Przetargi.pl
zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kompetencji społecznych dla uczestników projektu Pora na aktywność

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
  • Data zamieszczenia: 2011-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kompetencji społecznych dla uczestników projektu Pora na aktywność
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kompetencji społecznych dla uczestników projektu Pora na aktywność u umożliwiających podniesienie kompetencji społecznych., zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Warsztaty odbędą się w dwóch grupach po maksymalnie 68 uczestników projektu w każdej grupie w tym: 1) 18 osób dorosłych - rodzice 2) 50 dzieci w tym: a) 17 dzieci w wieku od 0,5-2,5 lat b) 16 dzieci w wieku od 2,6-6 lat c) 10 dzieci w wieku od 7-12 lat d) 7 dzieci w wieku od 13-18 lat Liczba dzieci w poszczególnych kategoriach wiekowych może ulec zmianie i zostanie ostatecznie określona na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem warsztatów. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udział 2 osób ze strony Zamawiającego w każdej z grup warsztatowych. Grupy mogą odbywać zajęcia w różnych terminach. . 2. Sposób organizacji zajęć: 1) warsztaty prowadzone będą dla dwóch grup po maksymalnie 68 osób. 2) zajęcia realizowane łącznie dla rodziców z dziećmi będą odbywać się w jednej grupie. 3) w czasie warsztatów dla rodziców dzieciom zostanie zapewniona opieka 3. Program zajęć stanowi załącznik nr 1 do formularza ofertowego 4. Metody i techniki pracy z grupą: 1) przewaga form aktywnych co najmniej 70% ( ćwiczenia, wchodzenie w role, drama) 2) uczestnik wykonuje osobiście zadanie, w oparciu o które zdobywa wiedzę o danym zjawisku, a następnie uzyskuje profesjonalny komentarz merytoryczny odnośnie ćwiczonego tematu pogłębiający jego wiedzę i zrozumienie zjawiska. 5. Opieka nad dziećmi beneficjentów podczas zajęć rodziców: Harmonogram opieki nad dziećmi ma być równoległy do harmonogramu zajęć rodziców, w każdej grupie dzieci wymaganych jest 2 opiekunów. Zajęcia winny być dostosowane do warunków pogodowych oraz możliwości dzieci. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dzieciom materiały plastyczne, dydaktyczne, gry, sprzęt sportowy. 6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: 1) odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia warsztatów i zalecane materiały szkoleniowe 2) pokrycie kosztów opłat parkingowych, 3) opłatę klimatyczną, 4) ubezpieczenie NNW oraz kosztów leczenia na kwotę min.10000zł/os, 5) dojazd uczestnikom warsztatów z siedziby Zamawiającego do miejsca szkolenia i z powrotem własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową autokarami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. przewozu osób. Autokary mają posiadać klimatyzację lub możliwość otwierania okien Obowiązkiem przewoźnika jest posiadanie wymaganych przepisami dokumentów m.in. licencji przewoźnika oraz podstawienie autokaru sprawnego technicznie, posiadającego pełną dokumentacje gwarantującą przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży, 6) posiłki - zgodnie z menu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza ofertowego. 7) właściwą jakość przygotowywanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 8) oznaczenia dokumentów wytworzonych w związku z realizacją zadania, materiałów, pomieszczeń w których odbywać się będą zajęcia itp., zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów POKL, zamieszczonymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx, 9) wydanie po zakończeniu realizacji usługi zaświadczeń oznakowanych zgodnie z w/w wytycznymi, 10) materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika warsztatów w tym: a) plan zajęć, b) długopis metalowy typu zenit, c) blok biurowy 60 stron kratka A4, d) ilustrowany skrypt( co najmniej 20 stron A4) zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady, e) materiały plastyczne i edukacyjne motywujące do wspólnej zabawy z dzieckiem (blok, kredki, papier kolorowy, farbki akwarelowe z pędzlem, bibuły w 3 różnych kolorach, klej, nożyczki, arkusz bristolu A0, koraliki wielkości powyżej 5 mm. - 100 szt, szpulka nici f) materiały niezbędne do ćwiczeń, np. nakrycia stołu, namioty, drewno i in. elementy służące do przygotowania ogniska, itp 11) opiekę pielęgniarską lub opiekę lekarską polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala, 12) dokumentację fotograficzną usługi i przekazania jej na zakończenie całej usługi do Zamawiającego. 8. Pozostałe postanowienie: 1) Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenia dziennika każdych zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin , b) potwierdzenia przez beneficjentów odbioru materiałów szkoleniowych , wyżywienia oraz skryptu. 2) Wykonawca przedstawi szczegółowy program zajęć, oraz skrypt do akceptacji Zamawiającego terminie do 10 dni po podpisaniu umowy. 3) Wykonawca zachowa w tajemnicy wszelkie dane osobowe, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz przestrzegania innych postanowień ustawy o ochronie danych osobowych. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową potwierdzającą warunek ubezpieczenia uczestników najpóźniej na 2 dni przed terminem wyjazdu. 5) Koszt pobytu pracowników Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie oferty. 6) Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego. 7) W pomieszczeniach, w których będą odbywać się zajęcia będzie panować temperatura pokojowa. 8) .Pokoje, w których będą zakwaterowani beneficjenci będą dla nich dostępne do momentu wyjazdu z ośrodka. 9) Wykonawca zorganizuje w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia usługi w zasobach lokalowych Zamawiającego spotkania podsumowującego, podczas którego przekaże Zamawiającemu zgromadzoną dokumentację tj: listy obecności, potwierdzenia odbioru materiałów piśmienniczych, skryptu, dokumentacji fotograficznej z przebiegu realizacji usługi, przedstawi ocenę skuteczności podjętych działań w odniesieniu do założonych celów. II. Miejsce realizacji Wymogi dotyczące realizacji miejsca zamówienia: pensjonat/ośrodek wypoczynkowy, ośrodek szkoleniowy w odległości do 150 km od Krakowa ( poza terenem gminy miejskiej Kraków), w miejscowości charakterze turystyczno-wypoczynkowym, dysponujący: 1) co najmniej 1 salą do zajęć grupowych , na minimum 18 osób, stanowiącą oddzielne pomieszczenie, z układem sali umożliwiającym przeprowadzenie warsztatów tj. dowolne przestawianie i ułożenie krzeseł - np. w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe, 2) 3 salami do zajęć grupowych dla dzieci, każda na co najmniej 18 osób wraz z wyposażeniem w zabawki, gry planszowe i materiały plastyczne, sprzęt dla dzieci dostosowany do różnego wieku dzieci. 3) 2 salami przystosowanymi dla dzieci w wieku od 5 miesiąca życia do 2,5 lat wyposażonymi w wykładzinę dywanową, 2 kojce, przewijak, łóżeczka do spania z pościelą, zabawki dostosowane do wieku dzieci. 4) zadaszonym miejscem na ognisko lub grilla wraz z miejscami do siedzenia dla każdego uczestnika. 5) stołówką mieszczącą się w budynku zakwaterowania 6) pokojami 1, 2, 3, 4 osobowymi, z łazienkami, pokoje winny być wyposażone w łóżka jednoosobowe wraz z kompletem pościeli, do każdego łóżka przynależna szafka lub minimum 1 półka w szafie na uczestnika. 7) sala do zajęć powinna być wyposażona w sprzęt audio - video (telewizor, video, DVD, z możliwością podłączenia laptopa, rzutnik multimedialny z ekranem, flipczart z pisakami 4 x czarny, 2x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony oraz papierem), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach