Przetargi.pl
PN 16/09 Materiały PVC wodociągowe

Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2921829 , fax. 061 2921857
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach
    ul. Wojska Polskiego 14 14
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2921829, fax. 061 2921857
    REGON: 63151381100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN 16/09 Materiały PVC wodociągowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa materiałów wodociągowych określonych precyzyjnie w poniższej tabeli : Kod Wspólnego Słownika Zamówień - CPV- 44.16.30.00 1 Rura wodociągowa ? 110 PVC na ciśnienie PN 10, atest higieniczny szt. 700 2 Taśma z wkładką metalową mb 1500 3 Kolano 900 PVC ? 110 szt. 5 4 Kolano - łuk 450 PVC ? 110 szt. 6 5 Kolano - łuk 300 PVC ? 110 szt. 5 6 Kolano - łuk 220 PVC ? 110 szt. 2 7 Kolano - łuk 110 PVC ? 110 szt. 5 8 Nasuwka ? 110 PVC szt. 20 9 Nasuwka ? 90 PVC szt. 15 10 Nasuwka ? 160 PVC szt. 10 11 Uszczelka wargowa ? 110 szt. 40 12 Uszczelka wargowa ? 90 szt. 20 13 Uszczelka wargowa ? 160 szt. 24 14 Uszczelka płaska ? 80 szt. 180 15 Uszczelka płaska ? 100 szt. 100 16 Uszczelka płaska ? 150 szt. 50 17 Łącznik system 200 do PVC ? 100 szt. 4 18 Rura PE ? 32 mb 400 19 Skrzynka wody PVC drogowa wysoka szt. 60
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441630000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga wniesienie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione oceniając formalnie metodą spełnia - nie spełnia dokumenty, oświadczenia dostarczone przez wykonawcę starającego się o zamówienie publiczne. Niespełnienie przez wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( w skrócie SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający, że zapisy są aktualne ,nie uległy zmianie) Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach