Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ul. Cisowej w Gnieźnie

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ul. Cisowej w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie odcinka od km 0+000,00 do km 0+418,00 (do ul. Gębarzewskiej), odcinek od km 0+009,60 (od ul. Wrzesińskiej) do 0+120,57 (do ul. Gębarzewskiej) - dokumentacja budowlano wykonawcza Przebudowy ul. Gębarzewskiej zakres odcinka ul. Cisowej; sięgacz do ul. Chłodnej od km 0+008,75 do km 0+070,20 robót drogowych w następujących elementach: - roboty przygotowawcze i roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - roboty w zakresie nawierzchni ulic (jezdnia ulicy i sięgacza), - roboty w zakresie nawierzchni chodników, zjazdów (ulicy i sięgacza), - roboty w zakresie kanalizacji deszczowej ulicy, - roboty w zakresie usunięcia kolizji energetycznej, - oznakowanie, - roboty wykończeniowe. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 1. Oznakowanie miejsca wykonania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181/ na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, uzgodnionego z zarządca drogi, organem zarządzającym ruchem oraz Komendą Powiatową Policji w Gnieźnie. W/w projekt należy wykonać na własny koszt. 2. Obsługę geodezyjną ( wytyczenie w terenie, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej ) 3. Utrzymanie czystości ulic o nawierzchni bitumicznej ( zgodnie z przepisami z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach / Dz. U. 05.236.2008 ze zm. / przylegających do placu budowy, którymi odbywa się ruch pojazdów Wykonawcy, w okresie trwania robót. 4. Utrzymanie przejezdności nawierzchni gruntowych ulic przyległych do placu budowy w przypadku ich uszkodzenia wykonanie remontu, celem przywrócenia do stanu pierwotnego. 5. Sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia w tym między innymi: koparkę 0,6 m3, równiarkę samojezdną 100 kM, spycharkę gąsienicową 100 kM, walce statyczne samojezdne 6 Mg i 15 Mg, walec wibracyjny samojezdny 5 Mg i 7,5 Mg, ubijak spalinowy 200 kg, rozkładarkę mas bitumicznych zapewniającą wykonanie nawierzchni bitumicznej -bez szwu-, skrapiarkę samojezdną z listwą skrapiającą o szer. min 3,5m 500 - 1500 dm3 , samochody wywrotki 5 -10 Mg, samochód dostawczy, sprężarkę spalinową do 5 m3, wibrator powierzchniowy, zagęszczarka wibracyjną spalinową 100 m3/h, przecinarkę tarczową do cięcia kostki betonowej drogowej. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie: dokumentacji budowlano wykonawczej Przebudowy ul. Cisowej wraz z sięgaczem, dokumentacji budowlano wykonawczej Przebudowy ul. Gębarzewskiej w zakresie odcinka ul. Cisowej (od km 0+009.60 do km 0+120,57), dokumentacji budowlano wykonawczej budowy kanalizacji deszczowej, projektu usunięcia kolizji energetycznej, projektu docelowej organizacji ruchu drogowego, przedmiarów robót oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 43.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym : -min. 1 osobą która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe), i posiada zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry, -min 1 osobą która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy ( w specjalności inżynierii sanitarnej), i posiada zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry, -min. 1 osobą która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy ( w specjalności instalacji elektro - energetycznych), i posiada zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa , z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry, -min. 2 pracownikami którzy odbyli szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu, - dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, określonym w pkt. 2.2.5. SIWZ, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - wykonali min. trzy roboty o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości min. 700.000,00zł każda (w tym min. dwie jako generalny wykonawca), min. trzy roboty o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, kostki kamiennej, klinkierowej, płyt betonowych itp.) o wartości min. 300.000,00zł każda (w tym min. jedna jako generalny wykonawca), min. dwie roboty z zakresu budowy kanalizacji o wartości 50.000,00zł. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pisemne oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 złożone wg załącznika Nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że : -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; f) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oddzielnie dla każdego roku, g) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą wykonywać zamówienie wraz z załączeniem: - dowodu posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe), -dowodu posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy (w specjalności inżynierii sanitarnej) -dowodu posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy (w specjalności instalacji elektro - energetycznych), -zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób posiadających w/w/ uprawnienia, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry. -aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu (min. 2 pracowników) z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym). Jeżeli wykonawca wskaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował , jest zobowiązany do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania, także zakresu wykonywania przez nie czynności h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca dla wykonania przedmiotu zamówienia, określonym w pkt. 2.2.5. SIWZ. Jeżeli wykonawca wskaże w wykazie narzędzi i urządzenia, którymi będzie dysponował jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi i) aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i) wykaz wykonanych: - min. trzech robót o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości min. 700.000,00zł każda (w tym min. dwie jako generalny wykonawca), - min. trzech robót o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, kostki kamiennej, klinkierowej, płyt betonowych itp.) o wartości min. 300.000,00zł każda (w tym min. jedna jako generalny wykonawca), - min. dwóch robót z zakresu budowy kanalizacji o wartości 50.000,00zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach