Przetargi.pl
Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, usługa kopiowania, drukowania i skanowania na urządzeniach dostarczonych przez Dostawcę na czas trwania umowy z możliwością wykupu urządzeń po zakończeniu umowy oraz dostawa oprogramowania typu accontingowego wspomagającego zarządzanie urządzeniami wielofunkcyjnymi.

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18 18
    60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
    REGON: 63127678800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, usługa kopiowania, drukowania i skanowania na urządzeniach dostarczonych przez Dostawcę na czas trwania umowy z możliwością wykupu urządzeń po zakończeniu umowy oraz dostawa oprogramowania typu accontingowego wspomagającego zarządzanie urządzeniami wielofunkcyjnymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, usługa kopiowania, drukowania i skanowania na urządzeniach dostarczonych przez Dostawcę na czas trwania umowy z możliwością wykupu urządzeń po zakończeniu umowy oraz dostawa oprogramowania typu accontingowego wspomagającego zarządzanie urządzeniami wielofunkcyjnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301212005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 7.670,00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach i pełnomocnictwach wyszczególnionych poniżej oraz w pkt V SIWZ. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załączonym do siwz wzorem; 3) wykaz wykonanych (min. 3), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie minimum 3 dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia uznane zostaną usługi dotyczące wdrożenia systemu obejmującego: dzierżawę min. 5 urządzeń wielofunkcyjnych oraz dostawę i instalację oprogramowania accountingowego wspomagającego zarządzanie tymi urządzeniami. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał wdrożenie min. 3 systemów z których każdy obejmuje zestawienie: urządzenia tożsame z oferowanymi urządzeniami oraz oprogramowanie tożsame z oferowanym oprogramowaniem; 4) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z dokumentami (np.: certyfikat) potwierdzającymi, że wskazane osoby odbyły szkolenia w zakresie instalacji i konfiguracji oferowanych urządzeń oraz w zakresie wdrożenia oferowanego programu - zgodnie z załączonym do siwz wzorem; 5a) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) szczegółowy opis oferowanych urządzeń umożliwiający zamawiającemu weryfikację oferty pod względem merytorycznym. 2. Ponadto do oferty Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, 2) Dowód wniesienia wadium 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach