Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI NR 2028W ŁOSICE - RUDNIK - HADYNÓW OD KM 0+0,15 DO KM 5+915, DŁ. 5,900 KM

Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-200 Łosice, ul. Wiejska 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 083 359 02 32 , fax. 083 3590288
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach
    ul. Wiejska 3 3
    08-200 Łosice, woj. mazowieckie
    tel. 083 359 02 32, fax. 083 3590288
    REGON: 03023892000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.losice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI NR 2028W ŁOSICE - RUDNIK - HADYNÓW OD KM 0+0,15 DO KM 5+915, DŁ. 5,900 KM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEBUDOWA DROGI NR 2028W ŁOSICE - RUDNIK - HADYNÓW OD KM 0+0,15 DO KM 5+915, DŁ. 5,900 KM Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) przedmiar robót; b) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych i wykonawczych; c) rysunki (przekroje normalne, przekrój podłużny, przekroje drogi, projekty zagospodarowania terenu, zjazdy); d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 75 000 zł.,(słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp spełniają warunki dotyczące: 5.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 5.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 5.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5.1.5. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 5.2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 5.2.1. W zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.1.2. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o długości co najmniej 6,0 km każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( np.: referencje, protokoły odbioru), 5.2.2. W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje (wymagania minimalne): - wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 100Mg/h - zlokalizowaną w odległości do 80 km od miejsca robót. Za równoważne uważa się dysponowanie dwoma wytwórniami mas bitumicznych o wydajności min. 50Mg/h - zlokalizowanymi w odległości do 80 km od miejsca robót, - układarką mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem o wydajności minimum 150 ton/godzinę - 1 szt. - walcem statycznym kołowym, wibracyjnym - 3 szt., - walcem ogumionym - 1 szt. - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia t..j. pełnienia funkcji kierownika budowy o specjalności drogowej bez ograniczeń, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5.2.3. W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.4. Wykonawca przedstawi: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000 zł., - Informację banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 4 500 000 zł. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.2 SIWZ, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki, gdy wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.3. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w pkt. 5 SIWZ, ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. 5.4. W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, jeżeli Wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert: - nie otwarto likwidacji lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, - nie zalegał z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca jest także zobowiązany wykazać, że nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Wykonawca wykaże także, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w w pkt. 5.2 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 6.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - (Załącznik Nr 5.1.do SIWZ ), 6.1.2. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np.: referencje, protokoły odbioru) - ( Załącznik Nr 6 do SIWZ) 6.1.3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - (Załącznik Nr 7 do SIWZ), 6.1.4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dodatkowo Wykonawca jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: a) kopię uprawnień budowlanych ww osoby ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) b) zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające przynależność ww osoby do danej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w izby wraz z dowodem wpłaty należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert - (Załącznik Nr 8 do SIWZ ), 6.1.5. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 6.1.6. Informację banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca wykaże, że polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp należy dołączyć informację dotyczącą tych podmiotów. 6.1.7. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - (Załącznik Nr 9 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w celu udowodnienia Zamawiającemu, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie np. oświadczenia, umowy). 6.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujący dokumentów: 6.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - (Załączniki Nr 5.2), 6.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 6.2.3. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składnia ofert . 6.2.4.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składnia ofert. 6.2.5. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4 - 8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2.6. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie ww dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo takie musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez: - notariusza lub - przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub - przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty, o którym mowa w punkcie 6.2. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych wyżej składa odpowiednio do wymaganych, dokumenty wymienione w § 2.1 i § 4.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów ... Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.losice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach