Przetargi.pl
Przebudowa ulicy K. I. Gałczyńskiego

Miasto Maków Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 06-200 Maków Mazowiecki, ul. Moniuszki 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7171002 , fax. 029 7171507
  • Data zamieszczenia: 2014-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Maków Mazowiecki
    ul. Moniuszki 6 6
    06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 029 7171002, fax. 029 7171507
    REGON: 55066830900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.makowmazowiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy K. I. Gałczyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy K.I. Gałczyńskiego w m. Maków Mazowiecki, na odcinku od km 0+000,00 (przecięcie projektowanej osi z osią nawierzchni betonowej (płyty MON) ul. Józefa Piłsudskiego) a koniec w km 0+163,35. Przebudowa ma na celu poprawę płynności i bezpieczeństwa ruchu drogowego. W zakresie ujęto : - budowę nowej konstrukcji jezdni, ograniczonej krawężnikami, - korektę geometrii skrzyżowań, - wykonanie zjazdów na przyległe działki, - remont istniejącego odwodnienia - kanalizacji deszczowej (w zakresie przykanalików , studni ściekowych i rewizyjnych). Na rozważanym odcinku ulica przebiega w terenie zróżnicowanym wysokościowo (na stoku zbocza schodzącego do naturalnego cieku wodnego). Całość zadania jest zlokalizowana w terenie zabudowanym tj. w m. Maków Mazowiecki. Przedmiotowa ulica jest klasy D. Obsługuje przyległą zabudowę jednorodzinną, a także stanowi połączenie poprzez ul. Józefa Piłsudskiego z siecią drogową miasta Maków Mazowiecki. Istniejące uzbrojenie: - Linie energetyczne: *linia NN (napowietrzna oświetleniowa) zlokalizowana w pasie drogowym: - od km 0+014,20 do km 0+42,00 po stronie lewej i od km 0+042,00 do km 163,35 po prawej. Przejście poprzeczne w km 0+042,00; *linia eN kablem ziemnym zlokalizowana jest po stronie lewej na odcinku od km 0+009,00 do km 0+014,20 i od km 0+374,00 do km 0+399,30. Przejścia poprzeczne w km 0+004,75, 0+009,00. *linia napowietrzna wysokiego napięcia przechodzi ponad pasem drogowym w km 0+156,40 (ukośnie). - linia teletechniczna kablem doziemnym zlokalizowana jest w pasie drogowym na odcinku: od km 0+000,00 do km 0+163,35. Przejścia poprzeczne występują w km 0+ 072,60; km 0+117,10 - wodociąg jest zlokalizowany w pasie drogowym na odcinku od km 0+044,00 do km 0+163,35 po stronie lewej. - kanalizacja sanitarna - na odcinku od km 0+010,00 do km 0+101,60 - kanalizacja deszczowa - na odcinku od km 0+122,75 do km 0+163,35. Konstrukcja istniejącej nawierzchni jezdni wykonana jest na podłożu gruntowym o nośności G3, wg następującego układu: mieszanka kruszywa naturalnego (pospółka) z gruzem budowlanym, grubość warstwy 15 cm. Ogólne założenia. Początek projektowanego odcinka, km 0+000,00, przyjęto na przecięciu projektowanej osi z osią nawierzchni betonowej, szer. 3,00 m, ul. Józefa Piłsudskiego, a koniec w km 0+163,35, jako ulicę bezprzelotową (ślepą) jako ciąg pieszo-jezdny. Przyjęto do projektowania parametry dla ulicy klasy D, przy założeniu ruchu KR1 i warunkach gruntowo-wodnych G3 (na podstawie badań geologicznych). Do rozbiórki przyjęto: istniejącą nawierzchnię gruntową wzmacniana gruzem budowlanym. Projektowana niweleta jezdni została dostosowana do istniejącego poziomu zabudowy, ogrodzeń i wjazdów. Geometria trasy. Zachowano istniejący przebieg ulicy w granicach istniejącego pasa drogowego Trasę poprowadzono dwoma odcinkami prostymi połączonymi łukiem poziomym o wierzchołku W1: - od km 0+036,57 ÷ 0+052,27 - o promieniu R= 10,00m. Jezdnia. Na całości ciągu pieszo-jezdnego przyjęto przekrój uliczny z jezdnią o nawierzchni z kostki brukowej betonowej koloru szarego ograniczonej krawężnikami betonowymi, posadowionymi na ławie betonowej z oporem z betonu C12/17, przy czym: - na odcinku od km 0+001,50 do km 0+036,57 - szerokości 4,50 m i przekroju daszkowym o spadkach i=1%, krawężniki wtopione, - na odcinku od km 0+036,57 do km 0+052,25 - zmiennej szerokości od 4,50 m do 5,00m i ukształtowaniem jednostronnego spadku poprzecznego łamanego w osi jezdni ze skierowaniem od strony lewej do prawej o wartości dla lewej połowy i=1% a dla prawej i=2%. Przy krawężniku, strona prawa, wprowadzono ściek liniowy ukształtowany z obniżenia dwóch kostek brukowych o 2 cm - krawężniki wyniesione 5 cm ponad jezdnię, - na odcinku od km 0+052,27 do km 0+151,35 - szerokości 5,00 z jednostronnym spadkiem poprzecznym łamanym w osi jezdni ze skierowaniem od strony lewej do prawej o wartości dla lewej połowy i=1% a dla prawej i=2%. Przy krawężniku, strona prawa, wprowadzono ściek liniowy ukształtowany z obniżenia dwóch kostek brukowych o 2 cm - krawężniki wyniesione 5 cm ponad jezdnię, - na odcinku od km 0+151,35 do km 0+163,35 - szerokości 10,00 z dwustronnym spadkiem poprzecznym łamanym poprowadzonym po linii lewego krawężnika ze skierowaniem do środka o wartości i=1% dla strony lewej i prawej. Na końcu odcinka, w odległości min. 0,50 m od linii krawężnika należy ustawić bariery stalowe SP-05/2 (U-14a) na szerokości 10,00 m. Skarpy wokół placu manewrowego należy umocnić płytami ażurowymi 10x40x60 zabezpieczonymi palikami o długości 0,9 m (po 2 na jeden prefabrykat). Krawężniki wyniesiono 12 cm ponad jezdnię. Zjazdy. Zjazdy przyjęto jako bramowe zgodnie z KPED (Katalog Powtarzalnych Elementów Drogowych): i indywidualny wg. karty 03.90. Nawierzchnie zjazdów wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego. Odwodnienie. Odwodnienie pasa drogowego przewidziano poprzez istniejącą kanalizację deszczową. Przyjęto do remontu i odbudowy istniejące studzienki ściekowe połączone przykanalikami ze studniami rewizyjnymi S1 i S2. Na odbudowę przykanalików należy przyjąć rury HDPP o średnicy 200 mm a studzienek ściekowych z rur betonowych o średnicy 500 mm. W przypadku braku, należy uzupełnić pierścienie odciążające i wymienić pokrywy oraz wpusty żeliwne kratowe. W zakresie ujęto również remont i umocnienie istniejącej obudowy wylotu w skarpie rowu. Umocnienie skarp i dna rowów oraz humusowanie. Zakłada się umocnienie skarp i dna rowów płytami betonowymi ażurowymi o wymiarach 40 x 60 x 8 lub 30 x 30 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - skarpy obustronne. Humusowanie terenu z obsianiem trawą przy grubości warstwy humusu 5 cm. Regulacja studzienek. Zakłada się regulację pionową studzienek: telefonicznych, wodociągowych oraz włazów kanałowych. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Zakłada się montaż pionowych znaków drogowych wraz ze słupkami z rur stalowych (D-4a - 1 sztuka, U-9 - 5 sztuk) oraz bariery ochronne stalowe typu SP-05/2 + w tym 2 elementy skośne (na końcu przebudowy, zawrotki) - 12 m. PROJEKTOWANA KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI: Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto dla gruntów podłoża o nośności G3 oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430 z 1999 r. ) zwanym dalej rozporządzeniem. Projektowane konstrukcje nawierzchni: - jezdni dla ruchu KR1 (w kolorze szarym): - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (wibro-prasowanej) grubości 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa (1:4), grubość warstwy 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 o uziarnieniu ciągłym, grubość warstwy 20 cm - wzmocnienie podłoża gruntem stabilizowanym cementem, Rm=2,5 N/mm2 - grubość 10 cm - zjazdów indywidualnych (w kolorze czerwonym): - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa o grubości warstwy 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 o uziarnieniu ciągłym, grubość warstwy 15 cm, - warstwa wzmacniająca grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce, Rm=2,5 N/mm2 Od strony posesji i terenu zjazdy należy ograniczyć krawężnikiem betonowym, wtopionym, o wymiarach 12x25 posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.Wzdłuż zjazdu 8a przyjęto pobocza szerokości 0,75 cm każde z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 o grubości warstwy 12 cm. - chodnika - na dojściach do furtek - koloru szarego: - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm - podsypka cementowo-piaskowa o grubości warstwy 5 cm - warstwa wzmacniająca grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce, Rm=1,5 N/mm2. 2) oraz remont nawierzchni ulicy Józefa Piłsudskiego. Ulica Józefa Piłsudskiego stanowi drogą z której istnieje możliwość włączenia się w ulicę Gałczyńskiego. Nawierzchnia ulicy wykonana jest z płyt betonowych (MON), odprowadzenie wód powierzchniowe. Zakres remontu obejmuje: - mechaniczne karczowanie krzaków - 0,05 ha, - mechaniczne rozebranie istniejących płyt (odzysk) - 60 m2 , - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 8 cm - 60 m2, - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i pobocza - 425 m2, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 425 m2, - warstwy odsączające z piasku w korycie na całej szerokości drogi - 255 m2, - ponowne ułożenie płyt z wypełnieniem spoin piaskiem - 191 m2, - uzupełnienie nawierzchni nowymi płytami z wypełnieniem spoin piaskiem - 63,75 m2, - wzmocnienie i umocnienie pobocza kruszywem 0/31,5 grubość po zagęszczeniu 12 cm - 170 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu - Nr 94891700010012558520000040 z dopiskiem Wadium w postępowaniu WIK.271.ZP.14.2014 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ppkt 2 b - e, zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert. Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Makowie Mazowieckim, ul. Moniuszki 6 (sekretariat), przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt 12 c. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt 7 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób niezgodny z tym, który został określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.makowmazowiecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach