Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
REGON: 63127678800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, usługa kopiowania, drukowania i skanowania na urządzeniach dostarczonych przez Dostawcę na czas trwania umowy z możliwością wykupu urządzeń po zakończeniu umowy oraz dostawa oprogramowania typu accontingowego wspomagającego zarządzanie urządzeniami wielofunkcyjnymi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, usługa kopiowania, drukowania i skanowania na urządzeniach dostarczonych przez Dostawcę na czas trwania umowy z możliwością wykupu urządzeń po zakończeniu umowy oraz dostawa oprogramowania typu accontingowego wspomagającego zarządzanie urządzeniami wielofunkcyjnymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301212005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 7.670,00 ZŁ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach i pełnomocnictwach wyszczególnionych poniżej oraz w pkt V SIWZ. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załączonym do siwz wzorem; 3) wykaz wykonanych (min. 3), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie minimum 3 dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia uznane zostaną usługi dotyczące wdrożenia systemu obejmującego: dzierżawę min. 5 urządzeń wielofunkcyjnych oraz dostawę i instalację oprogramowania accountingowego wspomagającego zarządzanie tymi urządzeniami. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał wdrożenie min. 3 systemów z których każdy obejmuje zestawienie: urządzenia tożsame z oferowanymi urządzeniami oraz oprogramowanie tożsame z oferowanym oprogramowaniem; 4) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z dokumentami (np.: certyfikat) potwierdzającymi, że wskazane osoby odbyły szkolenia w zakresie instalacji i konfiguracji oferowanych urządzeń oraz w zakresie wdrożenia oferowanego programu - zgodnie z załączonym do siwz wzorem; 5a) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) szczegółowy opis oferowanych urządzeń umożliwiający zamawiającemu weryfikację oferty pod względem merytorycznym. 2. Ponadto do oferty Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, 2) Dowód wniesienia wadium 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowego urządzenia kopiującego - kserokopiarki, wykonującego kopie w kolorze i mono
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa sprzętu informatycznego i biurowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
Dodano: 2014-10-30 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A3 na potrzeby Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Poznaniu przy ul. Wiśniowej 13a
Dodano: 2013-11-29 - Przetarg nieograniczony na dostawę komputerów na potrzeby Kompleksowego Programu Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego w okresie od 02/09/2013 do 30/06/2015
Dodano: 2013-11-07 - Przetarg nieograniczony na dostawę komputerów, sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych do Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2013-10-17 - Dostawa kserokopiarek na potrzeby jednostek organizacyjnych sądownictwa powszechnego na obszarze apelacji poznańskiej
Dodano: 2013-08-09 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa i obsługa serwisowa kserokopiarek oraz dostawa sprzętu do gimnastyki korekcyjnej do szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Kościan w ramach projektu systemowego pn. Instytut Młodego Człowieka 2 z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Dodano: 2013-07-22 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa i obsługa serwisowa kserokopiarek i drukarek oraz dostawa sprzętu do gimnastyki korekcyjnej do szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Kościan w ramach projektu systemowego pn. Instytut Młodego Człowieka 2 z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Dodano: 2013-06-06 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa i obsługa serwisowa kserokopiarek i drukarek oraz dostawa sprzętu do gimnastyki korekcyjnej do szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Kościan w ramach projektu systemowego pn. Instytut Młodego Człowieka 2 z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Dodano: 2012-11-23 - dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2012-03-26