Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej NR 2156K w miejscowości Raciborowice, Gmina Michałowice

Urząd Gminy Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-091 Michałowice, Pl. Józefa Piłsudskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3885740 , fax. 012 3885035
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Michałowice
    Pl. Józefa Piłsudskiego 1 1
    32-091 Michałowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3885740, fax. 012 3885035
    REGON: 00054556700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.malopolska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej NR 2156K w miejscowości Raciborowice, Gmina Michałowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót i prac: 1.1. Wykonanie zastępczej organizacji ruchu na czas robót wraz z oznakowaniem i uzgodnieniem w instytucjach zarządzających ruchem; 1.2. Złożenie wniosku do zarządcy drogi - Zarządu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 29 kwietnia 2009 r. do godz. 16.00 wnieść wadium przetargowe. 2. Kwota wadium wynosi 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium musi obejmować okres związania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - tj. 2.1. legitymują się wykonaniem minimum 2 (dwóch) zamówień publicznych obejmujących roboty budowlane polegające na budowie chodników, kanalizacji opadowej, budowie dróg o nawierzchni asfaltowej, o wartości pojedynczego zamówienia zawierającego wszystkie w/w asortymenty robót, co najmniej 50% ceny ofertowej brutto; 2.2. dysponują minimum jednym pracownikiem lub osobami współpracującymi posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg - kierownik robót; b) instalacji w zakresie sieci sanitarnych - kierownik robót; 2.3. dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami: a) koparko-ładowarka na podwoziu ciągnika kołowego 0,15 m3 - szt. 1; b) frezarka drogowa - szt.1; c) skrapiarka do bitumu przewoźna 250-500 dm3 z pompą ręczną - szt. 1; d) rozkładarka mas bitumicznych, szerokość rozścielacza min. 6,0 m - szt. 1; e) walec statyczny samojezdny 10 t - szt. 1; f) walec statyczny samojezdny ogumiony - szt. 1; g) walec wibracyjny jednoosiowy 0,6 t - szt. 1; h) wibrator powierzchniowy do 225 kg - szt. 1; i) spycharka gąsienicowa 74 kW (100KM) - szt. 1; j) piła spalinowa do ciecia nawierzchni asfaltowej - szt. 1. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana, zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - ( wg załącznika Nr 1 do SIWZ); 2. Parafowany na każdej stronie egzemplarz umowy (wg załącznik Nr 2 do SIWZ); 3. Oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22, art. 24 ustawy - (wg załącznika Nr 3 do SIWZ); 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykazu wykonanych min. 2 (dwóch) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 4 do SIWZ; 7. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 5 do SIWZ; 8. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz kopie zaświadczeń o aktualnym wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; 10. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik Nr 6 do SIWZ; 11. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu/dokumentów, o których mowa w pkt 4., 5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 12.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości [pkt 4.] - wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [pkt 5.] - wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.-5., zastępuje się je dokumentem/dokumentami zawierającym/i oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia tych dokumentów są identyczne jak terminy określone w pkt. 7.12. ppkt 12.1.- 12.2. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 15. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby wykazane w dokumentach rejestrowych umocowanych do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michalowice.malopolska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach