Przetargi.pl
Wykonanie i montaż tablic informacyjnych oraz tablic kierunkowych w 7 miejscowościach w Gminie Wieliczka

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i montaż tablic informacyjnych oraz tablic kierunkowych w 7 miejscowościach w Gminie Wieliczka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3 Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Zamawiający planuje wykonanie i montaż: 14 tablic informacyjnych jednostronnych (po 2 szt. tablic informacyjnych jednostronnych w każdej z 7 miejscowości), 260 tablic kierunkowych dwustronnych, 140 szt. map papierowych kolorowych (po 20 szt. dla każdej z 7 miejscowości). Tablice te i mapy będą wykonywane dla następujących miejscowości: Kokotów, Mała Wieś, Strumiany, Sułków, Śledziejowice, Węgrzce Wielkie, Zabawa. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest: a) opracowanie koncepcji graficznych tablic informacyjnych jednostronnych, tablic kierunkowych dwustronnych, oraz map papierowych kolorowych, b) opracowanie projektów technicznych (konstrukcyjnych) tablic informacyjnych jednostronnych i tablic kierunkowych dwustronnych, c) wykonanie tablic informacyjnych jednostronnych, tablic kierunkowych dwustronnych, map papierowych kolorowych. Tablice kierunkowe muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. Nr 170, poz. 1393, z późn. zm.), d) przeprowadzenie procedur formalno - prawnych (np. pozwolenie na budowę, projekt organizacji ruchu dla oznakowania przysiółków tablicami kierunkowymi, uzyskanie stosownych pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie) wymaganych przy montażu tablic oraz ich montaż w uzgodnionych z Zamawiającym lokalizacjach, e) wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi na mapie lokalizacjami tablic informacyjnych i tablic kierunkowych. f) Wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu map kolorowych dla 7 miejscowości w wersji elektronicznej na nośniku płyta DVD w formacie umożliwiającym ich edycję, 3.2.1 Zamawiający wymaga, aby wykonawca w I etapie opracował koncepcję graficzną tablic informacyjnych, tablic kierunkowych, map papierowych w wersji elektronicznej i przedstawił (przekazał) ją do pisemnej akceptacji przez Zamawiającego: Zamawiający oczekuje przedstawienia w koncepcji graficznej tablic informacyjnych jednostronnych, tablic kierunkowych, map papierowych wykonania oznakowania (tło tablicy, rozmieszczenie opisów, użyte kolory, wielkość czcionki, oznakowanie budynków na mapie). a) Na tablicach informacyjnych jednostronnych ma być odwzorowana kolorowa mapa danego sołectwa wraz z nazwami przysiółków i legendą (opisem) z zaznaczeniem miejsca usytuowania danej tablicy. Na tablicach należy umieścić lokalizacje: szkół, przedszkoli, miejsc kultu religijnego, boisk, placów zabaw, sklepów, Strażnic, Domów Ludowych, atrakcji turystycznych, budynków mieszkalnych wraz z numeracją, dróg, obszarów zielonych, szlaków turystycznych, przedsiębiorstw znajdujących się na obszarze danego sołectwa, itp. Tablice informacyjne mają być o jednakowej stylistyce oraz kolorystyce. Każda tablica informacyjna ma być zamocowana na konstrukcji metalowej stalowej, dwusłupowej, posadowiona na fundamencie betonowym zakotwionym trwale w podłożu. Zamawiający zamieszcza do SIWZ przykładowe fotografie tablic informacyjnych, które mogą być pomocne w celu sporządzenia wyceny. b) tablice kierunkowe mają zawierać: Herb Gminy Wieliczka, nazwę miejscowości, nazwę przysiółka, znak strzałki. c) mapy papierowe mają zawierać treści i kolorystykę taką, jak na tablicy informacyjnej. 3.2.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w II etapie opracował projekty techniczne (konstrukcyjne) tablic informacyjnych jednostronnych, tablic kierunkowych, map papierowych kolorowych w wersji elektronicznej i przedstawił (przekazał) je do pisemnej akceptacji przed montażem przez Zamawiającego: Zamawiający oczekuje zastosowania technologii i materiałów gwarantujących: - trwałość oraz wysoką jakość zamawianych tablic, konstrukcja całej tablicy musi odznaczać się wysoką estetyką oraz zapewnić odporność na wandalizm, na niekorzystne czynniki atmosferyczne przez min. 7 lat licząc od dnia odbioru technicznego niniejszego zamówienia. - niskie koszty ich konserwacji oraz utrzymania, - możliwość łatwego demontażu tablicy lub jej części i jej wymiany, Wymagane wielkości tablic: a) tablice informacyjne: 3m x 2m umieszczone na konstrukcji metalowej usztywniającej, przytwierdzane do słupków mocujących metalowych z profili zamkniętych, trwale związanych z gruntem zapewniających stabilność konstrukcji. Wszystkie elementy konstrukcji metalowej zabezpieczone powłokami malarskimi, antykorozyjnymi, (co najmniej 1 warstwa farby podkładowej i 2 warstwy farby nawierzchniowej w kolorze zielonym) lub ocynkowane. Wysokość od dolnej krawędzi tablicy do poziomu gruntu powinna wynosić minimum 1,5 m. Dopuszcza się w wybranych lokalizacjach montaż na elewacji budynków po uzyskaniu przez Wykonawcę pisemnej zgody właściciela nieruchomości przy pisemnej akceptacji tej lokalizacji przez Zamawiającego. Materiał z jakiego ma być wykonana tablica- materiał kompozytowy typu dibond, odporny na warunki atmosferyczne, nie ulegający odkształceniom pod wpływem temperatury, zabezpieczony laminatem UV. Treści znajdujące się bezpośrednio na materiale wykonane w technologii o wysokiej rozdzielczości naniesione w sposób zapewniający czytelność z pozycji osoby stojącej przed tablicą, oraz odporność na działanie warunków atmosferycznych i promieniowania UV, oraz wandalizmu przez minimum 7 lat. b) tablice kierunkowe dwustronne o wymiarach 0.3 m x 0.9 m wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. Nr 170, poz. 1393, z późn. zm.). Zamawiający zamieszcza do SIWZ przykładowe fotografie tablic kierunkowych, które mogą posłużyć Wykonawcy do sporządzenia wyceny. Tablice kierunkowe zamontowane będą na metalowych ocynkowanych słupkach zakończonych kulką lub estetyczną zaślepką. c) przekazanie Zamawiającemu protokołem zdawczo - odbiorczym po pisemnej akceptacji przez Zamawiającego map papierowych kolorowych formatu A2 140 sztuk, posiadających treści takie same jak tablice informacyjne jednostronne. 3.2.3 Montaż tablic w uzgodnionych z Zamawiającym lokalizacjach w miejscowościach: Kokotów, Mała Wieś, Strumiany, Sułków, Śledziejowice, Węgrzce Wielkie, Zabawa. 1) Wykonawca uzyska dokumenty potwierdzające prawo do dysponowania nieruchomościami w lokalizacjach, w których będą montowane tablice informacyjne i tablice kierunkowe. 2) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek przeprowadzenia procedur formalno-prawnych wymaganych przy montażu tablic informacyjnych lub kierunkowych np. pozwolenie na budowę, uzyskanie stosownych pozwoleń, pozyskanie map, projekt organizacji ruchu. Koszty wszystkich procedur, w tym ewentualne opłaty administracyjne, należy uwzględnić w cenie ofertowej. 3) Na Wykonawcy spoczywają wszystkie obowiązki związane z odpowiednim sprawdzeniem i przygotowaniem terenu, na którym stawiane będzie oznakowanie. 4) Wykonawca powinien uzgodnić/potwierdzić lokalizację oznakowania przed zamontowaniem z Zamawiającym. 5) Wykonawca zgłosi do odbioru do nadzoru budowlanego tablice zamontowane na podstawie pozwolenia na budowę, zgłoszenia. 6) Podstawą zapłaty za realizację oznakowania będą: podpisanie przez Strony protokoły odbioru zawierającego sporządzony przez Wykonawcę opis wykonanego oznakowania, z dołączoną w formacie jpg fotograficzną dokumentacją potwierdzającą zamontowanie (postawienie) oznakowania oraz przekazanie oryginałów kompletnej dokumentacji powykonawczej potwierdzającej wykonanie oznakowania zgodnie z wszelkimi zezwoleniami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zmniejszenia) ilości tablic informacyjnych, tablic kierunkowych oraz map papierowych przeznaczonych do wykonania przez Wykonawcę. W tym przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane i odebrane tablice informacyjne, tablice kierunkowe, mapy papierowe zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym (zał nr 1 a do SIWZ). 7) W przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w SIWZ, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. CPV 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CPV 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne CPV 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 3.2.4 Gwarancja Zamawiający wymaga minimum 7-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane oznakowanie, której termin liczony będzie od dnia odbioru wykonanych prac potwierdzonego protokołem odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł. Wadium musi być wniesione do dnia 15.05.2014 r. do godz. 09:50. 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Wieliczka nr 79 8619 0006 0010 0200 4705 0007 Za termin wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w Wydziale Finansowo-Księgowym UMiG w Wieliczce, ul. Limanowskiego 32, pok. nr 2 w godz. 8:00 - 16:00 lub w oryginale dołączyć do oferty. Do oferty zaleca się dołączyć kopię polecenia przelewu, a w przypadku innej formy wadium, jeżeli nie zostanie złożone w oryginale w Wydz.Fin - Księgowym, należy przedłożyć oryginał wadium w ofercie, ale nie zaleca się łączyć trwale z pozostałymi dokumentami. 4.Zwrot wadium: 4.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem wykonawców, o których mowa w Art. 46 ust. 4a uPzp. 4.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 5.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 26 ust. 3 uPzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w Art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1. Jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zaliczenia wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach