Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej nr 220/39 w Leśnictwie Niestachów, Nadleśnictwie Daleszyce na nieruchomościach nr ewid. 490,491,492,495,496,497 od km 0+000 do km 1+148,52 obrębu ewidencyjnego 0010 Niestachów gm. Daleszyce

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-021 Daleszyce, ul. Zakościele 7A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3171968 , fax. 41 317 12 71
  • Data zamieszczenia: 2014-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce
    ul. Zakościele 7A 7A
    26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3171968, fax. 41 317 12 71
    REGON: 26012400200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: daleszyce.radom.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej nr 220/39 w Leśnictwie Niestachów, Nadleśnictwie Daleszyce na nieruchomościach nr ewid. 490,491,492,495,496,497 od km 0+000 do km 1+148,52 obrębu ewidencyjnego 0010 Niestachów gm. Daleszyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego i kompleksowego zakresu robót budowlanych dotyczących przebudowy drogi leśnej nr 220/39 w Leśnictwie Niestachów, Nadleśnictwie Daleszyce na nieruchomościach nr ewid. 490,491,492,495,496,497 od km 0+000 do km 1+148,52 obrębu ewidencyjnego 0010 Niestachów gm. Daleszyce wraz z pełną obsługą geodezyjną, wyliczeniem powierzchni działek oraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą zgodnie z dokumentacją postępowania przetargowego. 2. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy, standard jakości ich wykonania oraz właściwości wyrobów budowlanych przedstawia dokumentacja projektowa sporządzona przez Biuro Inżynierskie SMBI, Mariusz Siuda; Al. Grzecznarowskiego 2; 26-600 Radom obejmująca: 2.1. Projekt budowlany - załącznik nr 10 do SIWZ 2.2. Projekt wykonawczy - załącznik nr 11 do SIWZ 2.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 12 do SIWZ 2.4. Przedmiar robót - załącznik nr 13 do SIWZ 2.5. Dokumentacja badań podłoża gruntowego - załącznik nr 14 do SIWZ 3. Wykonawca wykona przedmiot umowy określony SIWZ zgodnie z postanowieniami umowy będącej integralną częścią SIWZ, dokumentacją projektową, przepisami prawa i warunkami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, gwarantującą wysoką jakość i terminowość realizacji. 4. Dokonane przez Zamawiającego uszczegółowienia i modyfikacje dostarczonej dokumentacji, będące konsekwencją określonych funkcji inwestycji (nie powodujące rozszerzenia przedmiotu zamówienia) oraz obowiązujących przepisów i norm techniczno-budowlanych oraz sztuki budowlanej, nie będą rozumiane jako zmiana przedmiotu umowy. 5 W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji projektowej przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia w pkt.3. 2. Projekt budowlany ma charakter nadrzędny nad projektem wykonawczym, a przedmiar robót ma na celu umożliwienie dokonania wyceny robót, nie zaś ich opisanie. Oznacza to, że roboty opisane w projekcie budowlanym wchodzą w zakres zamówienia podstawowego, nawet jeżeli nie zostały ujęte w projekcie budowlanym wykonawczym lub przedmiarze bądź też zachodzą inne rozbieżności pomiędzy tymi dokumentami a projektem budowlanym. W konsekwencji wykonanie robót, które zostały przewidziane w projekcie budowlanym, nie wymaga zawarcia z wykonawcą aneksu do umowy podstawowej ani też umowy na roboty dodatkowe. Natomiast roboty nieprzewidziane w projekcie budowlanym nie mogą być uznane za roboty objęte zamówieniem podstawowym. W przypadku robót, które zostały ujęte w projekcie budowlanym, ale nie zostały uwzględnione w przedmiarze, koniecznym jest jednocześnie w celu zachowania zasady przejrzystości procesu udzielania zamówień publicznych, zawarcie w siwz zapisów określających zasady ich wyceny w przypadku wystąpienia konieczności ich realizacji po zawarciu umowy (art. 7 ust. 1, art. 36 ust. 1 pkt. 12 i 16 ustawy).(Pismo prezesa UZP nr UZP/DKUE/EG/34760/16004/09 z 26 sierpnia 2009r). 6 Wykonawca przed odbiorem końcowym robót budowlanych ustawi znaki pionowe w miejscach wskazanych przez Zamawiającego : Zakaz wjazdu - nie dotyczy ALP - 1 szt. oraz ograniczenie prędkości do 30km/h - 1 szt. 7 Wszystkie roboty wykonane będą z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę zgodnie z opisem dotyczącym standardów użytych materiałów i technologii ( STWiOR). 8 Do zakresu prac objętych zamówieniem należy sporządzenie przez Wykonawcę: -programu organizacji robót, -projektu organizacji ruchu ( na czas budowy), -programu zapewnienia jakości, -harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, - wykazu podstawowych materiałów i wyrobów budowlanych zastosowanych przy realizacji przedmiotu umowy 8.1 Wykonawca w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy musi przedstawić wyżej wymienione w pkt. 3.8 dokumenty oraz uzyskać akceptację zamawiającego. W przypadku braku akceptacji przez Zamawiającego ww. dokumentów, Wykonawca zobowiązany jest do ich ponownego przygotowania z uwzględnieniem przedstawionych przez Zamawiającego uwag w terminie 3 dni od daty ich zwrotu przez Zamawiającego. Termin akceptacji przez Zamawiającego ww. dokumentów nie może wpłynąć na termin zakończenia robót przedstawiony w § 7 wzoru umowy. 9 Wszystkie prace i roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym; przygotowawcze, podstawowe, zabezpieczające, likwidujące, zakończeniowe, porządkowe Wykonawca wykona siłami własnymi/ewentualnie przy pomocy podwykonawców. 10 Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do realizacji obsługi geodezyjnej obejmującej: - wytyczenie obiektów w terenie ( w szczególności głównych osi obiektów budowlanych nadziemnych i podziemnych, charakterystycznych punktów projektowanego obiektu, stałych punktów wysokościowych-reperów), - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą obiektów lub elementów obiektów budowlanych ulegających zakryciu, -rozliczenie powierzchni, na której realizowano roboty budowlane wg działek ewidencyjnych i wydzieleń leśnych w zakresie koniecznym do wprowadzenie zmian wg kategorii użytkowania gruntów, -stałą obsługę geodezyjną przez uprawnionego geodetę na każdym etapie realizacji inwestycji obejmująca przygotowanie materiałów niezbędnych do odbioru robót (w tym zanikowych i ulegających zakryciu). 11 Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą zaewidencjonowaną w ośrodku dokumentacji geodezyjnej wraz z rozliczeniem powierzchni nowo powstałej drogi do działek ewidencyjnych, wydzieleń leśnych oraz stanu istniejących dróg z dokładnością do 1m2. Określenie powierzchni winno zawierać rozliczenie powierzchni całej drogi wraz z rowami (pas wylesienia). Potwierdzoną w Starostwie Powiatowym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą należy dostarczyć Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej ( na płycie CD/DVD), plików w formacie: *shp w układzie współrzędnych 1992 oraz *dwg lub *dxf w układzie współrzędnych 2000 pas 7 oraz tabelę w formacie *xls. zawierającą rozliczenie powierzchni. Zamawiający dostarcza Wykonawcy plik w formacie *shp zawierający dane działek, wydzieleń leśnych oraz istniejących dróg przed wykonaniem robót objętych niniejszą umową. Jeżeli w określonym terminie zakończenia przedmiotu umowy Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu ww. dokumentacji, Zamawiający zleci wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej innej firmie na koszt Wykonawcy 12. Zamawiający dopuszcza wykonanie większej grubości warstw konstrukcyjnych drogi, w stosunku do minimalnych ujętych w dokumentacji projektowej bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. Wykonanie większego zakresu danego elementu drogi niż wskazany w umowie i dokumentacji projektowej nie kompensuje wykonania innego elementu w mniejszym zakresie lub niezgodnie z umową i dokumentacją projektową. 13. Górną warstwę nawierzchni tłuczniowej fr.4-31,5 należy wykonać przy użyciu rozściełacza mechanicznego. 14. Na cele prowadzenia robót budowlanych, transportu materiałów, przejazdu sprzętu i innych czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy, Wykonawca może wykorzystywać wyłącznie drogę będącą przedmiotem budowy oraz drogi publiczne. Sprawy związane z udostępnieniem dróg publicznych dla samochodów wysokotonażowych budowy są w gestii Wykonawcy. 15 Załatwienie wszelkich formalności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia i koszty związane z robotami leżą po stronie Wykonawcy . 16 Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę ofertową zamówienia. 17 Wykonawca udzieli min. 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. 18 Zamawiający zrzeka się na rzecz wykonawcy praw do nadmiaru ziemi wykopanej i odspojonej w trakcie wykonania robót przygotowawczych robót zakończeniowych i porządkowych 19 Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia kontraktu od wszelkich ryzyk budowlanych, w tym: wykonywanych prac, obiektów budowlanych, urządzeń oraz wszelkiego mienia ruchomego i nieruchomego związanego bezpośrednio z wykonywaniem robót - na sumę nie mniejszą niż 500 000 PLN 20 Wykonawca przy pracach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zobowiązany jest stosować sprzęt i technologie nie powodujące strat i zanieczyszczeń w środowisku naturalnym uwzględniając zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC (www.fsc.pl) oraz Polskich Kryteriów i Wskaźników trwałego i zrównoważonego zagospodarowywania lasów PEFC ( www.pefc-polska.pl) UWAGA! Termin realizacji zamówienia: do dnia 17 listopada 2014 roku. W tym: Termin zakończenia robót budowlanych do dnia 30 września 2014 r. Termin zakończenia przedmiotu umowy do dnia 17 listopda 2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000.00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100 zł) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: - Bank: BGŻ S.A. oddz. Kielce - Nr rachunku: 64 2030 0045 1110 0000 0129 7880 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania lub jego skróconą wersję: Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - zamówienia: Przebudowa drogi leśnej nr 220/39 w Leśnictwie Niestachów Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Za moment wniesienia wadium w formie pieniądza uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 9. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu musi być minimum zgodny z terminem związania ofertą. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp . 11. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 13 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach