Przetargi.pl
Przebudowa ulic: ul. Jagiellońskiej, Grażyny, Żelaznej w Pile

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic: ul. Jagiellońskiej, Grażyny, Żelaznej w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przebudowa ul. Jagiellońskiej wraz z odwodnieniem. Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie: 1) robót przygotowawczych 2) robót ziemnych 3.regulacji istniejących urządzeń(skrzynki zaworów wodociągowych, gazowych; regulacja włazów studni rewizyjnych; regulacja studni telekomunikacyjnych) 4.nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o gr.4cm i pow. ok. 2.966,00m2 na podbudowie z kruszywa łamanego o gr.20cm 5.nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o gr.8cm na podsypce cementowo.-piaskowej gr.3cm o pow. ok. 253,00 m2 6.nawierzchni chodników z kostki betonowej gr.8cm na podsypce piaskowej gr.5cm o pow.743,00 m2 7.przełożenia nawierzchni placów przy posesjach o pow. ok. 503,00 m2 8.poszerzenia nawierzchni placów przy posesjach o pow. ok. 40,00 m2 9.krawężnika betonowego ulicznego 15x30cm o długości 70,00m i najazdowego 15x22cm o długości 887,00m 10.obrzeża betonowego 8x30cm o dł.804m 11.przestawienia obrzeża betonowego o dł.86,00m 12.rur ochronnych dwudzielnych na kable podziemne o długości 682,00m 13.oznakowania drogowego 14.trawników dywanowych siewem o pow. ok. 477,00m2 15.odwodnienia jezdni za pomocą kanałów PVC o średnicach 400mm,315mm,250mm i 200mm i dł.453,00 m wyposażonych w studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1200mm-szt.15 i studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500mm z osadnikiem i wpustem deszczowym ulicznym-szt.11 16.przestawienia hydrantu pożarowego-1kpl. 17.uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas budowy, jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych 18) obsługa geodezyjna i geotechniczna 19) dokumentacji powykonawczej ( 2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej ( 6 szt. ) II.Przebudowa ul. Grażyny wraz z odwodnieniem. Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie: 1) robót przygotowawczych 2) robót ziemnych 3) regulacji istniejących urządzeń(skrzynki zaworów wodociągowych, gazowych; regulacja włazów studni rewizyjnych; regulacja studni telekomunikacyjnych) 4)nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o gr.4cm i pow. ok. 751,00m2 na podbudowie z kruszywa łamanego o gr.20cm 5)nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o gr.8cm na podsypce cementowo.-piaskowej gr.3cm o pow. ok. 97,00 m2 6) nawierzchni chodników z kostki betonowej gr.8cm na podsypce piaskowej gr.5cm o pow.ok.743,00 m2 7)krawężnika betonowego najazdowego 15x22cm z ławą z oporem z betonu B-20 o długości 887,00m 8)obrzeża betonowego 8x30cm o dł.200,00m 9)ścieku z betonowej kostki brukowej o gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z betonu B-20 o pow. ok. 45m2 10)oznakowania jezdni 11)odwodnienia jezdni za pomocą kanałów PVC o średnicy 200mm i dł.83,11 m wyposażonych w studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1200mm-szt.2 i studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500mm z osadnikiem i wpustem deszczowym ulicznym-szt.4 12)przestawienia hydrantu pożarowego-1kpl. 13)uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas budowy , jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych 14)obsługa geodezyjna i geotechniczna 15)dokumentacji powykonawczej ( 2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej - 6 szt. III.Przebudowa ul. Żelaznej wraz z odwodnieniem. Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie: 1) robót przygotowawczych 2) robót ziemnych 3) regulacji istniejących urządzeń(skrzynki zaworów wodociągowych, gazowych; regulacja włazów studni rewizyjnych; regulacja studni telekomunikacyjnych) 4) nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o gr.4cm i pow. ok. 947,00m2 na podbudowie z kruszywa łamanego o gr.20cm 5)nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o gr.8cm na podsypce cementowo.-piaskowej gr.3cm o pow. ok. 110,00 m2 6)nawierzchni chodników z kostki betonowej gr.8cm na podsypce piaskowej gr.5cm o pow. ok. 320,00 m2 7)krawężnika betonowego najazdowego 15x22cm z ławą z oporem z betonu B-20 o długości 314,00m 8)obrzeża betonowego 8x30cm o dł.241,00m 9)przełożenia istniejącej nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej gr.5cm o pow. ok. 32m2 10)oznakowania jezdni 11)odwodnienia jezdni za pomocą kanałów PVC o średnicy 200mm i dł.97,70 m wyposażonych w studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1200mm-szt.4 i studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500mm z osadnikiem i wpustem deszczowym ulicznym-szt.5 12)uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas budowy, jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych 13) obsługa geodezyjna i geotechniczna 13)dokumentacji powykonawczej ( 2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej -( 6 szt. ) Przedmiot zamówienia określa projekt budowlany wraz z częścią kosztorysową oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1i 2 ust.PZP. 5) dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do przedmiotu zamówienia - kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych oraz kierownika robót z uprawnieniami branży drogowej 6) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zadania o wartości i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia 7) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt. 1 i 4 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunki wyszczególnione w pkt. ,2,3,5,6,7 Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 2.Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. 3. Dowód wniesienia wadium. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części III pkt. 4 SIWZ 5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu PostępowaniaAdministracyjnego- samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty - nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia) 6.Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; 7.Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; 8.Aktualną (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 10.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania - budowy ulicy o długości ok. .... m każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 11. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4); Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Inż. Bud. 11a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniane osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 12. Wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcą (załącznik nr 5); 13.Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków 14. Zbiorcze zestawienie kosztów - załącznik nr 6 15. Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej zamiast dokumentów o których mowa w: pkt 2 ppkt 5,6,7 i 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa wyżej lit. a i c , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. pkt. 2 ppkt 8 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa wyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach