Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Olszewo Borzymy

Gmina Stupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-561 Stupsk, ul. H. Sienkiewicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (023) 653-12-54; 653-12-55 , fax. 023 653-10-16
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stupsk
    ul. H. Sienkiewicza 10
    06-561 Stupsk, woj. mazowieckie
    tel. (023) 653-12-54; 653-12-55, fax. 023 653-10-16
    REGON: 13037845600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstupsk.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Olszewo Borzymy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (10 cm), warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej (4 cm) oraz warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego (4 cm), na odcinku o długości 363 m w miejscowości Olszewo Borzymy gm. Stupsk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 800,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest: 1)spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 z uwzględnieniem art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 2)spełnienie warunków określonych w § 1 - 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.), 3)akceptacja warunków zamówienia określonych w ogłoszeniu i SIWZ, 4)sporządzenie oferty zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz złożenie wymaganych dokumentów, 5)udokumentowanie przez Oferenta, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez przedstawienie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Oferent posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi być złożona na piśmie w języku polskim, czytelnie, trwale w 1 egz. (w oryginale). 2.Oferta musi być sporządzona według formularza ofertowego ustalonego przez Zamawiającego według wzoru zał. Nr 1 do SIWZ wraz z: 1) Kosztorysem ofertowym według wzoru zał. Nr 2 do SIWZ, 2) Oświadczeniem Oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) według wzoru zał. Nr 3 do SIWZ, 3) Oświadczeniem Oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) według wzoru zał. Nr 3a do SIWZ, do których należy dołączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej równego wartości przedmiotu zamówienia), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że co najmniej trzy wykazane roboty zostały wykonane należycie, d) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. e) informacji z banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinia o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; g) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy dostarczy ubezpieczenie OC kontraktowe w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej okres trwania umowy. h) wykaz niezbędnych do zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugstupsk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach