Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w Starczewicach - Etap I

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-108 Korczew, ul. Ks. Brzóski 20a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6312078 , fax. 025 6312089
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Ks. Brzóski 20a 20a
    08-108 Korczew, woj. mazowieckie
    tel. 025 6312078, fax. 025 6312089
    REGON: 00053626100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w Starczewicach - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku dł. 830 mb i szer. 5,0m na istniejącej podbudowie żwirowej wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno -bitumicznych tj. warstwy wiążącej gr. 3cm i warstwy ścieralnej gr. 4 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3.500 zł. Słownie: trzy tysiące pięćset zł. W terminie: najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach, gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824), poręczeniach bankowych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr 33 9194 0007 0075 0471 2000 0040 BS Siedlce fKorczew z dopiskiem wadium - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego: przebudowa drogi gminnej w Starczewicach - etap I O uznaniu przez zamawiającego, że wadium wpłacone w pieniądzu wpłacono w terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument gwarancyjny należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci składający ofertę muszą spełnić opisane poniżej wymagania: 8.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 8.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: - wykonawca ma do dyspozycji przynajmniej 1 kierownika budowy z uprawnieniami o odpowiedniej specjalności (branży drogowej), uprawniającymi do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania budową oraz 4 (czterech) pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych, - realizował w latach 2005-2009 a jeżeli okres działalności był krótszy, w tym okresie, przynajmniej 2 porównywalne z charakterem i zakresem obecnego zamówienia (będą brane wartości nie niższe niż cena oferty najniższej minus 50 000zł) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - dysponują lub mają dostęp do środków (bez zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień) w wysokości minimalnej określonej składaną ofertą, niezbędnych do wykonania zamówienia z własnych środków. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) kserokopię uprawnień kierownika robót z oświadczeniem o przyjęciu obowiązków kierownika oraz zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa, c) wykaz realizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności był krótszy w tym okresie + referencje minimum od dwóch inwestorów, d) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, e) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych (nie mniej niż określony w punkcie 8 ppkt. c) środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert, f) wykaz osób które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, g) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkorczew.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach