Gmina Słomniki ogłasza przetarg
- Adres: 32-090 Słomniki, ul. Kościuszki 64
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 3881102 , fax. 012 3882102
- Data zamieszczenia: 2014-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
ul. Kościuszki 64 64
32-090 Słomniki, woj. małopolskie
tel. 012 3881102, fax. 012 3882102
REGON: 35155556500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl/www
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont budynku komunalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w miejscowości Prandocin Wysiołek, gm. Słomniki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę z remontem i wyposażeniem istniejącego budynku komunalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską budynku położonego na działce nr ewid. 297/7 w miejscowości Prandocin Wysiołek, gm. Słomniki. Zakres robót obejmuje: a. rozbiórkę części istniejącego budynku b. remont budynku ( wymianę pokrycia dachowego z przebudową części dachu nad gankiem), docieplenie ścian i stropu, remont wnętrza budynku, remont istniejących instalacji wewnętrznych, montaż instalacji wewnętrznych ( elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej odgromowej), wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, montaż ogrzewania ( kominek), remont posadzek, tynki, malowanie ścian c. utwardzenie działki budowlanej ( opaski i dojście) d. budowa szamba z przyłączem e. wyposażenie budynku f. skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu przez wykonawcę dokumentacji powykonawczej (geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, protokoły dotyczące instalacji elektrycznej, protokoły kominiarskie, świadectwo charakterystyki energetycznej, itp.). g. uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie inwestycji w oparciu o udzielone przez Zamawiającego pełnomocnictwo) Gmina Słomniki złożyła wniosek o dofinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, w zakresie operacji, które odpowiadają warunkom przyznania w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. W przypadku nie otrzymania dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postepowania zgodnie z zapisami Ustawy PZP. W związku z faktem ,że przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie czynnego budynku użyteczności publicznej przedmiot zamówienia należy realizować w taki sposób aby w minimalny zakłócać funkcjonowanie obiektu. 1) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie: a) zgłoszenia wykonywanie robót dokonanych przez Zamawiającego pn: Rozbiórka budynku gospodarczego oraz remont budynku komunalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek świetlicy wiejskiej budynku położonego na działce nr ewid. 297/7 w miejscowości Prandocin Wysiołek, gm. Słomniki, oraz remont części powierzchni utwardzonej, docieplenie ścian budynku, remont instalacji wew. Elektrycznej, wentylacji grawitacyjnej ,co, wodno -kanalizacyjnej, opaska z płyt betonowych ( ażur)- zgłoszenie znak: AB.V.6743.238.2013.AJ z dnia 10.06.2013 roku b) decyzji pozwolenia na budowę dla zamierzenia pn: Rozbudowa polegająca na nadbudowie fragmentu dachu nad gankiem budynku świetlicy wiejskiej na działce nr ewid. 297/7 w miejscowości Prandocin Wysiołek, gm. Słomniki- decyzja znak: AB.V.1.1306.2013 z dnia c) decyzji pozwolenia na budowę w zakresie budowy szczelnego zbiornika na ścieki sanitarne wraz z instalacją zewnętrzną- decyzja znak AB.V.1.296.2014 z dnia 10.04.2014 roku. Zakres inwestycji opisuje przedmiar robót, kosztorysy nakładcze, dokumentacja projektowa.. a) Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów przetargowych. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że produkty równoważne posiadają parametry nie gorsze niż ujęte w SIWZ. Jeżeli w dokumentacji został ujęty produkt lub urządzenie danego Producenta Wykonawca składający ofertę może zastosować produkt lub urządzenie równoważne pod warunkiem że parametry jego nie będą gorsze niż parametry wskazanego w SIWZ produktu lub urządzenia. Potwierdzenie równoważności może nastąpić wyłącznie po przekazaniu dokumentów potwierdzających parametry techniczne materiałów/urządzeń/instalacji i zaakceptowaniu ich przez autora projektu/inspektora nadzoru. Uwaga- Zamawiający nie będzie rozstrzygał o równoważności zaproponowanego produktu urządzenia na etapie postępowania przetargowego. Przyjęcie przez zamawiającego produktu/ urządzenia równoważnego może nastąpić na etapie realizacji zadania po przekazaniu przez Wykonawcę kompletu dokumentów dotyczących proponowanego produktu/urządzenia. Jeśli produkt/urządzenie nie spełni wymogów równoważności Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania produktu/urządzenia wskazanego w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert - do dnia 16.05.2014r. do godziny 11:00 ) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg : Przebudowa i remont budynku komunalnego w miejscowości Prandocin Wysiołek. - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: Oryginalny dokument należy złożyć w Urzędzie Gminy Słomniki pok. 7. Osobą upoważnioną do odbioru oryginału jest Pani Józefa Fima z kolei kopię dokumentu należy dołączyć do składanej oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umslomniki/Article/id,19319.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe, ogólnobudowlane w budynku DPS przy ul. Krakowskiej 45 front.
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie efektywności energetycznej budynków szkół podstawowych nr 1 i nr 2 oraz przedszkoli: nr 2 z oddziałami integracyjnymi Słoneczko oraz nr 3 Żyrafa w Gminie Brzeszcze na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 - sygn. akt. WI.271.13.2016
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja budynku parterowego przy ul. A.Chmielowskiego 6 - DPS, ul. Krakowska 55.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Krakowie przy al. 29 Listopada 102
Dodano: 2016-07-27 - Remont lokali mieszkalnych /pustostanów/ znajdujących się w Tarnowie
Dodano: 2016-07-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu uszczelnienia powierzchni dachu budynku Centrum Badań Przyrodniczych UJ, przy ul Gronostajowej 3 w Krakowie w technologii bez spoinowej.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Kontynuacja izolacji pionowej fundamentów zespołu budynków, realizowanego w zespole historycznych klinik uniwersyteckich - Oddziale Klinicznym Kliniki Neurologii, Neurochirurgii i Neurotraumatologii przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie (DFZP-BZ-271-115/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowie kortów tenisowych w Bukownie przy ul. Ks. Zelka na działce nr ewid. 98/6
Dodano: 2016-07-27 - Aktywny Nowy Sącz - budowa boiska wielofunkcyjnego oraz placu zabaw przy ul. Poręba Mała - etap II.
Dodano: 2016-07-27