Przetargi.pl
Przebudowa pokoi pacjentów na II piętrze w skrzydle zachodnim budynku Szpitala w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przy ul. Ciągłówka 9

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2068066 w. 22 , fax. 018 2068141
  • Data zamieszczenia: 2011-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
    ul. Ciągłówka 9 9
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2068066 w. 22, fax. 018 2068141
    REGON: 00029544900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pokoi pacjentów na II piętrze w skrzydle zachodnim budynku Szpitala w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przy ul. Ciągłówka 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który w wymaganym terminie wykona roboty budowlane związane z przebudową pokoi pacjentów na II piętrze w skrzydle zachodnim budynku Szpitala w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Zakopanem. Zakres robót obejmuje roboty budowlane tj.: - przebudowa pokoi pacjentów wraz z węzłami sanitarnymi, na II piętrze w skrzydle zachodnim budynku Szpitala - wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania w pomieszczeniach jw. - wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach jw. w tym: - zdemontowanie istniejącej stolarki drzwiowej, - wyburzenie części ścianek wewnętrznych działowych z cegły pełnej oraz innych elementów murowych (m.in. przewody wentylacyjne )na poziomie IIp i poddasza, - skucie istn. posadzek wraz z wylewką i cokolikami na poziomie IIp, - skucie okładzin z płytek ściennych w pomieszczeniach j.w., - odbicie starych tynków na ścianach i sufitach w pomieszczeniach j.w., - wykonanie przebić w ścianach oraz w stropach dla montażu przewodów instalacji wod-kan., c.o. instalacji elektrycznej oraz przewodów wentylacyjnych, zgodnie projektami branżowymi; - demontaż miejscowy instalacji sanitarnej i elektrycznej w części pomieszczeń w przyziemiu, na parterze, Ip i IIp. - uzupełnienie płyt stropowych w pomieszczeniach na Ip. I IIp. - uzupełnienie płyt stropowych z betonu B-20 w pomieszczeniach na Ip. I IIp. - wykonanie ścianek działowych z bloków YTONG gr. 11,5 cm na zaprawie murarskiej YTONG(na II piętrze), - wykonanie ścianek działowych z bloków wapienno-piaskowych Silka M gr. 8 cm na zaprawiemurarskiej (na II piętrze), - obmurowanie przewodów wentylacyjnych bloczkami YTONG gr. 6 cm (na II piętrze), - uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach z cegły, konstrukcja na zaprawie cementowo-wapiennej - ułożenie w ścianach murowanych nadproży prefabrykowanych złożonych z jednej lub dwóch belek żelbetowych prefabrykowanych w systemie L o wys. 20 cm. - instalowanie drzwi wewnątrzlokalowych drewnianych do stosowania w służbie zdrowia, do pokoi łóżkowych oraz węzłów sanitarnych, fabrycznie wykończonych, pełnych o wym. podanych na rzutach kondygnacji projektu budowalnego w ilości 15 sztuk, - instalowanie drzwi stalowych przeciwpożarowych, przeszklonych o odp. ogniowej EI 30 o wym. w świetle 90x200cm w ilości 1 sztuki (oddzielenie istn. korytarza budynku szpitala od bocznej klatki schodowej ewakuacyjnej- na II piętrze), - instalowanie drzwi jednoskrzydłowych przeszklonych o konstrukcji aluminiowej, dymoszczelnych o wym. w świetle 110x200cm w ilości 1 sztuki. - wykonaniem tynków na ścianach, belkach i sufitach, - reperacją tynków po przebiciach i bruzdach, - wykonaniem gładzi gipsowych. - wykonywanie wylewki samopoziomującej jako pokładu podłogowego o śred. gr. 25mm pod wykładziny elastyczne z PCV w pomieszczeniach w/w oddziału na II piętrze, - wykonanie samopoziomujących, cienkowarstwowych wylewek wyrównujących (o grub. 2-5mm) podłoża cementowe (dot. pomieszczeń sanitarnych na II piętrze ). - pokrycia podłóg (wykładziny) płytkami ceramicznymi (terakota p.poślizgowa) przy użyciu kompozycji klejowych z mieszanek przygotowanych fabrycznie, które stanowią wierzchni element warstw podłogowych wraz z przygotowaniem podłoża w pomieszczeniach sanitarnych (łazienki) na II piętrze w skrzydle zachodnim budynku Szpitala, - pokrycia ścian płytkami ceramicznymi (okładziny) przy użyciu kompozycji klejowych z mieszanek przygotowanych fabrycznie, które stanowią warstwę ochronną ścian wewnętrznych w pomieszczeniach jw. - montaż wykładzin elastycznych w pomieszczeniach Oddziału Szpitalnego w skrzydle zachodnim budynku na II piętrze, - wykonywanie sufitów podwieszonych na ruszcie metalowym z płyt kartonowo-gipsowych wodoodpornych 1-warstwowych gr. 12,5mm w pomieszczeniach sanitarnych (łazienki) na II piętrze oddziału, - wykonywanie sufitów podwieszonych modułowych kasetonowych z płyt z włókien mineralnych 600x600 mm na konstrukcji w pomieszczeniach komunikacyjnych Oddziału Szpitalnego w skrzydle zachodnim budynku na II piętrze. - malowanie nowych i starych tynków ścian i sufitów farbą emulsyjną w pomieszczeniu magazynu sprzętu w skrzydle zachodnim na II piętrze budynku Szpitala, - malowanie nowych tynków ścian i sufitów farbą lateksową (lub polimerową) w pokojach pacjentów, w gabinecie lekarskim oraz w pomieszczeniach sanitarnych (w łazienkach) na II piętrze w/w oddziału. - montaż kątowych poręczy (uchwytów) ściennych WC i natryskowych dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej (z gotowych elementów) w pomieszczeniach sanitarnych Oddziału Szpitalnego w skrzydle zachodnim na II piętrze budynku Szpitala - montaż odbojoporęczy typu HRB35 na ścianach jako gotowych elementów na wys. 1,10 m na ciągu komunikacyjnym w skrzydle zachodnim na II piętrze budynku Szpitala. - wykonanie nowej instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej (wodociągowej, hydrantowej i kanalizacyjnej) po uprzednim zdemontowaniu części starej instalacji na poziomie przyziemia, parteru, I i II piętra w części pomieszczeń skrzydła zachodniego budynku Szpitala, instalacje należy wykonać w dowiązaniu do istniejącej zmodernizowanej instalacji na poziomie piwnic - montaż rur wentylacyjnych 160 z izolacją termiczną, - wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania; instalacje należy wykonać w dowiązaniu do istniejącej instalacji c.o. na poziomie parteru i I piętra (pomieszczenia Działu Żywienia i aktualnie pralni). W zakres tych robót wchodzą czynności wyszczególnione poniżej, tj.: - roboty przygotowawcze - do robót tych stosują się ustalenia zawarte w SST roboty rozbiórkowe, - roboty montażowe instalacji co. - obejmują one montaż rurociągów, montaż armatury, montaż grzejników wraz z osprzętem, próby i regulacje, - roboty związane z wykonaniem izolacji termicznej, prowadzone w pomieszczeniach Oddziału Szpitalnego na II piętrze oraz w części pomieszczeń na parterze i I piętrze. w skrzydle zachodnim budynku Szpitala. - wykonanie instalacji elektrycznych związanych z przebudową pokoi pacjentów na II piętrze w skrzydle zachodnim budynku Szpitala w tym: - Wykonanie rozdzielnic nN, - Przewodów zasilających i linii kablowych, - Instalacji gniazd wtykowych i oświetleniowa, - Sieci telefoniczne i komputerowe, - Instalacja RTV-SAT, - Instalacja przyzywowa, - Instalacja sygnalizacji pożarowej, Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony: - w przedmiarze robót załącznik nr 1 cz. A, cz. B, cz. C do niniejszej SIWZ, oraz w kosztorysie ślepym załącznik nr 1a cz. A, cz. B, cz. C do niniejszej SIWZ jako element pomocniczy, który ułatwi konstruowanie kosztorysu ofertowego w pełnej formie przez wykonawców, - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB załącznik nr 2 cz. A, cz. B, cz. C do niniejszej SIWZ. - w dokumentacji technicznej będącej podstawą opisu przedmiotu niniejszego zamówienia ze względów praktycznych - została opublikowana na stronie Zamawiającego w postaci odrębnego pliku stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zawiera wszelkie niezbędne dla Wykonawcy dokumenty, uzgodnienia, opisy i rysunki - dokumentacja techniczna załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Kwoty wadium: Kwota wadium 6 000 zł 4. Forma wpłaty: 1) Wadium można wnieść w jednej lub w kilku następujących formach: a) Pieniądzu - przy czym wadium wniesione w tej formie musi zostać wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego i musi w dacie otwarcia przetargu być już na nim zaksięgowane. Numer rachunku bankowego: ING Bank Śląski S.A. o/Zakopane 72 1050 1474 1000 0022 1051 3558 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - DAE-2810-10/11. W pozostałych przypadkach (pkt. 3 b, c, d) należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 9. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dokładnie należy podać w ofercie sposób w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium tj. adres banku, numer konta itd. !!! (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach