Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach ogłasza przetarg
- Adres: 26-020 Chmielnik, Łagiewniki 73
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3542076 , fax. 041 3543050
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
Łagiewniki 73 73
26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3542076, fax. 041 3543050
REGON: 29238081000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Jednostka Organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa oraz termomodernizacja budynków i sieci uzbrojenia zewnętrznego terenu Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach: kaplicy oraz budynku po magazynie płodów rolnych z przeznaczeniem na pracownie terapii zajęciowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Przebudowa, nadbudowa oraz termomodernizacja budynku kaplicy, nie podpiwniczonego, o kubaturze 1371,29m?, powierzchni użytkowej 325,54m?, powierzchni zabudowy 92,40m?. 1. Wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych zgodnie z dokumentacją projektową, w tym: a) roboty ogólnobudowlane: -roboty rozbiórkowe, -roboty ziemne oraz wykonanie ław i stropów fundamentowych oraz fundamentów, -roboty żelbetowe (zbrojenie stropów, wieńcy oraz trzpieni wraz z zalewaniem betonem), -roboty murowe - ściany i ścianki działowe, kominy, -wykonanie więźby dachowej, -montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin, -wykonanie posadzek z podkładami, - malowanie pomieszczeń, -wykonanie elewacji, - wykonanie obróbek blacharskich. b) roboty instalacyjne: -instalacja c.o., -instalacje wod-kan, -instalacje oświetleniowe, -instalacja odgromowa. 2.Wykonanie przyłączy: - kanalizacji sanitarnej, II. Przebudowa, nadbudowa oraz termomodernizacja budynku po magazynie płodów rolnych z przeznaczeniem na pracownie terapii zajęciowej, podpiwniczonego, o kubaturze 1461,93m?, powierzchni użytkowej 199,70m?, powierzchni zabudowy 236,17m?. 1. Wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych zgodnie z dokumentacją projektową, w tym: a) roboty ogólnobudowlane: -roboty rozbiórkowe, -wykonanie izolacji istniejących fundamentów, -roboty murowe - ściany i ścianki działowe, kominy, -wykonanie pokrycia dachowego, -montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin, -wykonanie posadzek z podkładami, - malowanie pomieszczeń, -wykonanie elewacji, - wykonanie obróbek blacharskich. b) roboty instalacyjne: -instalacja c.o., -instalacje wod-kan, -instalacje oświetleniowe, -instalacja odgromowa. 2.Wykonanie przyłączy: - energetycznego, - wodociągowego, - kanalizacji sanitarnej, - instalacji teletechnicznych. III. Przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego, IV. Obsługę geodezyjną prowadzonych robót, V. Inwentaryzację powykonawczą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1) dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej (1os.), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (1 os.), instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (1 os.) oraz telekomunikacyjnej (1 os.) (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118.), a także ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) wykazanie się wykonaniem minimum 3 zadań o podobnym charakterze z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a każde o wartości brutto nie mniejszej niż 1.500.000 zł., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy dołączyć oryginały lub kopie stosownych listów referencyjnych potwierdzających należyte wykonanie zadania. 3) posiadają średnioroczny obrót min 3.000.000,- PLN za ostatnie trzy lata w każdym roku lub przez okres działalności Wykonawcy jeżeli jest krótszy niż 3 lata. 4) posiadają zdolność kredytową minimum 1.700.000,-PLN 5) posiadają polisę ubezpieczeniowej w ramach prowadzonej działalności na kwotę minimum 2.000.000,- PLN 6) posiadają odpowiedni sprzęt do wykonania zadania. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 2.3. Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków oraz kwalifikujące ich do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni do składania ofert. 2.4. Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków lecz nie kwalifikujące ich do dalszego udziału w postępowaniu nie zostaną zaproszeni do składania ofert. 3.Warunki kwalifikacji: 3.1. Doświadczenie wykonawcy w wykonaniu robót w zakresie budowy budynków wraz z instalacjami wewnętrznymi-100% W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie budowy budynków wraz z instalacjami wewnętrznymi (minimum 3 budynków o podobnym charakterze a każdy o wartości brutto nie mniejszej niż 1.500.000. zł ) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót z wykazu w badanym wniosku / Największa ilość robót z wykazu x 100 x 100% 3.2.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 i 24 ust.1 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności z datą wydania nie późniejszą niż 3 miesiące przed datą składania ofert, 3. Zaświadczenie ZUS o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności z data wydania nie późniejsza niż 3 miesiące przed datą składania ofert, 4. Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określającej obroty , zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe lub przez okres działalności Wykonawcy jeżeli jest krótszy niż 3 lata, 5. Informację z banku w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert. Nie uznaje się opinii bankowej zawierającej informacje o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci np. kwota xxx-cyfrowa lub zawierającą tylko informacje o obrotach, 6. Wykaz wykonanych robót w zakresie budowy budynków wraz z instalacjami wewnętrznymi (minimum 3 budynków o podobnym charakterze a każdy o wartości brutto nie mniejszej niż 1.500.000. zł ) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać pozycje: przedmiot zamówienia, wartość, data wykonania (z podaniem dnia, miesiąca i roku) i miejsce wykonania roboty. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu załącznik Nr 2 7. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: - wykaz proponowanej kadry na stanowiska kierownicze przeznaczonej do realizacji zadania z udokumentowaniem wiedzy i kwalifikacji zawodowych, - uprawnienia budowlane osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej (1os.), b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (1 os.), c) instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (1 os.) d) telekomunikacyjnej(1os.) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku kierownika budowy , kierowników robót sanitarnych i elektrycznych którzy uzyskali uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995r. należy również dołączyć dokument o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118.) Wzór wykazu załącznik Nr 3. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.3. ppkt1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 10. Pisemne oświadczenie , że wykonawca zapoznał się z terenem budowy. 11. Pisemna gwarancji na okres 36 miesięcy na cały zakres zamówienia. 3.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wymagany w pkt. 3.3. niniejszej części dokument winien złożyć każdy wykonawca. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 1. Wszystkie w/w dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do wniosku załączyć należy pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3.5. W przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy. 3.6. Dokumenty i oświadczenia składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (uprawnioną zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną), a w przypadku składania wspólnego wniosku - przez pełnomocnika Wykonawców składających wniosek wspólny o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.7. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej. 3.8. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.9. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór wniosku załącznik nr 4) należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Należy stosować koperty zewnętrzne i wewnętrzne. Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na adres: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26 - 020 Chmielnik oraz oznakowana: Wniosek -Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa oraz termomodernizacja budynków i sieci uzbrojenia zewnętrznego terenu Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach: kaplicy oraz budynku po magazynie płodów rolnych z przeznaczeniem na pracownie terapii zajęciowej. Nie otwierać przed upływem terminu składania wniosków. Koperta wewnętrzna powinna być zaadresowana i oznakowana tak jak wyżej, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w Kasie Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73 , 26 - 020 Chmielnik
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Daleszyce
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa odwodnienia pasa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 56+330 do km 57+360 w m. Busko Zdrój
Dodano: 2016-07-27 - Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów określonych odrębnie w trzech zadaniach : Zadanie nr 1. Przebudowa ulicy Spółdzielczej i Relaksowej w Sielpi, Zadanie nr 2. Przebudowa ulicy Ogrodowej w Końskich, Zadanie nr 3. Budowa chodnika łączącego ul. Jodłową z ul. Wiśniową w Końskich oraz dwóch progów zwalniających w ciągu drogi gminnej ul. Robotniczej.
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej poprzez inwestycje w energie pochodzącą ze źródeł energii odnawialnej - Budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Nowinach
Dodano: 2016-07-27 - Wyposażenie budynków A, B i C-1 w DSO
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa i przebudowa budynku magazynu materiałów łatwopalnych ze zmianą sposobu użytkowania polegającą dla zadania pn. Adaptacja budynku dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy typu -C dla osób z zaburzeniami psychicznymi wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid.9/52 przy ulicy Radomskiej w Starachowicach
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Wjazdowej w Sielpi
Dodano: 2016-07-26 - Udrożnienie systemu wentylacji w łazienkach w budynkach A i C ŚUW
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa sieci wodociągowej w pasie drogi powiatowej nr 0437T ul. Kielecka w miejscowości Odrowąż gmina Stąporków.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa hali gimnastycznej przy SP w Dziebałtowie
Dodano: 2016-07-26