Przetargi.pl
Odnowienie elewacji zewnętrznej i dachu budynku kaplicy przedpogrzebowej z 1867 roku w Lipce przy ul. Kościuszki 23 - Beneficjent Parafia Rzymsko - Katolicka p.w. Świętej Katarzyny w Lipce, ul. Kościuszki 21

Gmina Lipka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-420 Lipka, ul. Kościuszki 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2665041 w. 50 , fax. 067 2665041 w. 33
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipka
    ul. Kościuszki 28 28
    77-420 Lipka, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2665041 w. 50, fax. 067 2665041 w. 33
    REGON: 00053766800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipka.pnet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienie elewacji zewnętrznej i dachu budynku kaplicy przedpogrzebowej z 1867 roku w Lipce przy ul. Kościuszki 23 - Beneficjent Parafia Rzymsko - Katolicka p.w. Świętej Katarzyny w Lipce, ul. Kościuszki 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych łącznie z utylizacją o pow. 144,16m2, - wymiana/ uzupełnienie spróchniałych elementów więźby dachowej na te same wymiary i przekrój w ilości ogółem 8,89 m3, - ułożenie folii (membrany) paroprzepuszczalnej na powierzchni 144,16 m2, - łacenie dachu o powierzchni 144,16 m2, - ułożenie dachówki karpiówki podwójnie w koronkę z wykonaniem obróbek blacharskich na powierzchni 144,16 m2, - wykonanie orynnowania obiektu z rynien i rur spustowych z blachy tytanowo - cynkowej o długości ogółem 57,0 mb, - uzupenienie spoin w istnioejącym murze z kamienia polnego ciosanego wraz z montażem rusztowań na powierzchni ścian 137,32 m2, remont drzwi wejściowych o powierzchni 7,02 m2, - konserwacja i malowanie istniejącej stolarki okiennej o powierzchni ogółem 15,2 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000,- zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego. Wykonawca musi spełnić następujący warunek: posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzech budów w branży budowlanej w zakresie budowy lub remontu budynków oraz w zakresie wykonania lub przebudowy więźby dachowej i pokrycia dachowego wraz z opierzeniami i orynnowaniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. oświadczenie z art. 22 ust. 1 sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ 3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ . 4. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat budów w branży budowlanej w zakresie budowy lub remontu budynków oraz w zakresie wykonania lub przebudowy więźby dachowej i pokrycia dachowego wraz z opierzeniami i orynnowaniem jako Generalny Wykonawca lub Partner Konsorcjum. Jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. 5. Dokumenty potwierdzające (referencje do Zamawiającego lub Użytkownika), że zamówienia zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, b)wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, c)wskazanie wartości zamówienia, d)wskazanie daty wykonania, e)opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt. a)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipka.pnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach