Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ NA DZIAŁCE NR EWID. 366/2 W MIEJSCOWOŚCI DOBRYŃ KOLONIA

GMINA ZALESIE ogłasza przetarg

  • Adres: 21-512 Zalesie, ul. Warszawska 34
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833757586
  • Data zamieszczenia: 2023-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ZALESIE
    ul. Warszawska 34
    21-512 Zalesie, woj. lubelskie
    tel. 833757586
    REGON: 030237776
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zalesie.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ NA DZIAŁCE NR EWID. 366/2 W MIEJSCOWOŚCI DOBRYŃ KOLONIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ NA DZIAŁCE NR EWID. 366/2 W MIEJSCOWOŚCI DOBRYŃ KOLONIA Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Roboty budowlane:- roboty rozbiórkowe- roboty murowe i żelbetowe, ścianki działowe- stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa- podłoża, posadzki, podłogi – parter- tynki i okładziny wewnętrzne- malowanie- ogrodzenie2. Wykonanie instalacji wod- kan3. Wykonanie instalacji c.o. 4. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej 5. Modernizacja instalacji elektrycznej wewnętrznej 6. Montaż instalacji fotowoltaicznej 6,3kW 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: - projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ,- przedmiar robót – załącznik nr 7 do SWZ,- dokumentacja projektowa uproszczona – załącznik nr 8 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 3) Gwarancja i rękojmia - Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy: 36 miesięcy. - Wymagany minimalny okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy: 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:5 000,00 złotych – (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 gr);2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. 30 dni od daty składania ofert.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr75 8025 0007 0680 1632 2000 0100 z dopiskiem na przelewie „Wadium do przetargu nr GI-ZP.271.8.2023 Remont budynku świetlicy wiejskiej na działce nr ewid. 366/2 w miejscowości Dobryń Kolonia”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do ofertyw oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanymw gwarancji lub poręczeniu musi być : Gmina Zalesie, ul. Warszawska 34, 21-512 Zalesie.- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający stawia następujące warunki:a) Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat ( liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. budowę/przebudowę/remont budynku o wartości robót budowlanych brutto nie mniejszej niż 100 000 złotych .b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę (która będzie pełnić funkcje kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno- budowlanej: w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych — uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach