Gmina Łomianki ogłasza przetarg
- Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 7686302 , fax. 0-22 7686302
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
ul. Warszawska 115 115
05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
tel. 0-22 7686302, fax. 0-22 7686302 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa miejsc pamięci narodowej - przebudowa Pomnika Bohaterom Poległym w Obronie Ojczyzny. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Pomnika Bohaterom Poległym za Ojczyznę wraz z otoczeniem w Łomiankach przy ul. Warszawskiej, obejmująca: rozebranie istniejących nawierzchni ciągów pieszych wykonanych z płyt chodnikowych (betonowych) pow. 238m2,demontaż elementów kamiennych płyty nagrobnej pomnika pow.18m2,korytowanie podłoża, wzmocnienie podbudowy poprzez wykonanie stabilizacji gruntu pow. 306m2,wykonanie remontu pomnika zgodnie ze Specyfikacją techniczną, Projektem, i niniejszym opisem:rozebranie i wykonanie nowej ławy betonowej stanowiącej płytę nagrobną ponika,ostrożny demontaż cyfr 1939 -1945 z istniejących płyt granitowych, oraz ich ponowny montaż po przyklejeniu płyt granitowych,montaż płyt granitowych o grubości do 3cm w kolorze szarym o pow. 9,1m2, w kolorze czarnym o pow. 2,9m2,oczyszczenie pionowej płyty granitowej pomnika,montaż krawężników granitowych - 7,24mb, oraz obrzeży betonowych - 167mb,budowa ciągów pieszych wykonanych z kostki granitowej - 156m2, oraz płyt betonowych w kolorze szarym - 21m2 i żółtym - 84,6m2. Montaż elementów małej architektury tj. ławek- 8szt., koszy na śmieci - 4szt., słupków żeliwnych 92szt. połączonych łańcuchem stanowiącym barierę. Wykonanie nasadzeń krzewów, wokół pomnika. Wykonanie trawników dywanowych - 229m2. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności przedmiaru robot ze stanem faktycznym. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający dokona odbioru robót w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż i branżowych. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu tj:w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, w przypadku wystąpienia okoliczności wstrzymania prowadzonej inwestycji przez czynniki zewnętrzne (inne niezależne budowy). Warunki płatności: 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Warunki gwarancji: 36 miesięcy od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokosći 2000,00 zł. (dwa tysiace zł.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu budowy obiektów małej architektury lub innych robót tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 90 000,00 zł brutto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga aby w celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca przedstawił w wykazie minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie w.w. uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 4. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. 8. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl (BIP)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy Wąskiej, Żabiej i Ustronnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Pułtusku
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku usługowego dawnego kina i klubu przy al. Armii Ludowej 3/5 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 261121W Skłody Średnie - Skłody-Piotrowice - Świerże-Kończany w km 0 + 007,60 - 2 + 702,10 odc. I
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania ul. Wileńskiej i Ogrodowej w Wołominie w ramach zadania modernizacja skrzyżowania ul. Wileńskiej i Ogrodowej w Wołominie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń socjalnych w budynku przy al. J. Ch. Szucha 23 (szatnia BOR), znak: BDG.741.014.2016
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ Nr 2361W SZEMPLINO - GRANICA WOJEWÓDZTWA - BRZOZOWO MAJE - DZIERZGOWO - RZĘGNOWO - GRÓJEC - KLEWKI OD KM 1+400,00 DO KM 2+928,06 - ETAP I
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Wiśniewo
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni na drogach Powiatu Wołomińskiego, na odcinkach: od Kołakowa do Józefowa(4306W), od Józefowa do Dręszewa (4338W), od Dręszewa do Dąbrówki (4320W), Radzymin ul. Wróblewskiego (4302W) skrzyżowanie z ul. Witosa, Ząbki ul. Batorego (4363W) od ul. Lisa Kuli oraz ul. Piłsudskiego (4363W) od ul. Kossaka, od Mostówki do Ręczaj Polskich (4314W), od Zabrańca do Woli Ręczajskiej (4351W), od Kury do Krawcowizny(4329W), Sulejów do Kury (4330W), od Helenowa - Zagościniec ul. 100lecia (4312W), od Dobczyna do Nowego Kraszewa (4337W)
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja budynku warsztatów szkolnych przy ZS w Siennicy na potrzeby laboratorium odnawialnych źródeł energii w Siennicy
Dodano: 2016-07-15 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ (dz. nr ewid. 509) W MIEJSCOWOŚCI DĄBROWA KOZŁOWSKA, GMINA JASTRZĘBIA.
Dodano: 2016-07-13