Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej we wsi Gródek Rządowy

Gmina Obryte ogłasza przetarg

  • Adres: 07-215 Obryte, Obryte 185
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7411004 , fax. 029 7411004
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obryte
    Obryte 185 185
    07-215 Obryte, woj. mazowieckie
    tel. 029 7411004, fax. 029 7411004
    REGON: 55066813700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugobryte.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej we wsi Gródek Rządowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem opracowania jest przebudowa istniejącej nawierzchni i przebudowa lewostronnego pobocza na chodnik z kostki brukowej. Początek drogi zaczyna się na skrzyżowaniu z drogą powiatową Pułtusk-Porządzie-Wyszków w miejscowości Gródek Rządowy. Droga prowadzi przez wieś o zwartej zabudowie w kierunku wsi Sadykierz. Projektowane roboty zaplanowano do końca zwartej zabudowy. W zakres opracowania przebudowy przyjęto: - utrzymanie istniejącej geometrii nawierzchni w planie poziomym i pionowym; - ustawienie krawężników betonowych przy krawędzi jezdni - po lewej stronie; - wykonanie chodnika szerokości 1,50 m z kostki brukowej betonowej; - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej - w jezdni szerokości 5,00 m; - wykonanie pobocza prawostronnego; - odbudowa przepustów pod jezdnią i na zjazdach. 2. Stan istniejący. Na omawianym odcinku droga przebiega w terenie równinnym o charakterze rolniczym ze zwartą zabudową po lewej jej stronie (wschodniej) typu zagrodowego. Projektowana droga do przebudowy jest klasy D. Stanowi połączenie przyległych do niej gospodarstw rolnych z siedzibą władz samorządowych stopnia podstawowego w miejscowości Obryte, a także poprzez drogę powiatową z innymi miejscowościami. Pas drogowy jest zmienny i wynosi od 9,20 m przy skrzyżowaniu drogą powiatową (na odcinku 50,00 m) do szerokości od 12,00 - 14,00 m na dalszym odcinku drogi. Na całym odcinku droga posiada przekrój poprzeczny szlakowy z jezdnią bitumiczną o szerokości 5,00 m i poboczami gruntowymi obustronnymi, każde szerokości od 1,50-2,00 m. Natomiast korona drogi wynosi 7,00-8,00 m. Nawierzchnia bitumiczna częściowo zniszczona - spękania na powierzchni 50%, wymaga odbudowy i dostosowania jej konstrukcji do obecnie istniejącego ruchu na tej drodze. Dotychczasowy ruch - bardzo lekki. Na analizowanym odcinku drogi wody opadowe z pasa drogowego są odprowadzone w większej części do rowów drogowych i częściowo na przyległy teren w/g naturalnych spadków terenu. Istniejące przepusty (4 szt.) odprowadzają wody z przyległego terenu. Jeden zniszczony przepust należy przebudować. W pasie drogowym znajdują się następujące urządzenia: - linia energetyczna; - sieć wodociągowa; - linia telekomunikacyjna; - sieć kanalizacji sanitarnej. 3. Koncepcja rozwiązań projektowych Droga posiada lokalny charakter, dlatego też nie przewiduje się istotnego wzrostu natężenia ruchu kołowego, a szczególnie ciężkiego. Drogę zalicza się do kategorii ruchu lekkiego. Parametry przebudowy: - klasa drogi - D; - szybkość projektowana - 40 km/h; - szerokość pasa ruchu - 2,50 m; - ilość pasów ruchu - 2; - chodnik szerokości - 1,50 m (jednostronny); - pobocze szerokości - 1,00 m (jednostronne); - obciążenie nawierzchni - 80 KN/oś; - minimalny promień łuku - R=250 m (poziomy); - pozostałe poziome i pionowe - istniejące - normatywne. Trasa przebudowywanego odcinka drogi pokrywa się z trasą istniejącą. Łuki pionowe i poziome nie ulegają zmianie. Na odcinkach prostych przyjęto spadki poprzeczne obustronne - przekrój daszkowy i=0,02 dla jezdni (nawierzchni asfaltobetonowej). Pobocze żwirowe ze spadkiem poprzecznym i=0,06. Krawężniki przy istniejącej krawędzi jezdni - po lewej stronie drogi. Na projektowanym odcinku przyjęto następujący przekrój normalny: - przekrój półuliczny z jezdnią szerokości - 5,00 m; - chodnik lewostronny szerokości - 1,50 m; - pobocze prawostronne szerokości - 1,00 m. Konstrukcja nawierzchni w jezdni: - warstwa ścieralna jezdni grubości 5 cm z mas mineralno - asfaltowych, standard II. Konstrukcja nawierzchni w chodniku: - krawężnik betonowy o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej B-7,5 i podsypce cementowo - piaskowej; - chodnik z kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej - obrzeże betonowe o wymiarach 6x20; - kolor ceglasty chodnika szerokości po 20 cm od strony krawężnika i obrzeża pozostały pas chodnika koloru szarego; - zjazdy z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm. W pierwszej fazie przed ułożeniem krawężnika i chodnika należy wykonać roboty ziemne: - usunięcie humusu; - wykonanie koryta pod krawężniki i zjazdy z transportem ukopu na nasyp; - wykonanie nasypów z transportem ziemi piaszczystej z ukopu. Wody opadowe odprowadzane są w części do istniejącej kratki kanalizacyjnej i do istniejących przepustów w/g istniejącego terenu. Część wód odprowadzana będzie odtworzonymi rowami i nowymi przepustami na zjazdach z rur o średnicy 40 cm z zakończeniem kołnierzowym. Natomiast prawa strona drogi w/g istniejącego stanu. Istniejący zniszczony przepust należy odbudować, a pozostałe przepusty należy przedłużyć o 3,00 m każdy, lokalizując na tych przedłużeniach chodnik. Nie zachodzi potrzeba przebudowy infrastruktury znajdują się w pasie drogowym. Korekta dotyczyć będzie regulacji tych urządzeń dostosowując pokrywy i zawory do nawierzchni chodników, zjazdów itp. Inwentaryzacja istniejącej drogi dokonano na podstawie pomiarów własnych oraz mapy w skali 1:1000. Na podstawie mapy odtworzono profil podłużny drogi. Na odcinku drogi po jej lewej stronie znajduje się 85 szt. wjazdów do poszczególnych zagród. Ustawienie krawężnika betonowego na długości projektowanych robót należy dostosować do istniejącej i projektowanej linii krawędzi jezdni. 4. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących prac: - roboty przygotowawcze; - roboty rozbiórkowe; - roboty ziemne; - wykonanie podbudowy; - wykonanie nawierzchni; - wykonanie chodników; - odwodnienie drogi; - roboty wykończeniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 22.000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100). 2. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego; b) oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia 01.10.2009 r. do godz. 10:00 - BS Pułtusk O/Obryte numer konta Zamawiającego: 33 8232 0005 5500 1834 2000 0010
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; f) dokonają geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej inwestycji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zmawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; d) Dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w celu wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( minimum 3 zadania); b) uprawnień i aktualnego potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - kierownika budowy. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenie o zdolności ekonomicznej i finansowej; 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugobryte.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach