Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja pomieszczeń na potrzeby Działu Fizjoterapii zlokalizowanych na I piętrze Przychodni Lecznicza przy ul. Leczniczej 6 w Łodzi Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (Sprawa nr: 32/2015)

Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-113 Łódź, ul. Milionowa 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6761790 , fax. 42 6761785
  • Data zamieszczenia: 2015-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
    ul. Milionowa 14 14
    93-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6761790, fax. 42 6761785
    REGON: 47223718500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja pomieszczeń na potrzeby Działu Fizjoterapii zlokalizowanych na I piętrze Przychodni Lecznicza przy ul. Leczniczej 6 w Łodzi Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (Sprawa nr: 32/2015)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja pomieszczeń na potrzeby Działu Fizjoterapii zlokalizowanych na I piętrze Przychodni Lecznicza przy ul. Leczniczej 6 w Łodzi (obiekt jest wpisany do rejestru zabytków i podlega ochronie na mocy przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2014 poz. 1446 ze zm.). 2. Prace, będące przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Firmę Projektowo-Inwestycyjną Final (z siedzibą przy ul. Niciarnianej 2/6, 92-208 Łódź), stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę nr DAR-UA-I.1816.2015. 3. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót bezwzględne pierwszeństwo należy przyznać projektowi budowlanemu. 4. Wszystkie prace prowadzone będą w ruchu ciągłym Przychodni i nie jest przewidywane jego ograniczenie. 5. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 6. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, aktualnie obowiązującymi polskimi normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów i urządzeń. 7. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową (załącznik nr 9 do SIWZ). Przedmiary robót, zawarte w załączniku nr 9 do SIWZ, służyć mogą Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją postępowania, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy. 8. Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie, z p. Witoldem Sradomskim lub p. Jackiem Denuszkiem - tel. (42) 676 18 00. 9. Kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o kosztorysy nakładcze, pełnić będzie jedynie funkcję informacyjną, a obowiązującą ceną oferty jest ryczałt obejmujący wykonanie wszystkich robót określonych w SIWZ. 10. Wykonawca sporządzi i przedłoży Zamawiającemu plan BIOZ najpóźniej w chwili podpisania umowy. 11. Zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (t.j. Dz.U. 2013 poz. 1409 ze zm.), Wykonawca, tak na etapie sporządzania oferty, jak i podczas realizacji przedmiotowego zamówienia, powinien przestrzegać podstawowej zasady, że w ramach wykonawstwa budowlanego można wykorzystywać tylko te materiały budowlane dostępne na rynku, które są dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zamawiający nie oczekuje od Wykonawcy przedłożenia stosownych certyfikatów, bądź innych dokumentów tej wagi w ofercie, niemniej na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, będzie wymagał takich dokumentów, przed zastosowaniem tych materiałów i urządzeń. 12. Wykonawca zabezpieczy teren robót, mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego. 13. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy. 14. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 15. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia go do stanu nie gorszego, jaki był przed rozpoczęciem robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach