Przetargi.pl
Przebudowa drogi w Sulikowie dz. nr 593 w km 0+000 - 0+102 [powódź i intensywne opady deszczu czerwiec 2013]

Gmina Sulików ogłasza przetarg

  • Adres: 59-975 Sulików, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7787613 , fax. 75 7756922
  • Data zamieszczenia: 2015-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulików
    ul. Dworcowa 5 5
    59-975 Sulików, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7787613, fax. 75 7756922
    REGON: 23082144000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulikow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w Sulikowie dz. nr 593 w km 0+000 - 0+102 [powódź i intensywne opady deszczu czerwiec 2013]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania planuje się wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi w Sulikowie dz. nr 593 w km 0+000 - 0+102 [powódź i intensywne opady deszczu czerwiec 2013]. Opis zakresu prac przedstawiony został poniżej: Dokumentacja techniczna przewiduje wykonanie w ramach w/w zadania przebudowę odcinka drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię mineralno bitumiczną o łącznej długości 102mb, i szerokości 4,5m z miejscowym poszerzeniem, obustronnie ograniczonej krawężnikami betonowymi. Regulacje studni i obudów zasuw wodociągowych zlokalizowanych w przebudowywanym odcinku. - montaż dwóch studni z kręgów betonowych ?1200 wraz z włazami kl D400, - wykonanie czterech wpustu ?500 z osadnikiem - brukowanie kamieniem na betonie wylotu do rowu Zaprojektowano odbudowę nawierzchni drogi wraz z podbudową z drogi gruntowej na drogę o nawierzchni mineralno bitumicznej o przekroju daszkowym ze spadkiem 2%. Trasa opracowywanego odcinka drogi rozpoczyna się za zjazdem z ulicy Zawidowskiej w km 0+000 do 0+102 km w Sulikowie na działce nr 593. Na całym odcinku drogi km 0+000 - 0+102 przewidziano rozebranie istniejącej nawierzchni drogi gruntowej, wykonanie pełnego koryta na głębokość projektową pod nowe warstwy konstrukcyjne - ok. 40 cm. Zaprojektowano warstwę odsączającą-piaskową grubości 10cm, podbudowę dolną z kruszywa łamanego o frakcji 0-63 mm grubości 15 cm i podbudowę górną z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm grubości 8 cm. Wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej o łącznej grubości 8 cm: (0/20mm) 4cm - warstwa wiążąca, (0/12,8mm) 4cm - warstwa ścieralna. Projektowana szerokość jezdni równa: 4,5m z miejscowymi poszerzeniami. Całość przebudowywanego odcinka ograniczyć obustronnie krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30cm, posadowionym na ławie betonowej z oporem, na zjazdach numer 1 i 2 zamontować najazdowe krawężniki o wymiarach 15x22cm. Przebudowywany odcinek zakończyć krawężnikiem układanym na płasko na ławie betonowej z oporem. Wszystkie studzienki kanalizacyjne, zasuwy wodne, występujące w pasie drogi objętym opracowaniem, należy poddać regulacji do projektowanych wysokości niwelety drogi. Warstwy konstrukcyjne drogi: - warstwa odsączająca piaskowa gr. 10cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - dolna (frakcja 0-63mm) gr. 15cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - górna (frakcja 0-31,5mm) gr. 8cm, - warstwa wiążąca (0-20mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm, - warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm. Odwodnienie jezdni. Projektuje się rurociąg kanalizacji deszczowej PVC200 do łącznej długości 36,5m. Rozpoczynający się studnią SO1 a zakończony umocnionym wykotem do rowu. Odwodnienie jezdni stanowić będzie odpowiednio wyprofilowany przekrój poprzeczny i podłużny, skierowane do wpustów ulicznych (Wp1, Wp2, Wp3, Wp4) wpiętych za pomocą rurociągu PVC160 do studzien kanalizacji deszczowej SO1 i SO2. Wylot w rowie należy zabezpieczyć poprzez brukowanie skarp i dna rowu kamieniem naturalnym na betonie na długości 1,5mb. UWAGA!!! Dokumentacja rysunkowa stanowi integralną część powyższego opisu technicznego Uwaga: Ponieważ, w niektórych miejscach, granice pasa drogowego drogi objętej opracowaniem mogły zostać naruszone, Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania dokonać wznowienia granic pasa drogowego przez uprawnionego geodetę, dla umożliwienia uniknięcia kolizji z ustaleniami ewidencji gruntów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja Projektowa Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót 1. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 2. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych w zakresie: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych) z tolerancją ? 5%, b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane, hydrauliczne, charakterystyki liniowe) - minimalnych określonych w specyfikacji technicznej, c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania - minimalnych określonych odrębnymi przepisami. Wszystkie produkty zastosowane przez wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 3. Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy, zapewnić na terenie budowy oraz ulicach przyległych do placu budowy, w granicach przekazanych przez Zamawiającego, należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren i przywrócić go do stanu sprzed inwestycji. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą okazać się niezbędne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. 5. Wycena powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. Szczegółowy zakres robót do wykonania został zawarty w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 3 tysięcy złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w : Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Sulikowie nr rachunku: 47 8392 0004 0000 0101 2000 0090 z podaniem tytułu: wadium przetargowe na wykonanie zadania pn.: Przebudowa drogi w Sulikowie dz. nr 593. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej (WADIUM) i włożyć do koperty zawierającej ofertę. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sulikow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach