Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2525W Kadzidło - Brzozówka - Szafarnia

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 07-412 Ostrołęka, ul. Lokalna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7602653 w. 39 , fax. 029 7602621
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Lokalna 2 2
    07-412 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7602653 w. 39, fax. 029 7602621
    REGON: 55067093800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2525W Kadzidło - Brzozówka - Szafarnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2525W Kadzidło - Brzozówka - Szafarnia od km 5+522,00 do km 6+167,00 Zamówienie obejmuje: - odwodnienie korpusu drogowego - wykonanie podbudowy - wykonanie nawierzchni z betonu safaltowego - urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. a) Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 zadania o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto , w technologii tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniu dokumentów potwierdzających ze zostały wykonane należycie. b) Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem osób posiadających uprawnienia do sprawowania funkcji jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi osoby na każdą funkcję wymienioną poniżej: 1. kierownik budowy (specjalność drogowa lub mostowa); Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową oraz kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w Ustawie prawo budowlane wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów wszystkich wniosków . W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 zadania o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto , w technologii tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniu dokumentów potwierdzających ze zostały wykonane należycie. załącznik nr 4 do SIWZ 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- kierować wykonaniem robót, posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową /robotami potwierdzające spełnienie warunków określonych wyżej, oraz kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w Ustawie prawo budowlane wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5 do SIWZ, (lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w opisie warunków, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w pkt 1),3). - warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, potencjału osobowego badane będą łącznie - dokumenty określone w pkt 4),5) winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt 2) składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605). tj. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1),3) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1),3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroleka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach