Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń w budynku przy ul. Strażackiej 3 w Michowie na potrzeby Klubu Seniora „Złoty Wiek” w Gminie Michów.

GMINA MICHÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 21-140 Michów, ul. Rynek I 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818566001 , fax. 818566001
  • Data zamieszczenia: 2022-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHÓW
    ul. Rynek I 16
    21-140 Michów, woj. lubelskie
    tel. 818566001, fax. 818566001
    REGON: 431019566
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamichow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń w budynku przy ul. Strażackiej 3 w Michowie na potrzeby Klubu Seniora „Złoty Wiek” w Gminie Michów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń w budynku przy ul. Strażackiej 3 w Michowie na potrzeby Klubu Seniora „Złoty Wiek” w Gminie Michów2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Klub Seniora Złoty Wiek w Gminie Michów”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.3. Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy i zmiany sposobu użytkowania parteru budynku po dawnym przedszkolu z przeznaczeniem na Gminą Bibliotekę publiczną i Klub Seniora w gminie Michów.4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Przewidziane prace remontowe zakładają remont pomieszczeń usytuowanych w budynku przy ul Strażackiej 3 w Michowie Zakres remontu dotyczy pomieszczeń: części sanitarnej (łazienka), szatnia, kuchnia, sala nr 1, kancelaria, magazynek, korytarz, zmywalnia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont pomieszczeń na potrzeby funkcjonowania Klubu seniora i Biblioteki publicznej w szczególności:a) demontaż istniejących wykładzin podłogowych wykonach z wykładziny PCV oraz płytek ceramicznych,b) usuniecie istniejących zdegradowanych powłok malarskich, rozebranie ścianek działowych przeznaczonych do wymiany min w pomieszczeniu „ kancelaria” zlikwidowanie magazynku, rozbiórka ścianek działowych oraz przebudowa pomieszczenia z przeznaczeniem na urządzenie dwu toalet w tym jedna przystosowana dla osób niepełnosprawnych, c) demontaż opraw oświetleniowych, gniazd i przewodów oraz montażnowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej,d) ułożenie w miejsce rozebranej: nowej wykładziny PCV , ułożenie okładzin podłogowych z płytek ceramicznych ( łazienka, kuchnia), wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniu łazienki i kuchni,e) wykonanie nowych powłok malarskich w remontowanych pomieszczeniach w kolorystyce uzgodnionej z zamawiającym,f) remont pomieszczeń sanitariatów i szatni wraz przebudową pomieszczeń celem dostosowania ich dostępności dla osób z niepełnosprawnych,g) demontaż starej i wykonanie nowej instalacji sanitarnej, w pomieszczeniach łazienki i kuchnih) demontaż zlewów i instalacji sanitarnej w pomieszczeniu „zmywalni”i) dostawa i montaż opraw oświetleniowych do remontowanych pomieszczeń wg zestawienia w przedmiarze robótj) dostawa i montaż nowej armatury sanitarnej do pomieszczeń łazienkowych i kuchni.k) likwidacji progu schodowego - roboty rozbiórkowe, wykonanie przebudowy części chodnika przed wejściem do budynku, celem wykonania łagodnego (bez progowego) wyjścia przystosowanego dla osób z niepełno sprawnościami ruchowymi. 5. Zamówienie należy wykonać w szczególności uwzględniając Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót – załącznik 12 A, przedmiar robót – załącznik nr 12 B, oraz zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Cyców O/ Michów na konto nr: 98 8191 1068 2001 0000 1531 0006 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania In.271.11.2022”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) warunek dotyczący doświadczenia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat, liczonych wstecz od w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości min. 160 000,00 zł brutto (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych).Pod pojęciem jednego zadania, Zamawiający rozumie zamówienie zrealizowanew ramach jednej umowy.Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania bieżącego postępowania.b) warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. warunek dotyczący dysponowania osobą, wyznaczoną do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach