Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń w CKP na bibliotekę powiatową w Bełchatowie

Zarząd Powiatu w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Pabianicka 17/19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6358600 , fax. 044 6358617
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Bełchatowie
    ul. Pabianicka 17/19 17/19
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6358600, fax. 044 6358617
    REGON: 59064842200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń w CKP na bibliotekę powiatową w Bełchatowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części pomieszczeń w Centrum Kształcenia Praktycznego na Bibliotekę Powiatową. Aktualnie pomieszczenia spełniają rolę: czytelni, sali wykładowej, pokoju nauczycielskiego, sali lekcyjnej, warsztatów oraz komunikacji. W związku z przebudową objętą projektem parametry ogólne budynku tj. powierzchnia zabudowy, powierzchnia użytkowa, kubatura nie ulegną zmianie. Zakres robót obejmuje m.in.: 3.1.1 prace rozbiórkowe: wykucie otworu drzwiowego pomiędzy czytelnią a pomieszczeniem socjalnym, wykucie otworu drzwiowego w ścianie pokoju dyrektora, skucie płytek glazurowych w kąciku porządkowym w magazynie książek, frezowanie i szlifowanie istniejących posadzek z lastrica (pom. czytelni, magazyn książek, korytarz wydzielony), zeskrobanie i zmycie farb z ścian i sufitów (pom. czytelni, pom. biurowe, pok. dyrektora, komunikacja, pom. socjalne, magazyn książek, serwerownia, korytarz przylegający), demontaż starych listew przypodłogowych, demontaż starych kratek wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach malowanych, wykucie ościeżnic stalowych w komplecie z drzwiami (magazyn książek, serwerownia). 3.1.2 prace budowlano-montażowe: wykonanie posadzki betonowej B-25 utwardzonej w pomieszczeniu czytelni w celu wyrównania posadzki średnio od 5,0 -10,0cm, przygotowanie podłoża istniejących posadzek oraz montaż wykładziny PCV antypoślizgowej typu TARKET (pom. czytelni ) w magazynie książek i korytarzu komunikacji (przyległym) płytki terakotowe antypoślizgowe Gres w komplecie z listwami i cokolikami, obudowa płytami gipsowo-kartonowymi podciągów-dźwigarów sufitowych, rur instalacji w pomieszczeniu czytelni oraz korytarzu przylegającym do pomieszczenia magazynu książek i serwerowni, montaż ścianki działowej gr.15,0cm z płyty gipsowo-kartonowej ognioodpornej wypełnionej wełną mineralną z drzwiami przejściowymi w komplecie z ościeżnicą i zamkami (dzielącej pokój dyrektora od pokoju biurowego), montaż sufitu podwieszonego na ruszcie stalowym z profili CD60 (np. typu Rigips) w konstrukcji krzyżowej z użyciem wieszaków i łączników stalowych. Nad płytami zaprojektowana jest wełna mineralna gr.10cm, która poprawi izolacyjność akustyczną i odporność ogniową stropów (pom. Czytelni), montaż nadproży prefabrykowanych typu L w przekutych ścianach istniejących oraz nowowybudowanych (pom .czytelni, pokój dyrektora, ściana w korytarzu wydzielonym), montaż ościeżnic drewnianych w komplecie z drzwiami szt.6 (w pom. czytelni, pok. dyrektora, pom. magazynu książek, pom. serwerowi, korytarzu wydzielonym), malowanie oraz gipsowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach: czytelni, socjalnym, biurowym, dyrektora, komunikacji przylegającej, magazynie książek, serwerowni, korytarzu wydzielonym, montaż nowej glazury w kąciku gospodarczym magazynu książek, wykonanie i montaż małej sceny w czytelni z konstrukcji drewnianej o wym. 5,0 x 2,50m z schodami zejściowymi, podłodze wykonanej z płyty OSB gr.25 mm obłożonej wykładziną dywanową, należy uwzględnić przełożenie istniejącego sufitu z płyt gipsowo-kartonowych w pom. serwerowni w związku z koniecznością położenia nowych kabli pod istniejący sufit. 3.1.3 Instalacja zasilająca: Dla potrzeb zasilania adaptowanych pomieszczeń projektuje się rozbudowę istniejących rozdzielni o dodatkowe obwody oraz zabudowę nowej rozdzielni RB III. Zasilanie projektowanej rozdzielni wykonać z dobudowanego obwodu w rozdzielni głównej RGB. Rozdzielnie wykonać w obudowie do zabudowy aparatów modułowych. Skrzynki rozdzielcze wyposażyć w zamek ZK-8. 3.1.4 Instalacja elektryczna: Zasilanie poszczególnych odbiorników wykonać instalacją podtynkową oraz nad stropem podwieszanym. Do zasilania obwodów stosować przewody YDYo na 750V. A. Instalacja oświetleniowa: Zasilanie oświetlenia odbywać się będzie przewodami YDYo 3(4)x 1,5 mm2. Zaprojektowano oświetlenie ogólne w oparciu o oprawy świetlówkowe z elektronicznym układem zapłonowostabilizacyjnym, rozmieszczone równomiernie na stropie. Stosować świetlówki o barwie ciepło białej. W zależności od funkcji pomieszczeń zastosowano oprawy: świetlówkowe z kloszem opalizowanym o IP 20, żarowe z kloszem opalizowanym sterowne ściemniaczem, oprawy świetlówkowe rastrowe, oprawy specjalne ( oświetlenie sceny). Sterowanie oświetleniem indywidualne dla każdego z pomieszczeń. W pomieszczeniu czytelni zaprojektowano oświetlenie awaryjne w oparciu o oprawy oświetlenia podstawowego wyposażone w 2 godzinne akumulatory zasilające dwie świetlówki. Sterowanie doświetleniem sceny zaprojektowano w oparciu o przekaźniki bistabilne załączane przyciskami. B. Instalacja gniazd wtykowych: Zasilanie gniazd 230V odbywać się będzie instalacją układaną pod tynkiem oraz nad sufitem podwieszanym. Do wykonania instalacji zastosować przewody YDYo 3x2,5mm2 . Rozmieszczenie gniazd wtykowych zaprojektowano zgodnie z wytycznymi zleceniodawcy oraz wymogami technologicznymi. W pomieszczeniach projektuje się gniazda podwójne przeznaczenia ogólnego oraz zestawy gniazd do zasilania komputerów (dwa gniazda pojedyncze z blokad) zasilone z odrębnego obwodu. 3.1.5 Instalacja wentylacji: zgodnie z projektem branży instalacyjnej do wentylacji czytelni zaprojektowano wentylator dwubiegowy załączany z kasety sterowniczej. 3.1.6 Instalacja wod.-kan. Zakres przebudowy instalacji wod.- kan. w pomieszczeniach polega na wymianie dwóch umywalek i baterii wraz z podejściami wody i kanalizacji w pomieszczeniach A i B. W pomieszczeniu socjalnym biblioteki należy przesunąć umywalkę o 1 m ze względu na projektowane w tym miejscu drzwi. W pomieszczeniu projektowanej czytelni należy zdemontować odejścia z rur ocynkowanych średnicy 2X65 mm i 1X25 mm. Pozostające trójniki 1X65 i 1X25 zakorkować. Trzeci trójnik będzie służył do projektowanego hydrantu p.poż. Pozostała instalacja wod.-kan. w przebudowywanych pomieszczeniach nie ulega zmianie. 3.1.7 Instalacja wody p.poż. Budynek Centrum Kształtowania Praktycznego posiada instalację hydrantową p. poż. Dodatkowo w celu ochrony p.poż. projektowanej czytelni zaprojektowano jeden hydrant p.poż. 52 mm. Hydrant będzie podłączony do istniejącej instalacji p.poż. (istniejące odejście 65 mm od rury 100 mm). Zaprojektowano zawór hydrantowy p.poż. w skrzynce wyposażonej w wąż długości 20 m z prądownicą i dodatkowo 1 wąż długości 20 m. 3.1.8 Instalacja wodociągowa przeciwpożarowa : zawory hydrantów 52 powinny być umieszczone na wysokości 1,35+0,1 m od poziomu podłogi, zawory odcinające w hydrantach 52 oraz zawory 52 powinny posiadać nasady tłoczne skierowane do dołu, usytuowane wraz z pokrętłem zaworu względem ścian lub obudowy w sposób umożliwiający łatwe przyłączanie węża tłocznego oraz otwieranie i zamykanie jego zaworu, przed hydrantem wewnętrznym lub zaworem 52 powinna być zapewniona dostateczna przestrzeń do rozwinięcia linii gaśniczej. 3.1.9 Instalacja centralnego ogrzewania. W budynku istnieje instalacja centralnego ogrzewania o parametrach 90/70°C wodna, pompowa, dwururowa. Instalacja zasilana poprzez węzeł cieplny z sieci miejskiej. W projektowanych pomieszczeniach istniejące grzejniki z rur stalowych ożebrowanych wraz z zaworami i gałązkami będą zdemontowane. W ich miejsce zaprojektowano grzejniki członowe aluminiowe. Będą wykonane nowe gałązki do grzejników z zaworami termostatycznymi na zasilaniu i odcinającymi na powrocie. Grzejniki w pomieszczeniach zostały dobrane na podstawie mocy grzejników istniejących, przy uwzględnieniu dodatkowej mocy niezbędnej na pokrycie strat ciepła wynikających z obliczeń wentylacji mechanicznej. Ofertę należy sporządzić zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z kosztorysami załączonymi do specyfikacji, dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót i kosztorys szczegółowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 12.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Bełchatowie 64 8965 0008 2001 0005 5273 0003 z adnotacją: WADIUM PRZETARGOWE - Przebudowa pomieszczeń w CKP na bibliotekę powiatową w Bełchatowie 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn, zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanej wpłaty. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-5 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą .5. Wadium udzielone w innej formie niż pieniężna winno być wystawione na: Powiat Bełchatowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów. 6. Oryginał dokumentu wadium udzielonego w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszym ogłoszeniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą określone przepisami uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi : - w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie i posiadających zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie i posiadających zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie i posiadających zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. udzielą minimum 5 lat gwarancji a maksymalnie 10 lat gwarancji licząc od daty odbioru końcowego.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 12.1 i w formie określonej w pkt 10 SIWZ: 6.1.1. Ofertę składającą się z: 1. wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. dowodu wniesienia wadium, 3. dokumentów wymienionych w pkt 6.1.2 SIWZ, 4. druku wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.2 Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5 SIWZ: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób wskazanych w pkt 5.3 SIWZ. 6. formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, 7. kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 roku w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. z 2001 r. Nr 80 poz. 867).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/Bełchatów PowiatZiemski/ZamówieniaPubliczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach