Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Piastowskiej na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Poznańskiej

Miasto Żyrardów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8581567 , fax. 046 8553782
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Żyrardów
    Plac Jana Pawła II 1 1
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8581567, fax. 046 8553782
    REGON: 00059289700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Piastowskiej na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Poznańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. roboty rozbiórkowe; 2. wycinka drzew; 3. rozbiórka i odtworzenie ogrodzenia boiska piłkarskiego - według projektu; 4. wykonanie kanalizacji sanitarnej od studzienki na wysokości ul. Szczecińskiej do numeru posesji przy ul. Piastowskiej 11 b; 5. prz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział - złożyć ofertę wykonawcy, którzy: 1. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust 1-4; 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Wykażą, że robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem kierować będą osoby, posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego tj. uprawnienia w zakresie budowy dróg. 4. Wykażą, że należytą starannością zrealizowali w ostatnich 5 lat tj. 2004 - 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na roboty o podobnym zakresie rzeczowym i wartości jak w niniejszym postępowaniu. Za roboty o podobnym zakresie rzeczowym i wartości jak w niniejszym postępowaniu należy uznać roboty budowlane w zakresie: budowy kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, przebudowy słupów energetycznych, utwardzania nawierzchni z kostki betonowej oraz betonu asfaltowego o wartości min. 800 000 zł 5.Wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają zdolność kredytową lub środki własne w wysokości min. 700 000,00 zł, oraz posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość o wysokości co najmniej 700 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, o prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawionego lub potwierdzonego za zgodność ze stanem aktualnym wpisu nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt 9 ustawy - w przypadku składania oferty przez podmioty zbiorowe- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z pkt 6 ppkt 5. 7. Informacja z właściwego dla wykonawcy banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której potwierdzona zostanie (zgodnie z pkt.6 ppkt 5) wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Pisemne oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 9.Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (zamówienia rozpoczęte po 02.01.2004r. i zakończone do 31.12.2008r.) odpowiadających swoim rodzajem i wartością zakresowi robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z pkt. 6 ppkt 4 (zał. nr 2). 10. Opinie poprzednich zamawiających lub dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w ppkt. 9 zostały wykonane należycie. 11. Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz zakresem wykonywanych przez nich czynności. 12. Wykaz pracowników nadzoru, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia w zakresie budowy dróg i aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego)- ( zał. Nr 3) . 13.Upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisania oferty, (jeżeli jest ono wymagane). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2, 4, 5 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach