Gmina Nowa Sarzyna ogłasza przetarg
- Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 2413177 , fax. 17 2413111
- Data zamieszczenia: 2015-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sarzyna
ul. Mikołaja Kopernika 1 1
37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
tel. 17 2413177, fax. 17 2413111
REGON: 00052965700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasarzyna.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) przebudowa dróg gminnych wewnętrznych - Za Kościołem - w miejscowości Ruda Łańcucka - ogólna długość odcinków dróg wynosi 483mb. Zakres zamówienia obejmuje: - Roboty pomiarowe - 0.483km - Mechaniczne wykonanie koryta na głębokość 20cm - 135,00m2 (plac postojowy) - Wykonanie profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża- 1683,50m2. - Wyrównanie istniejącej podbudowy żwirowo- tłuczniowej tłuczniem kamiennym o średniej grubości 15cm po uwałowaniu.- 1683,50m2./ 252,53m3. - Mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3cm po uwałowaniu.- 1683,50m2. - Skropienie bitumem warstwy wiążącej -1683,50m2. - Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3cm po uwałowaniu.- 1683,50m2. - Dowóz niesortu na uzupełnienie poboczy - 91,29m3. - Plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem /2 x 0.75 i 0.50 śred. szer. 0.63mb/ obustronnie.- 608,58m2. - Regulacja urządzeń obcych - 18szt. W czasie realizacji zadania roboty należy oznakować zgodnie z - Instrukcją o znakach i sygnałach na drogach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa. WAŻNE !!!! Z uwagi na to, że część kosztów na realizację przedmiotowego zamówienia poniesiona będzie ze środków Funduszu sołeckiego należy wyodrębnić część robót obejmujących odcinek 94 mb szer drogi (2,8-3,5). Za w/w roboty należy wystawić odrębną fakturę. Za wykonanie pozostałych robót - odcinek 389 mb szer drogi (2,5-4,0), należy wystawić drugą fakturę. 2) przebudowa dróg gminnych wewnętrznych nr ewid. 322 w sołectwie Łukowa od km 0+000 do km 0+185 o długości 185,00mb. Zakres zamówienia obejmuje: - Roboty pomiarowe - 0.185km - Wykonanie profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża- 587.50m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy żwirowo- tłuczniowej tłuczniem kamiennym o średniej grubości 12cm po uwałowaniu.- 587.50m2/ 70.50m3. - Mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3cm po uwałowaniu.- 587.50m2. - Skropienie bitumem warstwy wiążącej -587.50m2. - Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3cm po uwałowaniu.- 587.50m2. - Dowóz niesortu na uzupełnienie poboczy - 49,70m3 - Regulacja urządzeń obcych - 3szt. - Plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem obustronnie.- 248.50m2 W czasie realizacji zadania roboty należy oznakować zgodnie z - Instrukcją o znakach i sygnałach na drogach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa. WAŻNE !!!! Z uwagi na to, że część kosztów na realizację przedmiotowego zamówienia poniesiona będzie ze środków Funduszu sołeckiego należy wyodrębnić część robót obejmujących odcinek 25 mb szer drogi (3,0). Za w/w roboty należy wystawić odrębną fakturę. Za wykonanie pozostałych robót - odcinek 160 mb szer drogi (3,0), należy wystawić drugą fakturę. 4.2. Zakres zamówienia obejmuje również: 1) przygotowanie terenu budowy, 2) zabezpieczenie terenu budowy, 3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, 4) uporządkowanie terenu budowy. 4.3. Inne obowiązki i koszty wykonawcy Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także: 1) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), 2) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, 3) koszty utylizacji odpadów, 4) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy. 5) Zabezpieczenie ogrodzeń i wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego. 6) Oznakowanie prowadzonych robót. 7) Opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 4.4. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.5. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 4.6. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. 4.7. Dokumenty jakie będą wymagane od wykonawcy w trakcie odbioru końcowego: 1. Do zawiadomienia o zakończeniu robót Wykonawca załączy operat kolaudacyjny w skład którego wchodzą następujące dokumenty: 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Leżajsku - 3 egz.; 2) projekt budowlano-wykonawczy z naniesionymi zmianami przez projektanta - jeżeli wystąpią; 3) atesty i certyfikaty na zastosowane materiały z adnotacją kierownika budowy o ich wbudowaniu; 4) potwierdzony przez Inspektora nadzoru kosztorys powykonawczy; 5) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami zgłoszenia wykonania robót budowlanych, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; 6) protokoły odbioru robót zanikających. 2. Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. 4. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót. 4.8. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót i nie dłuższy niż 84 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasrzyna.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie chodników wraz z kanalizacją deszczową w drodze gminnej nr 108762R w Mrowli oraz w drodze gminnej nr 108765R w Świlczy
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie powierzchni terenu dz. nr ewid. 3621/1 przy Sali gimnastycznej w Świlczy oraz przebudowa dróg gminnych w Gminie Świlcza w 2016 r. Etap III
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Rakszawa.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi o nawierzchni żwirowej ul. Szkolna w m. Brzostek w km 0+117-0+497 Zadanie nr 2: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze w miejscowości Kamienica Górna (dz. nr ew. gr. 84 Gmina Brzostek)
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi powiatowej nr 1959R Szczepańcowa - Głowienka
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi Niepla-Lubla na działce nr ew. 170/2, 172, 995 w km 0+063-0+950 w miejscowości Niepla
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1645R Płazów - Podemszczyzna w km 10+826 - 15+288 wraz z przebudową przepustów w km 12+466, 14+507 i 14+938
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa dróg gminnych w Gminie Skołyszyn - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi Lecka Berdecha nr dz. 610/1, Przebudowa drogi Nowy Borek Przylasek Wielki nr dz. 3184/2, Przebudowa drogi w Białce k. Kustry nr dz. 240, Przebudowa drogi Błażowa Dolna k. Grabskiego nr dz. 770, Przebudowa drogi Futoma Karpaty nr dz. 2282 i 2269, Przebudowa drogi Błażowa Dolna Mokłuczka do Sobkowicza nr dz. 1685, Przebudowa placu k. Domu Ludowego w Piątkowej nr dz. 979
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej Nr 113339R Osobnica -Wysłanka do Brzyścia w miejscowości Osobnica
Dodano: 2016-07-22