uliczne. III. Ulica Czarnieckiego - przebudowa polegająca na zastąpieniu nawierzchni z trylinki - nawierzchnią z kostki betonowej. szerokość w liniach rozgraniczających drogi - 15m; jezdnia szerokości 4,0 m; chodniki szerokości 2,5 m, przy jezdni z dostosowaniem do ruchu rowerowego. Jezdnia wyróżniona kolorem, bez krawężników, nawierzchnia ulicy: od km 0+000 do 0+272 z kostki betonowej szarej grubości 8 cm; przy krawędziach ściek z kostki betonowej. Chodnik za ściekiem szerokości 2,5m z wydzielonym pasem dla rowerów. W ulicy zaprojektowano kanalizację deszczową z rur kielichowych PP 800 łączonych na uszczelki z wpustami ulicznymi krawężnikowymi i studniami żelbetowymi 1600 mm. Wody opadowe z kanalizacji deszczowej odprowadzane są do rzeki Rosicy poprzez separator składający się z dwóch komór: komory osadowej i komory koalescencyjnej. Wody po przejściu przez komory odprowadzone są rurą PP 400 do wylotu do rzeki.. Projektowane urządzenia wodne służące do odprowadzenia wód opadowych to: betonowy wylot rurociągu odpływowego 400 z kratą wykonany w formie bloku oporowego, umocniony materacami siatkowo - kamiennymi grubości 23 cm na geowłókninie i podsypce piaskowej rów odpływowy do rzeki Rosicy długości 21 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100.000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tzn. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 1) Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone tj: a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych oraz kanalizacyjnych c) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej Osoby, o których mowa wyżej muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska lub odpowiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wystarczające, co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania. Osoby te muszą również być członkami właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności. 2) Wykonawca musi wykazać, ze zrealizował, co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. sieć kanalizacyjna - 1000mb, roboty drogowe na odcinku o dł. nie mniejszej niż 1000mb 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 10 oraz art.24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1 i pkt 4 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2.1 a, b, c i pkt 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt 2.2 spełnia co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z Rozdziałem IV.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 3 do SIWZ Dla osoby pełniącej funkcję techniczną należy załączyć dokumenty stwierdzające, że posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rozmiaru rzeczowego (wymagane doświadczenie: sieć kanalizacyjna - 1000mb, roboty drogowe na odcinku o dł. nie mniejszej niż 1000mb), daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie- Załącznik Nr 4 II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje - nie dotyczy. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który prowadzone będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt. I.1-3 oraz pkt.II.3 winien złożyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kosztorys sporządzony metodą szczegółową oraz harmonogram rzeczowo-finansowy z tabelą elementów scalonych - Załącznik Nr 6 Załączone przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny, nie są obligatoryjne dla Wykonawcy i mogą być traktowane tylko jako pomocnicze do przygotowania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach