Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ NA DZIAŁCE NR EWID. 366/2 W MIEJSCOWOŚCI DOBRYŃ KOLONIA

GMINA ZALESIE ogłasza przetarg

  • Adres: 21-512 Zalesie, ul. Warszawska 34
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833757586
  • Data zamieszczenia: 2024-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ZALESIE
    ul. Warszawska 34
    21-512 Zalesie, woj. lubelskie
    tel. 833757586
    REGON: 030237776
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ NA DZIAŁCE NR EWID. 366/2 W MIEJSCOWOŚCI DOBRYŃ KOLONIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ NA DZIAŁCE NR EWID. 366/2 W MIEJSCOWOŚCI DOBRYŃ KOLONIA Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Roboty budowlane:- roboty rozbiórkowe- roboty murowe i żelbetowe, ścianki działowe- stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa- podłoża, posadzki, podłogi – parter- tynki i okładziny wewnętrzne- malowanie- ogrodzenie2. Wykonanie instalacji wod- kan3. Wykonanie instalacji c.o. 4. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej 5. Modernizacja instalacji elektrycznej wewnętrznej 6. Montaż instalacji fotowoltaicznej 6,3kW 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: - projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ,- przedmiar robót – załącznik nr 7 do SWZ,- dokumentacja projektowa uproszczona – załącznik nr 8 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 3) Gwarancja i rękojmia - Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy: 36 miesięcy. - Wymagany minimalny okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy: 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach