Przetargi.pl
PRZEBUDOWA POLEGAJĄCA NA MODERNIZACJI DROGI GMINNEJ NR 114459 na odcinku Rudniki-gr.Gminy Zadzim Rzechta

Gmina Pęczniew ogłasza przetarg

  • Adres: 99-235 Pęczniew, ul. Główna 10/12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6781519 , fax. 043 6781519
  • Data zamieszczenia: 2015-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pęczniew
    ul. Główna 10/12
    99-235 Pęczniew, woj. łódzkie
    tel. 043 6781519, fax. 043 6781519
    REGON: 73093439300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA POLEGAJĄCA NA MODERNIZACJI DROGI GMINNEJ NR 114459 na odcinku Rudniki-gr.Gminy Zadzim Rzechta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa polegająca na modernizacji drogi gminnej nr 114459E na odcinku Rudniki-gr. Gminy Zadzim Rzechta Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie pn: Przebudowa polegająca na modernizacji drogi gminnej nr 114459E na odcinku Rudniki-gr.Gminy Zadzim Rzechta obejmujące modernizację drogi na łącznej długości 3075m i zostało podzielone na etapy: ETAP I dł 465 m ETAP II dł 1045 m ETAP III dł 585 m ETAP IV dł 980 m Projekt przewiduje utrzymanie istniejącego przebiegu ciągu drogi, bez zmian promieni łuków poziomych i pionowych. Odwodnienie jezdni powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do występujących odcinkami rowów przydrożnych i w przyległy do drogi teren. W ciągu drogi zlokalizowane są przepusty dla cieków wodnych przebiegających pod drogą. Zaprojektowano przekrój drogowy na prostej ze spadkiem jezdni daszkowym 2x2%. Spadki poboczy 7%. Na odcinku obejmującym etap II i IV zaprojektowano dwie zatoki autobusowe. Parametry techniczne: Klasa techniczna - L Prędkość projektowa - 40 km/h Kategoria ruchu -KR1 Szerokość jezdni na prostej - 4 m Szerokość poboczy z tłucznia - 2x0,5 m Szerokość poboczy gruntowych - 2x1,0 m Konstrukcja nawierzchni: Etap I 465 m -masa mineralno-asfaltowa dla KR1-KR2 o gr. 4 cm. -górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego o gr. 5 cm. -dolna podbudowa z kruszywa łamanego twardego o gr. 10 cm. Etap II 1045 m od km 0+000 do km 1+045 -masa mineralno-asfaltowa dla KR1-KR2 o gr. 4 cm -górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego o gr. 5 cm. -dolna podbudowa z kruszywa łamanego twardego o gr. 10 cm. Etap III 585 m od km 1+045 do km 1+630 -masa mineralno-asfaltowa dla KR1-KR2 o gr. 4 cm. -górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego o gr. 5 cm. -dolna podbudowa z kruszywa łamanego twardego o gr. 10 cm. Etap IV 980 m od km 1+630 do km 2+610 na odcinku 1+630 - 2+060 -masa mineralno-asfaltowa dla KR1-KR2 o gr. 4 cm. -górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego o gr. 5 cm. -dolna podbudowa z kruszywa łamanego twardego o gr. 10 cm. na odcinku 2+060 - 2+610 -masa mineralno-asfaltowa dla KR1-KR2 o gr. 4 cm. -górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego o gr. 5 cm. -dolna podbudowa z kruszywa łamanego twardego o gr. 15 cm. -dolna podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. 10 cm. Projekt przewiduje wykonanie dwóch zatok autobusowych z chodnikami Chodniki: Zaprojektowano chodniki przy zatokach autobusowych z kostki betonowej, w kolorze szarym 70% i czerwonym 30% o szer.1,5 m obramowanie z obu stron obrzeżem betonowym 20x6. Konstrukcja nawierzchni chodnika; -kostka brukowa betonowa o gr. 6 cm. -warstwa odcinająca o gr. 10 cm. Zatoki autobusowe: Nawierzchnię dwóch zatok autobusowych zaprojektowano z kostki brukowej betonowej w kolorze czerwonym o gr. 8 cm. Na zatoce na wysokości krawędzi zatrzymania wykonany zostanie chodnik z kostki brukowej betonowej o szer. 1,5 m. Długość krawędzi zatrzymania 20 m, szerokość zatoki 3 m, skok wjazdowy 1:4, skok wyjazdowy 1:3. Konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej: -kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm. -podsypka cementowo-piaskowa o gr. 3 cm. -górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego o gr. 15 cm. -dolna podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. 10 cm. Oznakowanie: W związku z przebudową drogi ustawione zostaną pionowe znaki w ilości 30 szt., bariery ochronne SP-05 i U-11a, wykonane zostanie oznakowanie poziome P-16 i P-10 farbą chlorokauczukową odblaskową oraz na skrzyżowaniach zastosowane zostaną punktowe elementy odblaskowe pryzmatyczne o odbłyśniku białym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar i kosztorysy. załączniki do SIWZ W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do: - wytyczenia geodezyjnego, - wykonania, uzgodnienia oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapewnienia oznakowania tymczasowego, jego utrzymania i demontażu - sporządzanie inwentaryzacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 35000,00 zł. w formie i na zasadach określonych w SIWZ i Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://e-peczniew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach