Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa Hali Sportowej zlokalizowanej na terenie Oddziału Prewencji Policji przy ul. Pienistej 71 w Łodzi

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa Hali Sportowej zlokalizowanej na terenie Oddziału Prewencji Policji przy ul. Pienistej 71 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa Hali Sportowej zlokalizowanej na terenie Oddziału Prewencji Policji przy ul. Pienistej 71 w Łodzi wraz z instalacjami wewnętrznymi, wodno-kanalizacyjnymi, wentylacyjnymi, centralnego ogrzewania, elektrycznymi, w tym niskoprądowymi i multimedialnymi oraz wewnętrznym układem drogowym Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w projekcie budowlanym (z wyłączeniem dokumentacji technicznej dotyczącej instalacji kontroli dostępu, CCTV i SSWiN), kosztorysie nakładczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ oraz w Uzupełnieniu do specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców którzy: a) należycie wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto b) dysponują kierownikiem budowy i kierownikami robót w branżach: - ogólnobudowlanej, - sanitarnej i wentylacji - elektrycznej posiadającymi odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kierownik budowy może być jednocześnie kierownikiem robót w jednej lub w kilku branżach. UWAGA: Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie robót , w zakres których wchodzą wszystkie z niżej wymienionych robót. Poniższe roboty mogą, ale nie muszą wchodzić w zakres jednej inwestycji. Istotne jest aby łączna wartość wykonanych robót nie była niższa niż 2 000 000 zł. - wykonanie konstrukcji budowlano-inżynieryjnych, - wykonanie instalacji elektrycznych, - wykonanie instalacji wod-kan, - wykonanie wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji CO - wykonanie podłóg (podłogi) specjalistycznej w obiektach (obiekcie) sportowych(m) 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 tys. zł 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika 3 do SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich dat i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ). 4 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 5 do SIWZ); lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 5 dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 6 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach