Przetargi.pl
Przebudowa i remont dróg gminnych (Gmina Baboszewo, pow. płoński).

Gmina Baboszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6611091, 6611092, 6611082 , fax. 23 6611071
  • Data zamieszczenia: 2015-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baboszewo
    ul. Warszawska 9A 9A
    09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 6611091, 6611092, 6611082, fax. 23 6611071
    REGON: 00053359300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont dróg gminnych (Gmina Baboszewo, pow. płoński).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa i remont dróg gminnych: Zadanie 1 Przebudowa drogi gminnej Nr 300186W w miejscowości Śródborze o długości 892 mb 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg na terenie równinnym - 0,89 km 1.2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm - 2053,00 m2 1.3. Transport z wywozem darniny na odległość do 5 km - 2053,00 m2 2.ROBOTY ZIEMNE 2.1. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t. Grunt kat. I-II. Dowóz materiału piaszczystego samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej , należy uwzględnić materiał - 50 m3 2.2. Formowanie i zagęszczanie nasypów. Grunt kategorii I-II - 50 m3 3. PODBUDOWA 3.1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, przy użyciu walca wibracyjnego w gruntach kategorii II-VI. - 3993,74 m2 3.2. Warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółka), grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 3993,74 m2 3.3. Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 1,5+ 2,5 MPa, grubość warstwy po zagęszczeniu 16 cm z materiału znajdującego się na miejscu, wykonana sprzętem specjalistycznym do stabilizacji gruntu - 3565,58 m2 4. NAWIERZCHNIA 4.1 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,8 dm3/m2 - 3458,54 m2 4.2 Nawierzchnia z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11W, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 3458,54 m2 Transport mieszanki samochodem samowyładowczym 5-10 t. 4.3. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,8 dm3/m2 - 3351,50 m2 4.4 Nawierzchnia z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 3351,50 m2 Transport mieszanki samochodem samowyładowczym 5-10 t. 5. POBOCZA 5.1. Pobocza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 1102,00 m2 5.2. Pobocza z kruszywa naturalnego (pospółka), grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 511,50 m2 6. ODWODNIENIE 6.1. Przepusty rurowe pod koroną drogi, ławy fundamentowe żwirowe - 1,08 m3 6.2. Przepusty rurowe pod koroną drogi, ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm. - 6 szt. 6.3. Przepusty rurowe pod koroną drogi, rury PCV o średnicy 60 cm - 24,00 m 7. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 7.1.Plantowanie (obrabianie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów oraz wykopu. Grunt kategorii I-III - 200 m2 8. ELEMENTY POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO 8.1. Pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni do 0,3 m2 - 10 szt. 8.2. Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm - 10 szt. 9. INNE 9.1. Nadzór geodezyjny w trakcie robót drogowych, a po ich zakończeniu przedłożenie protokołu inwentaryzacji powykonawczej. Zadanie 2 Remont drogi gminnej Nr 300145W w miejscowości Rzewin o dł. 1000,00 mb ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.1. Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km - 60,00 m2 1.2. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odl. 1 km (60*0,04)- 2,40 m3 2.PODBUDOWA 2.1.Stabilizacja istniejącego podłoża cementem do Rm=2,5 MPa, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm Krotność=0,75 - 60,00 m2 3.NAWIERZCHNIA 3.1.Nawierzchnia żwirowa rozścielana ręcznie - grubość po zagęszczeniu 5 cm (2*1000*0.75)- 1500,00 m2 3.2.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) -60,00 m2 3.3. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej; zużycie emulsji - 0,5 kg/m2 (4435+60) - 4496,00 m2 3.4. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) Krotność=1,25 (4435+60) -4495,00 m2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót zawierającym zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej z wyliczeniem i zestawieniem rodzaju oraz ilości poszczególnych robót. 2. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. W szczególności Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z warunkami umowy oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót. 3. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. Na każde żądanie Zamawiającego lub/i inspektora nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać na wskazane materiały deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z normami, atest lub aprobatę techniczną, świadectwa badań laboratoryjnych oraz próbki. Po zakończeniu robót wykonawca przedstawi operat laboratoryjny dotyczący wbudowanych materiałów: 1) Orzeczenie o jakości wypełniacza do mas bitumicznych, wyniki badań masy bitumicznej, orzeczenie o jakości kruszywa 2) Wyniki pomiarów kontrolnych nawierzchni planografem. 4. Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm. Wyroby budowlane , które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM - 10 000,00 zł (słownie Dziesięć tysięcy złotych ) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku następujących formach pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. poręczeniach udzielonych przez podmiot, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz.275 ze zmianami). 2. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Gminy Baboszewo lub odrębnie dołączyć do oferty. Natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu należy ponumerować i wpiąć do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać w swej treści następujące elementy: a)nazwę Wykonawcy i beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub podmiotu o którym mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) oraz wskazanie ich siedzib, b)dokładne określenie nazwy postępowania ,na które wnoszone jest wadium, c)kwotę zobowiązania, d)termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, e)klauzule nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu, f)klauzule nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek, gdyby. Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Płońsku Nr 73 8230 0007 0005 6300 2000 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 5. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie wnoszą jedno wadium 10 000,00 zł. 6.Nie wniesienie wadium we wskazanej wysokości i terminie lub w innej formie niż określone w art.45 ust.6 ustawy Pzp - spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach