Przetargi.pl
PRZEBUDOWA UL. SŁOWACKIEGO W KM 0+000,00 DO 0+970,00 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KŁADKI NAD CIEKIEM WODNYM W ULICY SŁOWACKIEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE, USZKODZONEJ W TRAKCIE POWODZI 2013

Miasto Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7547700 , fax. 75 7547724
  • Data zamieszczenia: 2015-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szklarska Poręba
    ul. M. Buczka 2 2
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7547700, fax. 75 7547724
    REGON: 23082164100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szklarskaporeba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA UL. SŁOWACKIEGO W KM 0+000,00 DO 0+970,00 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KŁADKI NAD CIEKIEM WODNYM W ULICY SŁOWACKIEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE, USZKODZONEJ W TRAKCIE POWODZI 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ( wg opisu technicznego z Dokumentacji ) 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 115352 D - ul. Słowackiego w Szklarskiej Porębie, na odcinku 0+000 km do 0+970 km wraz z odbudową kładki nad ciekiem wodnym na ul. Słowackiego, uszkodzonych w trakcie powodzi 2013. Przebudowa polega na odtworzeniu nawierzchni bitumicznej jezdni, nawierzchni chodników, wymianę barier ochronnych drogowych i barier U-11a oraz odbudowę kładki polegającej na wymianie konstrukcji kamienno-stalowo-drewnianej na konstrukcję żelbetową. 1.1 Zakres rzeczowy robót: 1.1.1 DROGA PRACE ROZBIÓRKOWE NA ISTNIEJĄCEJ DRODZE: - frezowanie istniejącej nawierzchni - ok. 3 700m2 - roboty ziemne - rozbiórka istniejących barier i balustrad - rozbiórka krawężników - rozbiórka chodników PRACE MONTAŻOWE: - odtworzenie podmurówki ogrodzeń - wykonanie nadlewki żelbetowej na murze oporowym - montaż paneli ogrodzeniowych wraz ze słupkami - ok. 165mb - montaż krawężników i obrzeży- ok. 570m - wykonanie warstwy profilującej z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr.10-20,0 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - ok. 4 152,4m2 - wykonanie warstwa ścieralnej betonu asfaltowego gr. 5 cm - ok. 4 152,4m2 - ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm - ok. 695m2 i kamiennej kostki brukowej gr. 11 cm - ok. 69m2 - wykonanie elementów odwodnienia - montaż barier ochronnych - ok. 382mb - prace związane z estetyką i profilowaniem skarp i rowów, w tym m.inn. ułożenie płyt ażurowych- ok. 492,7m2 - uzupełnienie ubytków w kamiennych murach oporowych - uporządkowanie terenu budowy 1.1.2 KŁADKA PRACE ROZBIÓRKOWE NA ISTNIEJĄCEJ KŁADZCE: - rozbiórka istniejącej balustrady, - roboty ziemne - rozbiórka istniejącej uszkodzonej konstrukcji przęsła i części podpór PRACE MONTAŻOWE: - odbudowa części podporowych, - wykonanie konstrukcji nośnej przęsła, - montaż balustrad - ok. 10,1 mb - wykonanie nawierzchni z żywicy poliuretanowych, gr. 5mm - ok. 37m2 - wykonanie nawierzchni dojazdów z tłucznia kamiennego oraz warstw bitumicznych, - profilowanie skarp - uporządkowanie terenu budowy 1.2 Parametry techniczne po wykonaniu robót: 1.2.1 DROGA Na całym odcinku odbudowywanej drogi zaprojektowano frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonanie warstwy profilującej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10-20 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm. Warstwa profilująca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z istniejącą podbudową powinna mieć grubość min. 20 cm. Jezdnia na odbudowywanym odcinku będzie jedno lub , zgodnie ze stanem istniejącym. Całkowita szerokość jezdni będzie zmienna od 3,0 m do 5,30 m. Spadek poprzeczny jezdni będzie na prostym odcinku drogi jednostronny o wielkości 2 %. Na łukach przewidziano spadek jednostronny o wielkości do 5,0%. Pochylenie podłużne jest dostosowane do istniejącej niwelety drogi. Odprowadzenie wody pozostanie bez zmian - do istniejących przydrożnych rowów zlokalizowanych w pasie drogowym, zaprojektowano jedynie odtworzenie zniszczonych ścieków skarpowych i profilowanie istniejących rowów. Na całym odcinku przewidziano wymianę istniejących zniszczonym krawężników na krawężniki betonowe 30x15 cm lub krawężniki najazdowe 22x15 cm. Założono także wymianę istniejących i zniszczonych barier na bariery ochronne stalowe. Zaprojektowano także odbudowę ogrodzeń poprzez wykonanie nowych podmurówek i montaż nowych paneli ogrodzeniowych wraz ze słupkami. W kamiennych murach oporowych przewidziano wykonanie uzupełnienia ubytków. Na chodnikach o szerokości 1,0 - 1,25 m przewidziano wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm. Na całej drodze w miejscach gdzie nie występują chodniki, zaprojektowano odtworzenie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm. Konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej - warstwa profilująca z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10-20,0 cm, - istniejąca podbudowa grubości min. 10 cm - wykonanie nawierzchni z kamiennej kostki brukowej gr. 11 cm Konstrukcja nawierzchni chodników - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm - podsypka cementowo piaskowa gr. 5 cm 1.2.2 KŁADKA Istniejący obiekt to most drogowy o konstrukcji nośnej pomostu w postaci stalowych szyn kolejowych na który ułożona jest warstwa belek drewnianych stanowiących część użytkową kładki. Szyny oparte są prawdopodobnie tylko na kamiennych murkach stanowiących podpory kładki oraz równoległe i prostopadłe skrzydełka. Nie wyklucza się występowania dodatkowego fundamentu zlokalizowanego za kamiennymi murkami. Szerokość całkowita kładki ze skrzydełkami wynosi 4,76 m natomiast długość całkowita mierzona ze skrzydełkami wynosi ok 13,37 m. Na obiekcie zlokalizowana jest drewniana balustrada ze stalowymi słupkami. Parametry kładki po wykonaniu prac budowlanych. Po wykonaniu prac budowlanych zasadnicze parametry takie jak długość i szerokość całkowita nie zmienia się i nadal będą wynosić 13,37 m i 4,76 m, zmianie ulegnie tylko część użytkowa obiektu. Wykonana zostanie żelbetowa płyta pomostowa szerokości 3,44 m i długości 5,45 m z betonu o gwarantowanej wytrzymałości minimum 30 MPa, posadowiona na żelbetowych ławach długości 3,47 m z betonu o gwarantowanej wytrzymałości minimum 30 MPa. Powierzchnia użytkowa kładki szerokości 3,0 m ograniczona będzie stalowymi balustradami zakotwionymi w żelbetowym pomoście. Nawierzchnia na kładce wykonana zostanie z nawierzchni cienko warstwowej z żywicy poliuretanowo epoksydowej. Na dojściach do obiektu projektuje się wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości 30 cm na geowłókninie oraz nawierzchni bitumicznej. 2. Powyższy zakres ma charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji - gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego tj. Miasto Szklarska Poręba ), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie : - że wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 upzp. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 upzp. lub pełnomocnictw , a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie lub - że wykonawca , którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Postanowienia pkt 3. stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 2.b) i 2.e). 4. Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Szklarskiej Porębie - nr 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338 z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium - ul. Słowackiego 6. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania u Kierownika Referatu Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej - budynek Urzędu Miasta Szklarska Poręba - II piętro lub innej, wskazanej osoby w ww. Referacie, w godzinach od 07:30 do 15:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie/formach wy0konawca może również dołączyć do oferty - pod warunkiem, że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej ( nazwa wykonawcy, adnotacja: Wadium - ul. Słowackiego), w sposób umożliwiający Zamawiającemu zdeponowanie wadium u wskazanej osoby, przed upływem terminu otwarcia ofert - bez konieczności naruszenia koperty , w której znajduje się oferta. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 upzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji-za skrócenie terminu realizacji o minimum 7 dni (włącznie),tj. do 24.08.2015 r. (włącznie)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szklarskaporeba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach