Przetargi.pl
PRZEBUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH 3MAJA, KONARSKIEGO, KONOPNICKIEJ, SŁOWACKIEGO W KOLE - ETAP I i ETAP II

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 063 2722984
  • Data zamieszczenia: 2011-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Mickiewicza 12 12
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 063 2722984
    REGON: 31162088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH 3MAJA, KONARSKIEGO, KONOPNICKIEJ, SŁOWACKIEGO W KOLE - ETAP I i ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kanalizacji deszczowej w ulicach 3.Maja, Konarskiego, Konopnickiej i Słowackiego - Etap I i Etap II. 2. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) następująco: CPV: 45.23.13.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków. 3. W etapie I przedmiotem zamówienia jest budowa rowu odprowadzającego, kolektora A od wylotu do studni A 8 . Zakres robót obejmuje: 1) odmulenie istniejącego rozlewiska, 2) odbudowę rowu, 3) roboty w zakresie przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne, 4) wykonanie kolektora z rur kanalizacyjnych żelbetonowych o średnicy 800 mm i długości 190,40 m, od wylotu do studni A3, 5) wykonanie kolektora z rur kanalizacyjnych PPb lub K2- Kan kanalizacji deszczowej z uszczelką, klasy szereg ciężki, o średnicy 800 mm i długości 175,00 m, od studni A3 do A 8, 6) montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1500 mm, z pokrywą żelbetową prefabrykowaną, pokrywy nastudzienne z włazem żeliwnym typu ciężkiego - 8 szt., 7) montaż osadnika o objętości V= 20,0 m3 - 1 szt., 8) montaż separatora kompletnego Q=800 l/s - 1 szt., 9) przywrócenie nawierzchni pasa drogowego po wykonanych robotach. 4. W etapie II przedmiotem zamówienia jest przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. 3 Maja.. Zakres robót obejmuje: 1) rozbiórkę istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej w ulicy 3 Maja, a następnie wykonanie nowego kolektora składającego się z następujących odcinków a) kolektor średnicy 800 mm i długości 199,00 m, rury PP-b 800 mm; b) kolektor średnicy 630 mm i długości 46,00 m, rury PP-b 630 mm; c) kolektor średnicy 500 mm i długości 324,00 m, rury PP-b 500 mm; d) kolektor średnicy 400 mm i długości 82,00 m, rury PP-b 400 mm; e) kolektor średnicy 300 mm i długości 115,00 m, rury PP-b 300 mm; 2) wykonanie przykanalików średnicy 200 mm i długości 191,50 m. rury PP-b 200 mm 3) wykonanie studni rewizyjnych - 17 sztuk w tym fi 1500 mm- 5 szt. fi 1200mm - 1 szt i fi 1000 mm - 11 szt. 4) wykonanie studzienek ulicznych ściekowych, betonowych fi 500 mm z osadnikiem - 36 szt. 5. Kanalizacja deszczowa będzie realizowana poprzez montaż rur, studni rewizyjnych w otwartym wykopie. 6. Oferowana cena winna zawierać koszty odwodnienia wykopu za pomocą igłofiltrów w celu prawidłowego wykonania zadania. 7. W celu wykonania zadania należy rozebrać istniejącą nawierzchnię drogową, a następnie dokonać jej odtworzenia. 8. Zamawiający uzyska decyzję zezwalającą na wycinkę drzew kolidujących z trasą kolektora i będzie ponosił ciążące na nim zobowiązania z tym związane. 9. Oferent winien uwzględnić w oferowanej cenie koszty związane z: 1) wykonaniem całości robót budowlano - instalacyjnych, 2) dostawą materiałów na teren budowy oraz wywozu ziemi i utylizacji gruzu, (rozkruszony gruz pochodzący z rozbiórki istniejącego rurociągu może być składowany na terenie MZUK lub MZWiK w Kole) 3) prowadzeniem obsługi geodezyjnej oraz wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót, 4) Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym, 5) Wykonawca zobowiązany będzie opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyskać zgodę zarządcy drogi na zajęciem pasa drogowego (ulice: Słowackiego i 3.Maja są w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Kole, ul. Toruńska 200). 10. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało między innymi: 1) odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, 2) zapewnienie dozoru placu budowy i realizowanych obiektów 3) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 11. Przy wykonywaniu robót budowlanych niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 12. Wymagania w stosunku do stosowanych wyrobów i materiałów: materiały użyte do realizacji zadania powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 13. Zaleca się Wykonawcom dokonania wizji lokalnej na terenie planowanych robót oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 14. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia. 15. Wykonawca udzieli ponadto co najmniej 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji producentów na zastosowane materiały i urządzenia, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia. 16. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. Złożone przez Wykonawcę ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników lub przyjęciu oferty. 17. Szczegółowa charakterystyka, zakres oraz ilość robót budowlanych do wykonania zostały opisane w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do SIWZ. 18. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiary robót mają charakter pomocniczy w wycenie przedmiotu zamówienia. 19. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach