Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja byłej Sali obsługi podatnika w celu uzyskania pomieszczenia biurowego dla pracowników Samodzielnego Referatu Egzekucji Administracyjnej w budynku Urzędu Skarbowego w Sandomierzu.

Urząd Skarbowy w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Żydowska 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8331800, 8331801 , fax. 15 8331802
  • Data zamieszczenia: 2013-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Sandomierzu
    ul. Żydowska 1 1
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8331800, 8331801, fax. 15 8331802
    REGON: 83000159201111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.us.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja byłej Sali obsługi podatnika w celu uzyskania pomieszczenia biurowego dla pracowników Samodzielnego Referatu Egzekucji Administracyjnej w budynku Urzędu Skarbowego w Sandomierzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja byłej Sali obsługi podatnika w celu uzyskania pomieszczenia biurowego dla pracowników Samodzielnego Referatu Egzekucji Administracyjnej w budynku Urzędu Skarbowego w Sandomierzu. Wyżej wymienione zadanie obejmuje: 1)roboty rozbiórkowe i demontaż istniejącej zabudowy aluminiowej i murowanej; 2)wykonanie nowej posadzki; 3)wykonanie sufitów podwieszanych i ścianki działowej z płyt gipsowo kartonowych na konstrukcji ze stali ocynkowanej; 4)roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe w tym wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie. 5)częściowa wymiana i założenie instalacji elektrycznej i oświetlenia; 6)wykonanie zasilania urządzeń klimatyzacyjnych; 7)przełożenie istniejących systemów alarmowych oraz instalacji teletechnicznych wchodzących w skład okablowania strukturalnego. 8)wykonanie instalacji sanitarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W skład tej dokumentacji wchodzi: 1)projekt budowlany- branża architektoniczna, którego kopia stanowi załącznik 1a do Specyfikacji; 2)projekt budowlany -branża elektryczna, którego kopia stanowi załącznik nr 1b do Specyfikacji; 3)projekt budowlany-branża sanitarna, którego kopia stanowi załącznik nr 1c do Specyfikacji; 4)przedmiar robót -branża architektoniczna, którego kopia stanowi załącznik nr 1d do Specyfikacji; 5)przedmiar robót - branża elektryczna, którego kopia stanowi załącznik nr 1e do Specyfikacji; 6)przedmiar robót - branża sanitarna, którego kopia stanowi załącznik nr 1f do Specyfikacji; 7)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża architektoniczna, której kopia stanowi załącznik 1g do Specyfikacji; 8)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża elektryczna, której kopia stanowi załącznik 1 h do Specyfikacji; 9)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża sanitarna, której kopia stanowi załącznik 1i do Specyfikacji; Przedmiary robót, o których mowa wyżej stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy do określenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w Specyfikacji, na którym będą prowadzone prace oraz uzyskał wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami objętymi przedmiotem zamówienia. W tym celu wskazane jest aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną robotę budowlaną od odpowiedzialności cywilnej i właściwie zabezpieczył plac budowy. Jeżeli w dokumentacji pojawia się nazwa materiału lub producent materiału należy przez to rozumieć produkt równoważny do produktu wskazanego z nazwy lub producenta czyli posiadający takie parametry jak materiał wskazany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sandomierz.us.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach