Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Chopina 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 212-80-68 , fax. (032) 212-80-69
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4 4
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. (032) 212-80-68, fax. (032) 212-80-69
REGON: 27629196300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Kasztanowej i Wiejskiej w Jarząbkowicach - etap IV - ul. Kasztanowa, odcinek od 1,0+40,00 do km 0,4+50,00 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ul. Kasztanowej i Wiejskiej w Jarząbkowicach - etap IV - ul. Kasztanowa, odcinek od 1,0+40,00 do km 0,4+50,00. Roboty polegają na częściowej wymianie podbudowy, ułożeniu na całej szer - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych 3) gwaranc
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum jedno zamówienie odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: roboty związane z budową, przebudową lub remontem nawierzchni asfaltobetonowej o wartości min. 80% złożonej oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 2. Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią Formularza nr 2 - Przedmiar robót, wykonany zgodnie z pkt 14. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. 6. Kserokopię umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. 7. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4. (referencję lub protokoły odbioru) 8. Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części przedmiotu zamówienia która zostanie im powierzona (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie mikrodywanika z mieszanki mineralno- bitumicznej na zimno typu slurry seal w dwóch warstwach na drodze powiatowej Nr 2926S ul. Górnicza w Żernicy
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 2973S w miejscowości Ciochowice
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji deszczowej dla budowanego ciągu pieszego wzdłuż drogi powiatowej Nr 2925S w miejscowości Pilchowice i Leboszowice w ramach zadania pn. /Przebudowa drogi powiatowej Nr 2925S w Pilchowicach/
Dodano: 2016-07-27 - REMONT UL.KARPACKIEJ W SOŁECTWIE PORĄBKA W KM 1+100-1+410
Dodano: 2016-07-27 - Remont odwodnienia ulic Wiejskiej i Topolowej w Miedźnej - Etap II - remont nawierzchni jezdni w km 2+860 do 3+130 wraz z remontem przepustu w km 2+930 w ciągu drogi powiatowej nr 4132S ul. Topolowa
Dodano: 2016-07-26 - Remonty jezdni i chodników na terenie miasta Świętochłowice
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi powiatowej Nr 2942S Bojszów- Łącza
Dodano: 2016-07-25 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Zebrzydowice
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego na wybranych odcinkach dróg gminnych na terenie Gminy Zbrosławice w roku 2016
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ul. Woszczyckiej w Rudziczce na odcinku od DW935 do ul. Szkolnej
Dodano: 2016-07-21