Przetargi.pl
Przebudowa ulic Okrzei i Kraszewskiego w Grodzisku Mazowieckim

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2014-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Okrzei i Kraszewskiego w Grodzisku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Przebudowa ulic Okrzei i Kraszewskiego w Grodzisku Mazowieckim. Podstawowy zakres robót: 4.1. Branża drogowa: Wykonanie nawierzchni jezdni o szer. 6 m, dł. ok.: 408 m (ul. Okrzei) oraz o szer. 5 m, dł. ok.: 72 m (ul. Kraszewskiego) z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca: 8 cm, warstwa ścieralna 4 cm) na podbudowie z KŁSM warstwa gr. 20 cm, warstwie podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem o RM=2,5 MPa grubości 15 cm, warstwie podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem o RM=1,5 MPa grubości 15 cm. Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej szarej 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. warstwy 3 cm., warstwie podbudowy z KŁSM gr. 15 cm, warstwie podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem o RM=2,5 MPa grubości 15 cm powierzchnia zjazdów ok.: 392 m?. Wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. warstwy 3 cm, warstwie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. 4.2. Branża sanitarna: Wykonanie kolektora deszczowego z rur PVC o ściankach litych o średnicy 500 mm - dł. ok.: 398,6 m, o średnicy 315 mm - dł. ok.: 59,6 m, o średnicy 200 mm - dł. ok.: 60,6 m. Wykonanie 12 kompletnych studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1 400 mm oraz 2 studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1 200 mm. Wykonanie 20 wpustów ulicznych betonowych o klasie betonu min. B-40 (W-6), włączonych za pomocą przykanalików dn 200 PVC o ściankach litych do w/w projektowanych kanałów deszczowych. 4.3. Branża elektryczna: Demontaż istniejącej linii napowietrznej 15 kV i zastąpienie tego odcinka linią kablową 15kV dł. ok.: 65 m. Przebudowa odcinka linii napowietrznej nN wraz z przyłączami napowietrznymi. Przebudowa odcinka linii kablowej 15kV kolidującej z projektowaną nawierzchnia ul. Okrzei. Przełożenie kabla niskiego napięcia 0,4 kV stanowiącego przyłącze energetyczne kolidujące z nową lokalizacją słupa energetycznego linii 15 kV. Przebudowa słupa linii napowietrznej 15 kV poza skrajnię łuku skrzyżowania ulicy Narutowicza i ulicy Okrzei. Wybudowanie odcinka linii kablowej 15 kV stanowiących powiązanie linii na napowietrznych 15 kV w ulicy Okrzei i Narutowicza. Demontaż słupa linii napowietrznej niskiego napięcia w ulicy Narutowicza kolidującego z projektowanym profilem jezdni skrzyżowania ul. Narutowicza i ul. Okrzei, posadowienie 2 słupów w istniejącej linii Nn poza skrajnią jezdni oraz wykonanie przebudowy przyłącza napowietrznego do budynku mieszkalnego. 4.4. Branża telekomunikacyjna: Przebudowa dwóch słupów telekomunikacyjnych kablowych. Zabezpieczenie istniejących kabli rozdzielczych w ziemi dwudzielnymi rurami ochronnym fi 110 mm - dł. ok.: 12,5 m i fi 120 mm - dł. ok.: 59,70 m. Wybudowanie rurociągu kablowego zapasowego z rur HDPE fi 40 mm - dł. ok.: 14 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. 1)Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN Słownie: dziesięć tysięcy złotych. 2.Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116 poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.z.p. , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. /dopuszcza się równoważną treść zobowiązania/ 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach