Przetargi.pl
Przebudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Ostrowiec Świętokrzyski w ramach programu System zielonych inwestycji SOWA-Energooszczędne oświetlenie uliczne.

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego 3/5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 2672100 , fax. 41 2672110
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 2672100, fax. 41 2672110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Ostrowiec Świętokrzyski w ramach programu System zielonych inwestycji SOWA-Energooszczędne oświetlenie uliczne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 .Zakres robót modernizacyjnych : - wymiana istniejących opraw oświetleniowych na oprawy sodowe - 320 szt., - wymiana istniejących opraw na oprawy ledowe - 302 szt. - wymiana kompletnych szaf oświetleniowych wraz z redukcją mocy - 21 szt., - montaż reduktorów mocy w obudowie zewnętrznej - 126 szt. - promocja (wykonanie, dostawa i montaż dużej tablicy informacyjnej/pamiątkowej - 1 lokalizacja; umieszczenie na obudowach reduktorów mocy nalepek informacyjnych) 1.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,. c) warunki techniczne realizacji zamówienia, d) przedmiar robót. Uwaga! Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny robót, jest tylko elementem pomocniczym Oferentowi przy sporządzaniu oferty. 1.3. Promocja 1. Wykonanie, dostawa i montaż (niezwłocznie po rozpoczęciu robót) tablicy informacyjnej spełniającej wymagania określone w Instrukcji oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (http://www.nfosigw.gov.pl/srodki-krajowe/informacje-ogolne/instrukcja-oznakowania-przedsiewziec/.) 2. Wykonanie, dostawa i montaż (po zakończeniu robót) tablicy pamiątkowej spełniającej wymagania określone w Instrukcji oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (http://www.nfosigw.gov.pl/srodki-krajowe/informacje-ogolne/instrukcja-oznakowania-przedsiewziec/.) Uwaga: Wybór miejsca, w którym zostanie umieszczona tablica informacyjna/pamiątkowa oraz treść informacji musi być uzgodniony z Zamawiającym. 3. Wykonanie i umieszczenie na obudowach zamontowanych reduktorów mocy, naklejek spełniających wymagania określone w Instrukcji oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (http://www.nfosigw.gov.pl/srodki-krajowe/informacje-ogolne/instrukcja-oznakowania-przedsiewziec/.) Uwaga: Treść informacji umieszczona na naklejkach musi być uzgodniona z Zamawiającym. 1.4.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych- równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej i przedmiarze pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji oraz uzyskania na powyższe zmiany zgody Projektanta i Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga załączenia do oferty stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia (karty katalogowe oraz wymagane certyfikaty potwierdzające deklarowane parametry). Zmiana typów opraw wymaga przedstawienia obliczeń parametrów oświetleniowych drogi zgodnie z normą PN-EN 13201-2.Wykonawca zobowiązany jest również do dostarczenia wykonawczego pliku obliczeniowego w celu weryfikacji przez Projektanta np. plik dialux. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie oferent. Zmiana materiałów, których nazwy handlowe zostaną użyte w ofercie na etapie realizacji będzie możliwa tylko w wyjątkowych przypadkach (np.:dane materiały lub urządzenia nie są już produkowane, zbankrutował jedyny na rynku producent tychże materiałów lub pojawiły się lepsze jakościowo, o wyższych parametrach technicznych od tych, które zostały wskazane w ofercie). Zamawiający ustala okres gwarancji na minimum 5 lat. Zamawiający jest zainteresowany dłuższym okresem gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach