Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń byłej pralni na I piętrze w skrzydle zachodnim budynku Szpitala w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przy ul. Ciągłówka 9

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2068066 w. 22 , fax. 018 2068141
  • Data zamieszczenia: 2013-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
    ul. Ciągłówka 9 9
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2068066 w. 22, fax. 018 2068141
    REGON: 00029544900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń byłej pralni na I piętrze w skrzydle zachodnim budynku Szpitala w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przy ul. Ciągłówka 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który w wymaganym terminie wykona roboty budowlane związane z wykonaniem: Przebudowa pomieszczeń byłej pralni na I piętrze w skrzydle zachodnim budynku Szpitala w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przy ul. Ciągłówka 9. Zakres robót obejmuje przebudowa pomieszczeń byłej pralni na I piętrze w skrzydle zachodnim budynku Szpitala - roboty budowlane (w tym wykończeniowe), roboty instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania w pomieszczeniach Szpitala w skrzydle zachodnim budynku na I piętrze.), wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach jw. W związku z przedmiotową inwestycją przewiduje się następujące roboty: - rozbiórka części ścianek działowych z cegły pełnej oraz innych elementów murowych w części pomieszczeń skrzydła zachodniego budynku Szpitala na I piętrze, demontaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniach j.w., rozebranie posadzek w pomieszczeniach j.w., - wykonanie bruzd i przebić w ścianach oraz w stropach dla montażu przewodów instalacji wod.-kan. i c.o. i instalacji elektrycznej zgodnie z projektami branżowymi, - demontaż miejscowy instalacji sanitarnej i elektrycznej w części pomieszczeń j.w. - wykonanie ścian wewnętrznych w części pomieszczeń byłej pralni, - wykonanie ścianek działowych z bloków YTONG gr. 11,5 cm, - uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach z cegły, - zamurowanie bruzd i przebić w ścianach cegłą pełną, - ułożenie w ścianach murowanych nadproży prefabrykowanych w systemie L o wys. 20 cm. - montaż ścianek działowych systemowych w części Działu Farmacji Szpitalnej na I piętrze tj.: - instalowanie ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych na konstrukcji stalowej (obustronnie 1-warstwowo) o wys. 2,60m - jako oddzielenie poszczególnych pomieszczeń w/w działu. - zakładanie stolarki drzwiowej w przebudowanych pomieszczeniach, - instalowanie drzwi wewnątrzlokalowych drewnianych do stosowania w służbie zdrowia, do gabinetów lekarskich, pomieszczeń zabiegowych, pomieszczeń działu farmacji oraz pomieszczeń sanitarnych i innych, fabrycznie wykończonych, pełnych o wym. podanych na rzutach kondygnacji projektu budowalnego w ilości 14 sztuk, - instalowanie drzwi przesuwnych, pełnych o konstrukcji aluminiowej (skrzydło drzw.+system przesuwny z maskownicą) o wym. w świetle 100x200cm (do łazienki dla pacjentów) w ilości 1 sztuki. - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w przebudowywanych pomieszczeniach w skrzydle zachodnim Szpitala na I piętrze, tj.: - wykonanie wysokoelastycznej izolacji przeciwwilgociowej powierzchni poziomych i pionowych z masy uszczelniającej w pomieszczeniach sanitarnych (łazienki) - poddanych działaniu wody i wilgoci. - wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych i uzupełnień na ścianach, belkach i sufitach w części pomieszczeń byłej pralni na I piętrze budynku Szpitala, - pokrycia tynków wewnętrznych ścian i sufitów gładzią gipsową jednowarstwową w/w pomieszczeniach. - przygotowanie podłoża (m. in. oczyszczenie-odpylenie, uzupełnienie ubytków, gruntowanie, w miejscach spękań podłoża zastosować zbrojenie z siatki), - wykonywanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej M12 gr. śr. 3cm pod posadzki wraz z ułożeniem siatki zbrojeniowej w części pomieszczeń byłej pralni skrzydła zachodniego na I piętrze, - wykonanie dylatacji, - wykonanie samopoziomujących, cienkowarstwowych wylewek wyrównujących (o grub. 2-5mm) podłoża cementowe w/w pomieszczeniach. - wykonanie pokrycia podłóg (wykładziny) płytkami ceramicznymi (terakota p.poślizgowa), - pokrycie ścian płytkami ceramicznymi (okładziny), które stanowią warstwę ochronną ścian wewnętrznych w pomieszczeniach sanitarnych oraz w gabinetach lekarskich i diagnostycznych, sali gimnastycznej i w dziale farmacji szpitalnej - przy umywalkach. - montaż wykładzin elastycznych w pomieszczeniach Oddziału Szpitalnego w skrzydle zachodnim budynku na I piętrze, tj.: - wykonanie montażu sufitów podwieszonych z płyt kart.-gips. w części pomieszczeń byłej pralni w skrzydle zachodnim budynku Szpitala na I piętrze. W zakres tych robót wchodzą: - wykonywanie sufitów podwieszonych na ruszcie metalowym z płyt kartonowo-gipsowych wodoodpornych 1-warstwowych gr. 12,5mm w pomieszczeniach sanitarnych (łazienki dla pacjentów i personelu). - wykonanie malowania wewnętrznego w przebudowanych pomieszczeniach byłej pralni w skrzydle zachodnim budynku Szpitala na I piętrze. W zakres tych robót wchodzą: - malowanie nowych i starych tynków ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową w części pomieszczeń, - malowanie ścian i sufitów farbą lateksową ( lub polimerową) w pomieszczeniach sanitarnych, - montaż kątowych poręczy (uchwytów) ściennych wc i umywalkowych dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej (z gotowych elementów) w pomieszczeniu sanitarnym (łazienka dla pacjentów), - montaż odbojoporęczy na ścianach jako gotowych elementów na wys. 1,10 m na ciągu komunikacyjnym. - wykonanie nowej instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej (wodociągowej, hydrantowej i kanalizacyjnej) po uprzednim zdemontowaniu części starej instalacji; instalacje należy wykonać w dowiązaniu do istniejącej zmodernizowanej instalacji na poziomie parteru i piętra budynku Szpitala. - wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania; instalacje należy wykonać w dowiązaniu do istniejącej instalacji c.o. na poziomie I piętra (pomieszczenia byłej pralni, boczne klatki schodowe w skrzydle zachodnim Szpitala). W zakres tych robót wchodzą czynności wyszczególnione poniżej, tj.: - roboty przygotowawcze, - roboty montażowe instalacji co. - obejmują one montaż rurociągów, montaż armatury, montaż grzejników wraz z osprzętem, próby i regulacje, - roboty związane z wykonaniem izolacji termicznej, - prowadzenia robót budowlanych - elektrycznych związanych wykonaniem rozdzielnic nN, przewodów zasilających i linie kablowe, instalacje gniazd wtykowych i oświetleniowa, sieci telefoniczne i komputerowe, Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony: - w przedmiarze robót załącznik nr 1 cześć A, B, C, do niniejszej SIWZ, oraz w kosztorysie ślepym załącznik nr 1a część A, B, C do niniejszej SIWZ jako element pomocniczy, który ułatwi konstruowanie kosztorysu ofertowego sporządzonego w pełnej formie przez wykonawców, - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB załącznik nr 2 część A, B, C do niniejszej SIWZ. - w dokumentacji technicznej będącej podstawą opisu przedmiotu niniejszego zamówienia ze względów praktycznych - została opublikowana na stronie Zamawiającego w postaci odrębnego pliku stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zawiera wszelkie niezbędne dla Wykonawcy dokumenty, uzgodnienia, opisy i rysunki - dokumentacja techniczna załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, w celu zapoznania się z zakresem pracy i ze specyfiką robót w czynnym obiekcie. Roboty budowlane należy rozpocząć niezwłocznie po podpisaniu umowy i wykonywać je zgodnie z projektem budowlanym, wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót oraz sporządzonym harmonogramem robót. Przedmiot zamówienia dokładnie jest podany w przedmiarze robót - załącznik nr 1 cześć A, B, C do SIWZ, oraz w kosztorysie ślepym - załącznik nr 1a cześć A, B, C do SIWZ opracowane na podstawie, dokumentacji technicznej - załącznik nr 8 do SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB - załącznik nr 2 część A, B, C do SIWZ. Uwaga: Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (zastosowany materiał), jednakże na Wykonawcy spoczywa obowiązek stwierdzenia równoważności materiałów tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysie, STWiORB, projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Kwoty wadium: Kwota wadium 4 000 zł 4. Forma wpłaty: 1) Wadium można wnieść w jednej lub w kilku następujących formach: a) Pieniądzu - przy czym wadium wniesione w tej formie musi zostać wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego i musi w dacie otwarcia przetargu być już na nim zaksięgowane. Numer rachunku bankowego: ING Bank Śląski S.A. o/Zakopane 72 1050 1474 1000 0022 1051 3558 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - ZPM-2810-08/13. W pozostałych przypadkach (pkt. 3 b, c, d) należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 9. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dokładnie należy podać w ofercie sposób w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium tj. adres banku, numer konta itd. !!! (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 3 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach